Red Bull opět upravuje design The Red/Silver/Blue Edition

Popravdě už tohle přestávám celkem chápat. Design původního Red Bullu je starší jak já, tedy přes 25 let, a nikdo nemá nutkání jej nijak upravovat do nějaké moderní podoby. Proti tomu stojí barevné edice The Red/Silver/Blue Edition, které pomalu ještě pořád nosí plínky. Přesto už prošly několika různými proměnami a u Red Bullu mají pořád pocit, že to není úplně ono. I proto přichází další změna designů všech 3 verzí!

red-bull-red-silver-blue-edition-at-open-new-2014b-with-lines

Na přiloženém obrázku můžete vidět nový vzhled rakouských verzí. Ty samé už jsme představili v USA variantě. Seženete je také v Německu a podle našich informací dojde k této změně ještě letos na všech trzích včetně ČR/SR. Nedávno přidaný název příchuti doleva k nápisu Red Bull se tedy přesouvá na speciální linku a otáčí se do vodorovné pozice k lepšímu čtení. Limetka pak nově přichází se zeleným zvýrazněním býka.

red-bull-the-blue-silver-red-edition-new-design-lime-greens

USA verze

Pokud by vás čistě náhodou zajímala historie vývoje všech edic, pak si můžete projít následující články v tomto pořadí: 1. verzi všech tří edic (Red je starší – 1.verze, 2. verze) čekala brzy obměna se stříbrným býkem a menším nápisem Red Bull. V tomto vzhledu později dorazily i do ČR/SR. Nepočítaje „odbočku“ v podobě Italského „Red Italian Edition“, přišly další změny na konci roku 2013. Tenkrát se na plechovkách konečně objevil název příchutí a Silver měl novou „modrou“ barvu, která se ale brzy vrátila do stříbrné. Tato sada se poté stala 2. variantou pro ČR/SR. Další změny pak naznačila právě nová USA sada, čímž zatím končíme…

 

Kam pro Monster The Doctor? ČR/SR ne, na dovolené uspějete!

Ač jsme nějakou chvíli doufali, nová limitovaná edice Monster The Doctor se zatím do ČR a SR nechystá. O víkendu totiž došlo k aktualizaci všech národních verzí oficiálních stránek MonsterEnergy.com, které tak prozradily, pro jaké země je limitka oblíbeného jezdce MotoGP Valentina Rossiho určena. Seznam to sice nemusí být konečný, ale přinejmenším je aktuální pro nejbližší měsíce. A „ČeskoSlovensko“ bohužel ostrouhá.

monster-energy-drink-the-doctor-vr46-rossi-valentino-can-officials

Na druhou stranu se výborná designová i chuťová novinka, kterou jsme již recenzovali, prodává nebo právě začíná prodávat v zemích, kam při letních dovolených míří převážná část české populace. Do Chorvatska letos míří největší podíl Čechů (13%), do Itálie 10%. A tyto země patří do seznamu, kde Monster The Doctor oficiálně bude, tedy: Chorvatsko, Itálie, Velká Británie, Španělsko, Slovinsko (zřejmě jednotný plech s Chorvatskem), Německo, Francie, Jihoafrická republika a Nizozemsko. Ať už tedy razíte kamkoli z těchto zemí, víte co kupovat. Výjimkou na území ČR by mohl být závod MotoGP v Brně, kde se mohou objevit zahraniční verze. Já už aspoň vím, co mě bude na dovče osvěžovat :) Karlovačko a The Doctor! 

 

Mixxed Up Caipirinha, Mojito, Guava a Apple v Lidlu

Aktualizace 16.6: V Lidlu se nakonec usadily všechny 4 komentované varianty – již známé juicy verze Apple a Guave (foto zde), které jsou v ČR již podruhé, i obě nefotbalové a nealkoholické verze koktejlových limitek – Caipirinha a Mojito. Nás samozřejmě více zajímají právě nové „koktejlovky“. Určitě je ochutnejte, Caipirinho mě tedy moc neoslovilo, v Mojitu je celkem dost cítit chuť máty peprné, chutná tedy jinak než Siti Mojito.

mixxed-up-mojito-caipirinha-non-football-style-cz-sk-cans


Jak jsme před Brněnským srazem avízovali, fotbalové limitky Mixxed Upu jsme si raději koupili v Rakousku resp. Maďarsku. Já je teda potom prodal, protože 355ml patvary už do sbírky nechci. Samozřejmě se dalo očekávat, že některé varianty těchto limitek dorazí i k nám. Např. na maďarské nefotbalové verzi Mojita jsme našli češtinu, takže to bylo „jasné“. A leták Lidlu platný od pondělí 16.6 příchod minimálně jedné novinky potvrzuje:

mixxed-up-lidl-355ml-caipirinha-apple-czs

Za skvělých 7,90,– mají být v Lidlu dostupné minimálně 2 varianty 330ml Mixxed Upů. Vedle oné „nefotbalové“ varianty nealkoholického podání koktejlu Caipirinha, se objeví také verze Apple, která u nás již kdysi byla v prodeji. Tyto varianty jsou 100%, jenže leták říká „různé druhy“. Fotbalové verze zřejmě nedorazí, ale nefotbalové Mojito by dorazit mohlo, i když tu máme Siti Mojito, jelikož na maďarské verzi byla čeština.
 

mixxed-up-lidl-355ml-caipirinha-apple-cz2s

Třetí fotbalová varianta Guarana se zatím v nefotbalovém podání nikde neobjevila a tak se zřejmě nedočkáme ani této „novinky“. Objeví se tedy v Lidlu kromě verzí Caipirinha a Apple ještě něco dalšího? Možná Guava, jenž tu jednou byla právě spolu s Applem. No uvidíme jak to bude. Já si koupím Caipirinhu aspoň na chuť.

 

Super Frankie - Recenze nového českého energiťáku s kreatinem

Konečně se nám dostala pod ruku zajímavá, jak já s oblibou říkám „komiksová“, plechovka nového českého energetického nápoje Super Frankie s přidaným kreatinem. Ten by vám měl po vypití dodat tolik energie, že z vás udělá onoho buldoka z plechovky. Nezbývá tedy, než ho vyzkoušet a přesvědčit se.

super-frankie-energy-drink-cans

Super Frankie voní téměř jako klasika, přesto v něm něco trochu nesedí. Možná je to právě kreatinem, ale tak vyzrálý čich opravdu nemám. A chuť? I tady budete mít pocit, že jde jen o další klasiku, ale pravda je trochu jinde. Super Frankie rozhodně předčí tucty nezajímavých klasik. Je totiž „lehčí“, tedy méně sladký a tím pádem méně lepí a více osvěží. Lehce odlišnou chuť pak dotváří právě přítomnost kreatinu. Buldočí novinka tak vedle lákavého designu zaujme i celkem povedenou chutí, takže věříme, že se na trhu neztratí. Známka: 2

super-frankie-energy-drink-hummer-girlss

Určitě se budete opět ptát, kam pro Super Frankieho vyrazit. Nějaké informace už byly v prvním článku, další můžete zkusit zjistit, popř. se přímo zeptat na FB stránce Super Frankie Energy. Prodejní místa samozřejmě budou postupně přibývat, novinka je totiž na trhu zatím jen pár dní. Kdo si počká, ten se dočká ;)

 

Monster "The Doctor" - Jak chutná osvěžující limitka na léto?

Jak známo, tohle není jenom designová limitka, ale také zcela nová příchuť. Popravdě se jedná především o opravdu velký marketingový tah, který nemůže dopadnout jinak, než masivním úspěchem. Valentino Rossi aká The Doctor je prostě fenomén, Monster taky. Tohle spojení mělo přijít už dávno. Čekali jsme, že se objeví něco s Lorenzem, protože přestoupil z týmu sponzorovaného Rockstarem do týmu, kde jezdí pod Monsterem, ale jeho týmový kolega jej předčil. Otázka tedy zní – jak tahle novinka vlastně chutná?

monster-the-doctor-limited-edition-valentino-rossi-vr46-fts

Design už určitě znáte a tak ho nebudem popisovat. Tedy až na jednu maličkost! Plechovka má totiž „protiskluzovou“ povrchovou úpravu jako Cuba Lima a série Ultra, kterou u top značek zaznamenáváme v Evropě vůbec poprvé. A chuť? Slibovali jsme mix citrusových plodů, především citrónu a pomeranče. Ve výsledku je z toho celkem dobrý „Monster Lemonade feat Orangeade“ :D Zcela vážně, tohle je prostě osvěžující limonáda, kde moc nevíte, že se jedná o energy drink. Takový je dnes trend – osvěžující limoška místo nějakého „lepidla“.

monster-the-doctor-limited-edition-can-jake-valentino-rossi-vr46s

Testovaný kousek

Taková točená citrónáda, říznutá lehce pomerančem a možná i kouskem hořkostí limetky, která zůstává na jazyku spolu s osvěžujícím, zřejmě mentolovým, nádechem. Rozhodně povedená chuť, jenž by neměla skončit s koncem téhle limitky. Jenže já mám takový pocit, že Monster sklidí úspěch a z limitované edice bude dlouhodobá záležitost. Ať už v plechovce The Doctor, nebo v jiné. Ale to by byl nesmyslný krok zpět, minimálně dokud Valentino válčí „za Monster“ v MotoGP. Tohle spojení prostě musí sklidit masivní úspěch.

monster-the-doctor-limited-edition-can-signature-packs

Signature edition pack

Oficiálně zatím seženete Monster The Doctor v Portugalsku, Španělsku, Anglii, Itálii… Objevit se má v Německu, něco jsme zaslechli o Rakousku a my pořád tak trochu doufáme, že i v dalších zemích, kde se letos pojede závod MotoGP, což se týká i ČR. A pokud ne oficiálně, pak by se minimálně během závodního víkendu v Brně měl dát sehnat, i když v zahraniční verzi. To už je dobrý tip na výlet, ne? :)

 

XL obměňuje designy a přináší celou řadu "míchaných" novinek

V ČR sice oficiálně seženete jen klasický modrý XL Energy Drink a občas zcela náhodně narazíte na červené Cranberry či stříbrné Sugarfree, ale v zahraničí tato značka celkem válí. V domácím Polsku už sice existoval i novější design s velkým XL uprostřed, no po krátké anabázi přišel návrat ke klasice, kterou všichni známe. Přesto nyní dochází k malým změnám designu v „Base Line“ i rozšíření o „Functional Line“ a „Mixers Line“.

xl-energy-drink-redesign-2014-classic-sugarfree-lemon-lime-sports-maniac-double-kick-after-partys

Base & Functional Line

Base Line zahrnuje Klasiku, Sugarfree, Lime & Lemon a Cranberry, které ale možná skončí na úkor nového Juicedu Guava. V Polsku se občas dají sehnat i verze z Functional Linem – After Party s aloe vera pomůže po náročné párty, Sports Maniac s L-Carnitinem nakopne aktivní lidi a Double Kick, ten obsahuje rovnou 48mg kofeinu na 100ml a to díky výtažkům z Yerba Maté a Guarany. Obě série právě prochází zmíněným redesignem.

xl-energy-drink-redesign-2014-mixer-mojito-pinacolada-juiced-guava-powertoniqs

Mixer & Juiced Line

Důvodem upravených designů je nová série Mixers Line, tedy vlastně oblíbených alkoholických koktejlů v podobě energy drinku bez alkoholu. V tomto případě řeknou názvy naprosto vše – Mojito, Pinacolada a Powertoniq přichází jako zajímavé osvěžující novinky, stejně jako již zmiňovaná a jediná novinka z nové série Juiced s příchutí Guava. Všechny sice prezentuje polská stránka drinku, všechny varianty ale na území tohoto státu rozhodně neseženete, to už víme z minulosti. Kde se jaké verze objeví není jisté, o to větší shánění to bude :)

 

Limitka Burn Lotus F1 v ČR/SR a Maďarsku, Avicii v Chorvatsku!

Včera mi Thomas napsal, že se krátce po olympijské limitce začíná na našem trhu objevovat i další „edice“ Burnu. No, hádáte správně, opět je to něco, co už se dříve objevilo v jiných zemích. A bohužel pořád jen na petkách. Je to ani né měsíc, co se limitovaná plechovka Burnu s obrázkem letošního monopostu formule 1 týmu Lotus F1 Team objevila v Polsku a už je i v ČR. Jenže pořád jen na petce, protože my plechy prostě nee:(

burn-lotus-f1-team-pet-bottle-500ml-czech-sk-pls

Aby nám to mohlo být líto ještě více, tak dnes došlo k prvnímu nálezu nové limitky také v Maďarsku. Tam se samozřejmě jedná o klasický plech, stejně jako v případě loňské verze s F1 i letošní limitky s olympiádou. Dosti podobný design polskému plechu a soutěž s Lotus F1 Teamem o věcné ceny. Jsem zvědavý, kde všude se ještě takováto limitka objeví. Polskem, Maďarskem a naší petkou to totiž určitě nekončí :)

burn-energy-drink-hungary-lotus-f1-team-limited-edition-can-2014s

Někdo už Polskou verzi má, někdo do Polska či Maďarska pojede a bez problémů jí sežene. Pokud by vám náhodou začínalo být líto, že jedete místo toho do Chorvatska, tak máme starší novinku i pro vás – Ve Slovinsku a Chorvatsku totiž bez problémů naleznete Burn v limitované edici Avicii k jeho letošní Tour. A že razíte do Itálie? Tak tam zase mají 500ml Burn Blue Refresh, takže úlovek budete mít i tam :)

Photo: Ident Energy Drink Collection (Burn Lotus F1 Team HU can)

 

Tuzexovky.cz - V prodeji konečně i černé Pure Zera z USA!

Čekali jsme na to trochu déle, ale konečně jsme se dočkali! Dvojice černých Rockstárů Pure Zero „Black“ s příchutěmi Blue Ice (další variace na bílý Silver Ice aneb odpověď na Monster Ultra Blue) a Mango Orange Passion Fruit, který známe už jako klasickou příchuť, jen tentokrát holt bez cukru a kompletně zero. Obě 473ml povedené černé plechovky budou brzy k objednání skrze e-shop Tuzexovky.cz, cena 199,–

rockstar-pure-zero-blue-ice-mango-orange-passion-fruit-tuzexovkys

 

Z Monsteru Java Kona Cappuccino už je jen Java Cappuccino

Monster je známý tím, že klidně přehodí svůj produkt do nového obalu, s novějším či lákavějším názvem, aniž by se nápoj dočkal jakékoli jiné změny. Nedávno tak přehodil oba DUBy do nové série Punch, ještě dříve například dosti šachoval se sérií Java, kde měnil názvy jak na běžícím páse… Takže dnešní Kona Blend je jen Originale / Big Black v jiném kabátku, Toffee zase Nut-Up… A i tentokrát se jedná o změnu Monsteru z kávové série Java.

monster-java-cappuccino-new-not-at-all-just-missing-kona-blends

Nejnovější přírůstek do rodiny série Java, Kona Cappuccino, si teprve nedávno vzala část názvu klasické varianty Kona Blend. To proto, aby každý pochopil, že je to pořád ona klasika, která je jen šlehlá do cappuccina. Ostatně o tom vyprávěl i příběh na plechovce. Na trhu lehce přes rok a už je tady změna – Kona z názvu mizí, design plechu se téměř nemění a Java už je pouze Cappuccino. Barva na pozadí pak hlásí návrat od zlatohnědé k původnímu návrhu, ve kterém byla varianta Kona Cappuccino kdysi představena. Prostě asi nevědí, co chtějí.

Photo: Corey Snead, Thanks!

 

Letní megasraz ED Tour Praha - Chcete vědět, co se chystá?

Ještě před rokem nebyly srazy sběratelů a příznivců energy drinků vůbec časté a blížil se jeden z vůbec prvních. Jenže já nechtěl, aby to byl jen čistý sraz a snažil se vymyslet něco navíc. Festival se bohužel uspořádat nepovedlo, jelikož povodně zatopily louku, kde se mělo vše konat. A pak už nebyla síla vše znovu překopat a různé věci změnit. Na druhou stranu to možná bylo dobře. Nejlepší sraz na začátek, to by nebylo ono, ne? :)

ed-tour-cz-sk-praha-mded-2014s

A tak jsme tu měli loňský vesměs první pořádný sraz v Praze na Ladronce. Sedělo se na zemi ve stínu a v podstatě nám to stačilo. Každý měl nějaké novinky, všichni byli spokojeni… až na mě. Pořád vím, že to může být něco víc, než jen sezení v parku, postávání v garážích v mínus 12°C… Ano, i další srazy se povedly. Ať už ten před koncem roku, rychlosraz k novému BS! Tea, nebo ty v Hradci, Ostravě, Brně, Blavě a bůhvíkde…

ed-tour-cz-sk-praha-mded-2014s

Už před ED Tour – Brno jsem sliboval, že konečně nahodím termín letního největšího srazu. Samozřejmě je opět blízko Mezinárodního Dne Energy Drinků, který je 15. srpna. Sejdeme se hned druhý den, v sobotu 16. srpna v Praze. Přesné místo bude teprve upřesněno. To proto, že se snažím vymyslet něco víc, než jen ono sezení v parku. Jestli to vyjde nebo ne? Nikdo neví… záleží na času, chuti a přístupu firem, na které se postupně obracím. Nemá to být festival všech možných značek, jak jsem chtěl loni. Začneme pěkně postupně.

ed-tour-cz-sk-praha-tea-energy-big-shock-srazs

To, co by se mělo odehrát 16. srpna v Praze, by měla být taková předzvěst do dalších let. Udělat věc, jako je festival, to chce v podstatě volno místo práce. A já naopak po práci pracuji na přístavbě, mám různé akce a v létě před srazem jedu 3× pryč. To se stihnout nedá. Nelákám do toho nikoho z vás, jdu do toho nalákat jednu jedinou značku, která by pak sama vybrala (navrhla) vhodnou lokaci. Tahle značka by pak celý sraz zaštítila, udělala si reklamu… Značka, kterou bych do toho nalákal nejradši, chystá navíc něco, co by bylo pro sraz naprostou bombou. No uvidíme, jak se to (ne)povede. Mám na to 2 měsíce a chci sraz zase posunout na trochu jiný level.

Tak držte palce… P.S.: >ED Tour CZ/SK – Praha jako událost na FB<

 

Hell Strong Cola nakonec dorazí i na CZ/SK trh, ale až v červenci

Ještě před pár dny byl příchod Hell Coly na naše území téměř nemožný, a tak jsme dělali vše možné i nemožné, aby jsme novinku sehnali v Maďarsku a nejeli domu s prázdnou. Ale už si začínáme zvykat, že informace týkající se Hellu máme rovnou házet do protikladu. Takže když něco mít nemáme, tak to znamená, že to mít budeme :) A stejně tak to bylo s právě s poslední novinkou spadající do oblíbené série Strong.

hell-energy-drink-strong-series-cola-apple-red-grapes

Hell Strong Cola tak nakonec bude i v ČR a SR. Chvíli si na ní ještě počkáme, na trh totiž dorazí až v průběhu července. Nám se jí podařilo nakonec sehnat na ochutnávku a musíme bohužel podotknout, že vzhled plechovky rozhodně předčí obsah. Nebudeme to nikomu kazit, jen si počkejte až na novinku v létě narazíte. A nezapomeňte, že série Strong obsahuje energy drinky se zvýšeným obsahem kofeinu – 38,4mg/100ml.

hell-energy-drink-cz-cola-2014-summer-strongs

Hromadný obrázek z Facebooku CZ Hellu pak prozrazuje kompletní nabídku na letošní léto včetně nové petky. V nabídce samozřejmě zůstávají 500ml plechovky Original, Red Grape a Apple.

 

Adrenalin Sex on the Beach - Koktejlové bláznovství pokračuje

Doba je zlá a výrobcům energetických nápojů nezbývá, než vymýšlet další a další příchutě. Jen kopírovat konkurenci taky nestačí a proto přichází na řadu vše možné i nemožné. Někteří výrobci tak jdou cestou oblíbených alkoholických koktejlů v nealkoholické verzi. To znamená, že napodobují všemožné koktejly a zkazí je okradením o alkohol. Nejčastěji jde o Mojito, ale Black, Mixxed Up a pár dalších zkoušeli i jiné varianty.

adrenalin-sex-on-the-beach-energy-drink-limited-edition-2014s

Mojito před pár dny představila i maďarská Bomba, když jako první rovnou použila nealkoholické a všeříkající označení „Virgin Mojito“. Jenže v Maďarsku taková věc znamená, že konkurence bude následovat. Hell si zkouší Colu a jako bezkonkurenční vládce trhu nejeví zájem. Adrenalin ovšem okamžitě odpovídá letní limitovanou edicí „Sex on the Beach“, což je alkoholický koktejl z vodky, broskvového likéru a brusinkovo+pomerančového džusu. Variant je víc, pomeranč může nahradit džus ananasový. A teď si z toho sami přeberte, jak by asi mohl nový Adrenalin Sex on the Beach chutnat ve své nealko verzi :D K nám se asi nepodívá, takže hurá do Maďarska.

 

Reportáž z ED Tour Brno aneb Jake, Lizard a Primery na "tripu"

Jak už je zvykem, když někam vyrazím (a stojí to za to), tak k tomu něco napíšu. Samozřejmě je to jen a pouze z mého pohledu a jde jen o věci, které se staly „mojí“ části výpravy. Ale když vás to baví, a jelikož si o to tentokrát řekl Lizard, tak se do toho musím pustit i tentokrát. Ač je to celé o sobotním srazu ED Tour – Brno, vše pro mě začalo už ve středu a skončilo až v neděli. Nebo v pondělí, kdy sem konečně dovystřízlivěl :D

report1as

Finsko-Ruské novinky

Středa – Hned po práci jsem vyrazil co nejrychleji domu abych stihl vyřešit 14 objednávek na sraz a další 3 vyřešené před nebo po něm. Dohledat plechy, zabalit do krabiček, připravit… zabralo to celý odpoledne, stejně jako příprava plných věcí na prodej na srazu. Mezitím dorazily plechy z Finska a Ruska, které přivezl kamarád. Nádherné kousky, ale síly už nejsou. Jdu radši se ségrou na pivko a zítra hurá směr Brno.

report1s

Naloženo do Brna…

Čtvrtek – Opět pracovní doba a hned po ní naházet vše do Octávky a vyrazit. Po cestě ještě návštěva v Chrudimi, kde mi John ukázal svojí sbírku Monsterů, pokecali jsme. Lizard už v Brně netrpělivě čeká, od čtvrtka do neděle mám azyl u něj. Prý včetně plné penze, ale to teprve poznám. Furt prší, je to na… Kupodivu je to z Prahy do Brna až k Lizardovi před barák v podstatě furt rovně, takže jsem nezabloudil a navíc jsem dojel za 4,7l. To bych po D1 nedal a ještě stál v zácpě. Zítra jedem za hranice, tudíž plný kufr věcí musíme vynosit do bytu. Dalo to zabrat a původní plán jít ještě na kulečník pomalu padá. Místo toho dostávám v rámci plné penze (za starý černý BigShock :) ) kaši a řízek. Půjdem brzy spát… jo kulový… sedíme a kecáme do 1 v noci.

report1s

Rakouská policejní pifka

Pátek – Krátký spánek, vstávačka a hurá za hranice. Nabíráme Primeryho, tankujem v Břeclavi a přejíždíme hranice. Netrvá dlouho a podivným způsobem nás staví rakouská policie. Ono mávání 4 metry z hloubi pole jsem při objíždění zastavovaného vozu před sebou ani neviděl, ale Filip jo a tak raději o něco dál zastavujeme. Policie nás dohání, rozumíme hovno a jsme podezřelí jak hovado. Nejdřív doklady, pak prozkoumání kufru, kde byly plechovky pro slováky apod. Když se dostává ke kontrole kastlíku, tak už pomalu očekáváme kontrolu tělních dutin. Rozumíme hovno, ze stresu se vytrácí i angličtina a policisti nechápou, co jako děláme za práci, že můžeme v pátek vyrazit na nákupy. Za poslední 3 roky mě stavili fízlové 2× a zase v rakousku :/

report1s

Čmajz! 6pack RB je náš

Přežili jsme a jedem dál. Hned první krám, Zielpunkt aká Plus, skrývá limitku Red Bull Spielberg. Hlavní rakouský cíl je tedy splněn a přes pár méně zajímavých kousků míříme do Maďarska. Tam máme na novinky celkem smůlu – Hell Football berem v drogérii, Colu zase za majlant na poslední benzínce, když už jsme ani nevěřili, že ho seženeme. Jen Bomba Mojito se našla sama, takže jsme vzali plato i pro účastníky srazu. Jenže to už nás naháněli Slováci, tak jsme radši letěli do Blavy. V obchodě nula nula nic, bez výměn a prodejů bych ani nepřibrzdil. Doma jsme před 23h, přebíráme novinky, dáváme pivko a hurá spát. Zítra je sraz!

report1s

Zklamání v Blavě

Sobota – Dostat Fílu z postele je nadlidský úkol. Okupuju vedlejší pokoj, lízt mu tam nechci, tak čekám. Primery už prudí, kdy ho vyzvedneme a Filip už radši vylejzá. Už poněkolikáté si dáme Lasagne, mňam. Rychle naložit vše do auta a šup pro Primeryho. Za oběť padají o zadní sedačky, Ota asi půjde pěšky… Objevujeme se v okolí srazu výrazně dřív a jak se dalo čekat, nejsme jediní. Posíláme ostatní, ať si jdou po svém, že dorazíme ve 2. Jdeme hodit pokec do ještě zavřeného Candy Store a pak na kešky. Sraz je před námi a Grňo mě ukecává, že chce rozhovor. První odpovědi? I don't know a Tak určitě. Pak už to beru trochu vážnějš:

Sraz – Popisovat sraz jako takovej nemá moc smysl. Všude bordel a na rohu parku, kam vidí i věčně projíždějící fízlové, hromada plechovek a kupčení. Stovka sem, stovka tam… Všichni čekají, co zase donesu z auta, najednou to totiž prostě nešlo. Tentokrát ovšem nevznikly žádný challenge, což mi mrzí doteď. Vlastně až po rozpuštění srazu, kdy vznikl druhý sraz u Candy Store (proč jsme tam nešli rovnou?), přišlo nějaký to blbnutí. Třeba v ochutnání pálivejch brambůrek jak hovado. Teda jak pro koho, já mám na tohle hubu už spálenou…

report1s

ED Tour CZ/SK – Brno

Afterparty – Většina účastníků jela domu, nejblíž to má Lizard a vzhledem k ubytování i já. A přesto jsme doma byli až jako poslední! Přišli jsme totiž v 5 ráno, když jsme vylezli z Bastily a zjistili, že už je kurva světlo!?!?. Předcházel tomu kulečník, na kterej mě pozval Lizard, protože to umí, a chtěl mě v něčem trufnout. Skončilo to tak, že jsem hrál já s jeho přítelkyní a Fíla mezitím vyřizoval reklamace na mobilu :) V neděli už jsem jen čekal, až mi takový to dejchátko ukáže nulu a já budu moct jet zpátky do Prahy. Fuj… Každopádně si to musíme někdy zopakovat. Třeba při ED Tour – Praha (16.8), o kterém se již brzy dozvíte mnohem více! ;)

 

Break Out Energy - Nová chuť energie? Za pokus to stojí

Z rozpálené Itálie k nám dorazil na test zcela nový energetický nápoj Break Out. Jeho design je takový, no… nezajímavý, až je vlastně šíleně zajímavý. Malé a jednoduché logo s nápisem break out totiž naprosto přebíjí největší a nejvýraznější nápis „The new taste of energy“. Cože? Že prý nová chuť energy drinku? Největší nápis na plechovce, tak to musí něco znamenat. Důležitá informace je ovšem hned pod tím – Guaraná + Red Fruit.

break-out-the-new-taste-of-energy-drink-red-fruit-guarana-cans

Break Out Energy obsahuje zajímavý mix červeného ovoce v podobě jablek, bezinek, malin a červeného rybízu. Nooo… Chuť je už v základu dosti odlehčená, jelikož má přírodní složení. Jestli znáte Guaraná Antarctica, tak Break Out jde přesně tímhle směrem. A k tomu právě ono červené ovoce. Zajímavá kombinace je bohužel zbytečně sladká, přesto se jedná o zajímavý drink, který v základní verzi zkouší něco neobvyklého.

break-out-the-new-taste-of-energy-drink-red-fruit-guarana-can-girls

V domácí Itálii v podstatě nesežene žádný podobný energy drink, takže si určitě brzy najde své příznivce. Fanoušky by si Break Out rozhodně našel i u nás, ale k tomu má bohužel ještě daleko. Tak snad se mu bude v Itálii dařit a časem se ukáže i někde blíž. A když pojedete na dovolenou do Itálie, tak si jej nezapomeňte pořídit, protože stojí za ochutnání. Pořádně vychlazený pak u moře určitě skvěle osvěží. Známka: 2

 

Monster Lo-Carb zmizí, i u nás už jej nahradí Absolutely Zero

Jelikož nechceme čekat, až se to někde nečekaně prozradí, tak vás přestaneme napínat. Onou slibovanou novinkou od Monsteru pro ČR/SR není bohužel nic jiného, než nahrazení původního Lo-Carbu novější variantou Absolutely Zero. Nebude se ale jednat o verzi s modrým pozadím a černým M (jako např. na řecké verzi, která se v ČR právě neoficiálně prodává), ale o novější paskvil sehnatelný třeba v Maďarsku a Chorvatsku:

monster-energy-absolutely-zero-lo-carb-can-beneluxs

 (BeNeLux, na CZ/SK bude nahoře…vy víte…)

Jak sami vidíte (a už asi dávno víte), plechovka vlastně zůstává stejná, jen má místo nápisu Lo-Carb popisek Absolutely Zero. Změna je to malá, stejně jako v případě obsahu, takže žádný zázrak. A vlastně i proto se zřejmě zůstává u zaběhnutého designu. Kdy že tahle změna dorazí na náš trh? Naše informace už nějakou dobu mluví o druhé polovině roku 2014. To může být za pár dní nebo za 6 měsíců, že jo… Ale kdo ví, třeba to nakonec nebude jen jediná novinka pro rok 2014 a nakonec nás překvapí něčím… jako třeba Monsterem The Doctor :)

 

Maskáčový Red Bull Camo Can i letos. A opět "nesehnatelný"...

Mám trochu pocit, že tenhle článek píšu jen proto, abych vás trochu naštval. No, vlastně i sebe, protože i já sám jen budu mít jen horko těžko… Řeč je o Red Bull Camo Can, který se objevuje již třetím rokem. Na ten loňský, který existoval ve verzích Original, Sugarfree i Total Zero, se můžete mrknout v loňském článku, stejně jako na předloňský Original. Z prodejů Camo plechovek pak RB podporuje zraněné americké vojáky.

red-bull-limited-edition-camo-can-warriors-heroes-2014s

A takhle vypadá Camo Can pro letošní rok. V prodeji bude opět jen na vojenských základnách americké armády. To znamená, že v podstatě nemáme šanci je získat, i když se najdou světlé výjimky. Existují totiž i základny US Army v Evropě a světe div se, když bydlíte blízko, stačí si jít udělat kamarády do hospůdky, kam zdejší vojáci chodí. Tak a teď můžeme začít vyčítat rodičům, že tu tu amíkovskou základu nechtěli :))

 

Hell Football Fanatic Edition skutečností, do ČR/SR nedorazí

Nedávno to byl pouhý render, ale teď už je to naprostá skutečnost. I Hell se zřejmě rozhodl svézt na vlně všech možných fanatiků do fotbalu a tak upravil svou plechovku originálu. Né tolik, jako například OK či holandský Mixxed Up přebarvený do národních barev, ale pořád zajímavě – Hell Football Fanatic Edition má na boku jakoby odtržený design, pod kterým se skrývají státní vlajky v šestiúhelnících (po vzoru klasického míče).

hell-energy-drink-football-fanatic-editions

Nový Hell Football Fanatic Edition lze již bez problémů zakoupit v Maďarsku, stejně jako nedávno nový Hell Strong Cola v nádherně zlatavé plechovce. Podle našich informací se bohužel ani fotbalové limitky, ani colové příchutě v ČR a SR nedočkáme. Pokud ovšem vyrážíte na sobotní (31.5.2014) sraz ED Tour – Brno, tak můžete doufat, že budeme s Lizardem a Primerym slavit při návštěvě Maďarska úspěch a dovezeme vám je :)

 

Club Power Orange - Club power nově i s pomerančovou příchutí

Club Power se sice moc nezdá, ale od doby, kdy se převlékl do tmavého kabátku, se mu zřejmě docela daří. Důkazem může být rychlý přechod 250ml variant z plechovky se sleeve fólií do verze s klasickým potiskem i aktuální žhavá novinka – Club Power Orange, jenž se právě začíná vyrábět a během příštího týdne vyrazí do prodeje. Kam si pro něj dojít vám asi nemusíme říkat. Hledejte tam, kde mají Club Power a Vitamin Power.

club-power-energy-drink-500ml-orange-new-flavours

Club Power Orange je svým designem celkem podobný původnímu červenému Club Poweru. Je to ale samozřejmě oranžová barva, která nahradila šedivou, aby dala co nejvíce najevo samotnou příchuť. Orange vám určitě překládat nemusíme, na pomerančovou příchuť se ale celkem těšíme. Během příštího týdne vyrazí do prodeje zatím jen ve velké 500ml plechovce, o malé zatím nic nevíme, ale kdo ví, třeba časem taky bude :)

 

Mixxed Up Mission Brasil - Fotbalové Mojito, Caipirinha a Guarana

Bláznovství kolem fotbalového MS ve fotbale pokračuje! Nejen u různých značek jako Action, Effect, ok.-, Red Bull…, ale také u lidláckého Mixxed Up energy drinku! V Holandsku, kde se také většina verzí Mixxed Up vyrábí, zašli nejdál – mají totiž klasickou verzi převlečenou do oranžové národní barvy a blesk s trikolórou. I v českém Lidlu právě běží „brazilská“ akce s oblečením, míčem, doplňky… Jen tyhle drinky zatím chybí:

mixxed-up-mission-brasil-energy-drink-mojito-caipirinha-guarana-flavours

Trojice Mixxed Up „Mission Brasil“ s příchutěmi Mojito, Caipirinha a Guarana se nejprve objevila v Holandsku. Nyní už se ale fotbalové limitky pomalu blíží, jelikož právě končí v akci v Maďarsku a začínají v Rakousku. Jestli se podívají i do ČR a SR bohužel není jisté, akce k fotbalovému MS právě běží a bohužel zatím bez drinků. A ty příchutě? Mojito zná asi každý, Caipirinha je v originálu koktejl z Cachaçy (brazilský národní alkoholický nápoj přirovnávaný rumu), třtinového cukru a limetky. A Guarana? Tam vedle účinku přidali i chuť této rostliny.

 

Golden Night aká GN8 - Lepší klasika ve stylovém kabátku

Před pár dny se nám pod ruku dostal nový německý energetický nápoj Golden Night aká GN8. Design jeho plechovky je opravdu povedený – využívá osvědčenou kombinaci černé se zlatou a velmi jednoduchý vzhled. V jednoduchosti je krása a tady to funguje na jedničku. Zlatou noc po jeho požití sice asi nezažijete, jak ale uvádí nápis Lifestyle edition přímo na plechovce, je GN8 především typickou stylovkou. Jak chutná?

goldennight-energy-drink-lifestyle-editions

Golden Night Energy Drink bohužel moc nepřekvapil. Uvnitř povedené plechovky je totiž v podstatě naprostá klasika. Rozhodně povedenější, než většina levných patoků, ale jinak je to bez překvapení. Není tedy moc co recenzovat, GN8 je opravdu především stylovkou a své zákazníky si tedy bude hledat především takto. Ostatně i povedená klasika si své zákazníky najde, my už jsme jen moc rozmazlení novými chutěmi. Známka: 2

 

Žlutá edice? Red Bull The Summer Edition osvěžením na léto

Red Bull v poslední době opravdu překvapuje. Když se vezme v potaz, jak dlouho existoval v podstatě jen originální Red Bull, tak byly překvapením už ony barevné edice Red, Blue a Silver. Vždyť do té doby tu byly jen nucené pokusy s verzemi bez cukru a cola, co ani není energy drinkem… A to za 20 let vývoje! Jenže od doby edic se to zřejmě dost mění. Před nějakou dobou jsme slyšeli, že RB něco chystá pro USA. Tady to je:

red-bull-the-summer-edition-new-taste-355ml-12-fl-oz-usas

Red Bull The Summer Edition! Ač by se podle barvy plechovky dal čekat název The Yellow Edition, tak tady jde o něco jiného – o osvěžení na léto. Že je žlutá vidí každý, tak co =D Možná si toho z fotky nevšimnete, ale kupodivu se jedná o větší 355ml (12fl.oz) verzi plechovky, než jsme u edicí zvyklí. Příchuť? Zatím neznámá. Destinace? Zatím jen USA. A to je vlastně vše, co o The Summer Edition víme. Snad brzy zjistíme…

red-bull-the-blue-silver-red-edition-new-design-lime-greens

Zajímavý je ale fakt, že už i za oceán dorázil redesign plechovek barevných edicí upravených o přidaný název příchuti. Na obrázku jsou úpravy vidět skvěle, edice opět vypadají trochu jinak, než ty evropské. Silver navíc přichází s jinak zvýrazněným býka, kde zelená dává více najevo příchuť limetky. Co je tedy Summer Edition zač, vždyť už by taky měl mít takto uvedenou příchuť. Že by překvapení? Nebo limitka, u které na tom „nezáleží“?

 

No Fear opět překvapil novinkou => Plechovky v novém designu!

Aktualizace 24.5.: Podle vyjádření distributora pro Maďarsko, Slovensko!, Rumunsko, Bulharsko a Litvu se nejedná o nic nového. Design převzali z Jihoafrické republiky, kde by se klasický design s lebkou neprobíjel úplně snadno kvůli voodoo. Tento opravdu povedený design pak prostě jen převzali a rozhodli se s ním zaútočit na trhy, které mají pod palcem. Není tedy vůbec jisté, že se někdy objeví i u nás. Ve výsledku se ovšem jedná jak o malou 250ml plechovku, tak o velkou 485ml variantu s typickým twist víčkem. Tohle prostě musíme mít =)


No Fear dnes na svém facebooku šokoval většinu sběratelů svou zajímavou fotkou odhalující „nový“ No Fear, respektive redesign starého. U sběratelů se první ohlasy oháněly za alkoholovou verzi díky fotky, která se objevila na jedné z maďarských stránek. Hned v zápětí nám však FB page No Fear Energy drink CZ ukázal celý náhled plechovky a trošku nás zmátl – na plechovce 250ml se objevil grafický název „485ml“. Některé sběratele (zdravím Lizarda) najednou přešla chuť po něčem takovém, přeci jen No Fear nedávno přišel s Redesignem. Avšak chuť spravila hned další fotka této plechovky už ve finálním natištěném designu, kde je nápis „250ml“.

no-fear-new-designs

Skutečnost nám však napoví následující dny, kdy se Vám budeme snažit získat co nejvíce informací k této fotce. Podle mého názoru se bude jednat o redesign 250ml plechovky, která se však u nás shání ne moc lehce. Názorem Jakea je pak to, že si nějaký Maďar koupil licenci a udělal. Co na tuhle „novinku“ říkají sběratelé?

Lizard: „Ten je krasnej ale nevim o co jde,videl sem ho rano poprve dnes…radsi bych 250ml“ Maťo V. „no ja viem o ňom len to že sa objavil na Maďarskej stranke čiže asi madarska verzia .. nová“

Jaxi: „no tak podle mě to bude jen další verze originálního NF příchuť asi klasická ale vzhled se mi dost libí je to krok vpřed jen mě trochu mrzí že vypustili to své logo ale to by se stejně ani na tu plechovku nehodilo,a mnohem víc by prospělo kdyby byl v 250ml. Každopádně se moc těším až se ukáže v Česku“

 

Limitky Red Bull Marc Marquez/Dani Pedrosa a BC One All Stars

Red Bull prostě se svým kvantem limitovaných plechovek ne a ne zpomalit. Popravdě už toho začínáme mít celkem plný zuby. Kdo to má furt shánět? :) A proto krátce: Ve Španělsku se objevila 355ml plechovka s jezdci týmu MotoGP Repsol Honda. Marc Marquez je loňský mistr a letos dává na frak i Rossimu, Lorenzovi a Danimu Pedrosovi, který je na plechovce také. To proto, že Dani a Marc mají za sponzora… no Red Bull :)

red-bull-355-ml-spain-dani-pedrosa-marc-marquez-cans

V Turecku ovšem mají limitku taky a věnuje se Red Bull BC One Cypher, což je přední soutěž ve světě b-boyingu. Ta se koná postupně téměř po celém světě. 11.5 byla v Turecku, 23–24.5 probíhá kvalifikace v ČR (ale limitku nečekejte). 355ml turecká plechovka bude i tak zřejmě celkem ojedinělá. Kdo že tam jede na dovču?

red-bull-355-ml-turkey-bc-one-cypher-2014s

Photo: Manuel Kofein (Red Bull Marc & Dani) and Melis Kori (Red Bull BC One), Thanks!

 

Monster "The Doctor" nabídne zcela novou citrusovou příchuť!

Od představení nové limitky „The Doctor“ od Monsteru uběhlo už několik dní a přibyla celá řada informací. Pokud jste v původním článku nečetli aktualizace, pak nabízíme souhrn: Původní oznámení limitky ve stylu závodníka MotoGP Valentina Rossiho přišlo v Německém časopise. Prý v létě v Německu. Ale reálný plech se objevil hned na to ve španělské verzi… a pak v italské… a anglické… Vše tedy směřuje k našemu tipu, že limitka bude ve více zemích. Možná alespoň právě tam, kde se jede závod MotoGP. A ten se jede i v ČR! Dočkáme se?

monster-energy-the-doctor-valentino-rossi-vr46-limited-editions

Na to si musíme ještě počkat. Samozřejmě se snažíme všemožnými i nemožnými způsoby zjistit více, ale zatím marně. Vraťme se ale k tomu, co samotná limitovaná edice Monster The Doctor / VR46 skrývá, Už z prvního obrázku jsme vyčetli zajímavou informaci – obsahuje 4% ovocné šťávy z koncentrátů (pomeranč, citrón) a další přidanou šťávu z citrónu. Jenže to neodpovídalo ničemu, co už Monster vyrábí. Napadl vás Rehab? Jasně, ale na to v této limitce tak nějak chybí čaj. Nová příchuť citrusových plodů? Více napoví příběh:

monster-energy-drink-the-doctor-vr-46-valentino-rossi-limited-edition-uk-cans

„Šampion MotoGP Valentino Rossi, který baví fanoušky po celém světě, má na kontě přes 100 vítězství a 9 titulů mistra světa. Spojili jsme se s Valentinem, nazývaným „The Doctor“, a vytvořili nejrychlejší Monster vůbec. S lehkou, říznou, osvěžující příchutí citrusových plodů, a plnou náloží legendární chuti Monster Energy, vás nakopne k rychlosti opravdu rychle!“ Tak tohle musíme ochutnat! Snad tedy dorazí i k nám :)

 

Rockstar SuperSours Bubbleberry nově i v 250ml plechovce

Myslím, že tentokrát už tahle novinka překvapí opravdu málokoho. Rockstaru se v Polsku podle všeho enormně daří a tak neustále přináší další a další příchutě. No, tak tomu je vlastně třeba i u nás, jenže polský trh je prostě specifický. Díky tomu se fanoušci malých roztomilých Rockstárů již dříve dočkali 250ml variant Original, XDurance, XDurance Orange, SuperSours Blue Raspberry, SuperSours Green Apple a nyní…

rockstar-supersours-bubbleberry-energy-drink-250ml-can-polands

Rockstar SuperSours Bubbleberry! Také třetí existující příchuť ze série SuperSours vstupuje na polský trh v 250ml plechovce, tedy v takové, ve které ji nekoupíte nikde jinde na světě (v USA jen při štěstí na promo akci). Polský Rockstar novinku představil teprve dnes, ale v prodeji se už pár dní objevuje. 6× 250ml plechovka už v Polsku je, tak co bude příště? Tipujeme XDurance Lemon, ale může to být Guava nebo něco úplně jiného.

 

Oxxo Speciale - Malinová limonáda, dobrá i bez cukru

Oxxo na nás před nedávnem opět vyzkoušelo svou oblíbenou hru na trpělivost, kdy na svém FB postupně a pěkně dlouho odhalovalo novou příchuť. Název Speciale už sám o sobě říkal, že to bude něco speciálního. Když se objevila informace o „spojení“ novinky se stylem Ferrari, čekali jsme ještě víc. Ve výsledku se jedná o malinovou příchuť bez cukru. Zděšení? Po minulých povedených pokusech značky Oxxo už ani ne!

oxxo-speciale-sugar-free-edition-ferrari-style-raspberry-energy-drinks

Oxxo Speciale má příchuť málna / raspberries, tedy malin + lehký nádech višní. Důležitější informací je ale nápis nad logem ve stylu písma Ferrari: „Sugar Free Edition“. Ve vůni sladidla neucítíte, umělotinu zastupuje jen typická „pitíčková“ vůně malin. V chuti pak sice lehce ucítíte, že je to sugafree, ale opravdu jen trochu. Mnohem více je zde zastoupeno právě ono malinové pitíčko. Přesně ve stylu Oxxa a jejich předchozích verzí. Rozhodně jeden z nejlepších energiťáků bez cukru, co jsem kdy pil. Oxxo prostě neobvyklé věci umí. Známka: 1–

 

Limitka Burn Lotus F1 Team 250ml novinkou v Polsku

Když jsme jen před pár dny, přesněji 8.5, byli s Thomasem v Polsku, tak jsme narazili na naprostou novinku – Burn Blue v 250ml plechovce na tomto trhu opravdu překvapil. Jenže to jsme ještě netušili, že jen pár dní po nás objeví Mateusz Artur Fras (thx for photo!) ještě mnohem zajímavější plechovku Burnu v limitované edici.

burn-lotus-f1-poland-original-energy-drink-can-limited-2014s

Burn Lotus F1 je další z řady limitek, jenž se objevují po celém světě ve spojení s formulovým týmem Lotus F1 Team. Polská verze je navíc úplně první, na které se nachází letošní varianta monopostu Lotus s dvojitým nosem. Zepředu je plechovka stejná jako vždy, jen s přidaným červeným proužkem nahoře, zezadu pak naleznete zmiňovanou formuli, týmové logo a samozřejmě nechybí ani logo Burn s popiskem příchuti.

 

Energy drinky až od 18 let? Nový zákon v Litvě omezuje prodej

Na stránkách The Wall Street Journal se objevila velice zajímavá informace – V Litvě totiž parlament ve čtvrtek odsouhlasil nový zákon, který reguluje prodej energetických nápojů. Zákaz se samozřejmě týká dětí do 18 let, kterým nově nesmí být prodán energy drink, stejně jako alkohol, cigarety… Litva je jedním z vůbec prvních států, kde podobný zákaz existuje. Podle všeho se může stát, že se začne šířit i do dalších států.

energy-drink-bans

Litevský zákon omezuje prodej nezletilým osobám do 18 let a přesněji se týká všech nápojů (nejen energetických) obsahujících více kofeinu než 150mg/litr, což většina energy drinků přesahuje více než dvojnásobně (320mg/l). Snížení samotného obsahu kofeinu by výrobcům nemuselo pomoci, zákon se totiž týká i dalších povzbuzujících látek. Kromě samotného prodeje nezletilým se zákon váže i na děti samotné, kterým pokus o nákup také rovnou zakazuje. U nás by to určitě dopadlo jak s alkoholem a cigaretami…

energy-drinks2

Tomuto přístupu se samozřejmě nemůžeme divit, jelikož prodeje energetických nápojů neustále rostou a stejně tak se snižuje věková hranice, kdy je děti začínají pít. Evropský úřad pro bezpečnost potravin přinesl před rokem studii, podle které pije energetické nápoje celých 68% evropanů ve věku 10–18 let. Litva = pouhé 3 milióny obyvatel a v tomto segmentu zatím nerozjetý trh, tudíž to se zákazem nebylo tak těžké a ani výrobce to moc nebolí. Podobné omezení platí např. v Kuvajtu, kde se Red Bull prodává od 16+. I Kuvajt je jen novým a malým (3mil.) trhem. Ve větších státech s rozjetým trhem to zřejmě půjde s podobnými zákazy hůře. Ale kdo ví…


P.S.: Snad se náš starší aprílový žertík nestane časem skutečností…

 

Švýcarský Buffalo energy drink novinkou na trhu

V posledních dnech jakoby se roztrhl pytel s menšími novinkami na trhu, které ale zároveň překvapí a potěší. Tentokrát je to energetický nápoj Buffalo, jehož příchod na trh jsme sice zaznamenali, no nějak jsme jej opomenuli. Dnes jej kolega Thomas objevil v obchodě, tak jsme se rozhodli potěšit narychlo i vás.

buffalo-energy-drink-czs

Zatím se jedná pouze o tento nový design klasického Buffalo Energy Drink pocházející ze Švýcarska, kde tato značka nabízí i variantu Junior „pro děti“, Exotic (18+, asi má na něco nabudit =)) a Tropical Vitamin Drink. I ty se pravděpodobně časem objeví také u nás, zatím se ale musíme spokojit s Classicem.

 

Monster XG je sladce "medový", má blíže k originálu z USA

Jistě jste již zaznamenali, že Monster za našimi hranicemi testuje upravenou recepturu své klasické příchutě. Jelikož se nám podařilo sehnat pár nových 250ml Monster XG, tak teď právě začínáte číst krátkou a všeříkající recenzi. Ještě předtím přidám zajímavou informace – na plechovce jsou vyznačeny země – DE, AT, CH, HU a BG. Vedle německy mluvících zemí by se tedy mohl Monster XG objevit i v Maďarsku a Bulharsku.

monster-energy-drink-xg-extra-glucose-de-at-bg-hu-ch-can-250ml-europes

Zkratka XG znamená eXtra Glukose a tak není žádným překvapením, že je sladší, než původní zelený Monster. Taky si říkáte, že ten už byl sladký až až? Naštěstí to ještě celkem jde. Po otevření je samozřejmě cítit klasika, ale ta chuť… Větší množství glukózy samozřejmě znamená ještě sladší originál, než dříve. Díky tomu chutná XG lehce medově (až podobně sladké dětské medicíně). Tím rozdíly proti původní verzi nekončí – právě ona „zmedovatělá“ chuť potlačuje některé složky a naopak zvýrazňuje jiné. Z čeho XG vychází pozná i laik, chuť je ale lehce odlišná (víc jako US verze). Ale jinak… čím víc cukru = tím víc energie, ne? Takže ve výsledku asi něco jako původní Rockstar vs. Rockstar 2X. Do 250ky (exportu) XG, ve velkém originál a je vyřešeno =)

 

Powerpoint přináší "Yolo" designy a novinku Ice Blue

Celkem známá německá značka energetického nápoje Powerpoint se rozhodla „promarnit“ tohle léto ve stylu YOLO – Žiješ jen jednou a tak zcela změnila designy svých plechovek. Původní celkem jednoduché vzhledy s velkým Point, výrazně menší částí názvu Power a bodu (pointu) na pozadí nahrazují varianty s velkým popiskem dané příchuti. Popravdě jsme se jich před pár dny v Německu až lekli. Netušili jsme, co jsou zač.

powerpoint-energy-drink-ice-blue-classic-waldmeister-himbeere-can-yolos

Ale teď už to víme :) Všechny varianty se prostě pouští do YOLO stylu. Zároveň s tím ovšem končí dřívější verze Juicy, kterou nahrazuje zcela nový Ice Blue s (chladivou) ledově sladkou chutí. Další varianty jsou Classic, malinové Himbeere a Waldmeister s opravdu neobvyklou bylinkovou chutí mařinky vonné. Powerpoint patří v Německu mezi známější značky, která se dere zpět na vrchol, takže na ní narazíte celkem snadno.

 

Monster Absolutely Zero a Rehaby Rojo Tea a Green Tea v ČR

VÝPRODEJ SKLADOVÝCH ZÁSOB! – Opravdu výrazná a velká cedule s tímto nápisem byla zřejmě před pár dny na skladu Coca Coly, ve kterém byly přebytečně nebo prošlé Monstery. A jak jsme kdysi vysvětlovali v tomto článku, dost často se díky těmto výprodejům dostávají do ČR všemožné Red Bully, Monstery, Burny… Většinou se ale jedná jen o jazykové mutace příchutí, které se u nás dají běžně koupit. Tentokrát jsou to i „novinky“!

monster-energy-absolutely-zero-500ml-greece-in-czechs

Jak už jsme psali před pár dny, objevil se na našem trhu anglický Monster Rehab Green Tea. Už při zveřejňování článku se k nám ale dostávaly informace, že je tu také anglický Absolutely Zero v původním designu s pavučinou na pozadí. Obě varianty ještě s celkem dlouhou spotřební lhůtou, stejně jako další v ČR objevená varianta Absolutely Zero tentokrát v řecké mutaci (na první fotce). Čekáte, že tím to končí? Kdepak!

monster-energy-rehab-rojo-tea-lemonade-drink-473ml-england-in-czechs

Poslední již objevené plechovky prodávané na českém území jsou již prošlé, ale zatím jen krátce. Plechovky do sbírky jistě potěší a obsah se zatím také dá pít. Řeč je opět o anglických variantách dalších příchutí Rehabu – Rojo Tea a v posledním případě z ČR známého Rehabu Tea+Lemonade. Btw: UK verze Rehabů mají 473ml, to aby vás to nepřekvapilo ;) Ani tím to stále nekončí – Přes hranice se zřejmě přivalily i další anglické a řecké verze. Objevit by se tak mohly další mutace a UK Rehab Orangeade. Za 30–35Kč super, ne? :)


P.S.: Jedna z těchto chutí bude také onou slibovanou novinkou pro ČR…

 

Fotbalové MS přináší limitky, má je Mixxed Up, ok.- i Red Bull!

Už už jsme začínali mít pocit, že to při blížícím se fotbalovém MS nebude s limitovanými edicemi tak žhavé, jako při předchozím ME. To se konalo v Polsku a na Ukrajině a tak jsme k různým edicím měli blíž, než z letošní daleké Brazílie. Například X Drink je nabízel přímo v ČR. Letos to nakonec nebude jiné, První vlašťovky byly z Německa, kde již edice představil Effect (pro více států) a Action. Nyní se přidává ok.- s německou trikolórou:

ok-energy-drink-classic-deutshland-250ml-limited-edition-can-wm-2014-brasils

Na záda všem ostatním limitkám kupodivu dýchá i Mixxed Up z Lidlu. Samozřejmě ne v ČR, ale v Nizozemsku, kde se již začala edice prodávat. Oranžové pozadí a v blesku skrytá národní vlajka. Fanoušci fotbalu určitě dobře vědí, proč právě oranžová, která na vlajce není – do roku 1796 tam totiž byla, než jí nahradila červená. Přesto se oranžové barvy celý národ a reprezentační týmy drží. A to nejen na počest „zakladatele“ Viléma Oranžského.

mixxed-up-classic-holland-limited-edition-wm-2014-brasils

Po vzoru Effectu je možné, že se Mixxed Up objevi v dalších účastnických zemích MS, vždy upravený do národních barev. Pravděpodobněji ale bude pouze v Nizozemí, kde se Mixxed Up také vyrábí. A aby nám nebylo líto, že limitky máme „celkem blízko“, tak tu máme ještě jednu od Red Bullu. Pochází z Brazílie, nachází se na ní Neymar Junior, má 355ml a vypadá jako ostatní limitované edice od Red Bullu.

red-bull-neymar-junior-limited-edition-355ml-brasil-wm-2014sPhoto: Mixxed Up – The Dutch Energydrink Collectors, Red Bull Neymar – Energy Drinks Brasil, THANKS!

 

Burn Blue Refresh v Polsku nově i v 250ml plechovce

Pokud máte pocit, že se to kolem Burnu v některých zemích točí nějako podivně, tak máte rozhodně pravdu. Na severu, v Turecku a třeba ve Francii jsou různé limitky, nové varianty i hromada akcí důkazem, že zde Burn dostává pořád více prostoru, než Monster. Obě značky vyrábí a distribuuje Coca-Cola a zřejmě si tak dle různých specifikací trhu vybírá, jakou značku bude více podporovat. Donedávna to platilo i o Polsku, když najednou… 

burn-blue-refresh-all-new-can-250ml-polands

Polský Burn Blue Refresh

V Polsku měli docela dlouho v nabídce Original v 250ml plechovce i alu lahvičce a dvě petky – 500ml + přerostlý litr, k tomu Tropical v 250ml plechovce. V petce pak Tropical i Blue „z ČR“. Na začátku roku byl Tropical v plechu ukončen a zbyl jen půllitr PET. Když jsme před pár dny byli v Polsku s Thomasem, najednou se zničehonic objevil nový Burn Blue Refresh v 250ml plechovce. Příjemné překvapení, ale zároveň hromada otazníků. Na plechovce je samozřejmě jen polština, takže myšlenky na plech v ČR vypusťte rychle z hlavy ;)

burn-lemon-ice-energy-drink-sprite-3g-pet-bottle-500mls

Vyrazí i do Polska?

Na našich PETkách najdete vedle CZ a SK i polštinu. Jsou vyráběny pro všechny 3 státy a tak lze očekávat i brzký nástup nového Lemonu Ice na polský trh. Jenže jak je vidět, Burn na zdejším trhu oslabil. Donedávna limitky (např. Gigi Ruf, který byl ve verzi Tropical jen tam) a teď jsme se začínali bát, že už nebudou mít plechy ani oni. Tropical v plechu sice aktuálně opravdu neexistuje, místo něj se ale objevil v plechovce Blue Refresh a kdo ví, jestli k nim nezamíří v plechu také Lemon Ice. Že by pro jednou bylo špatné k něčemu dobré?

 

Nové KX Energy Cola a Cola Zero v 330ml "cola" plechovkách

Energetickému nápoji KX se evidentně opravdu daří. Tedy ne tak u nás, jako v Anglii, kde sponzoruje závodní tým a nabízí mnohem více variant. My se zatím musíme spokojit se čtveřicí dostupnou výhradně v Tescu – Original, Sugarfree, Tropical a Red Berry. Snad se to časem změní. Vždyť konkurence např. v podobě Albertovského AH Basic již KX dohnala a navíc nabízí „neenergy“ varianty Cola, Cola Light a Orange.

kx-energy-stimulation-drink-cola-zero-330ml-can-new-tesco-englands

Náhoda, že KX odpovídá zrovna variantami s příchutí Cola? Ani náhodou :) I proto bych očekával, že je rychle rozšíří dále do Evropy. Již nějakou chvíli je v nabídce původní KX Cola, ke které se nově přidává KX Cola Zero. Obě verze jsou ovšem ve známých „colových“ 330ml plechovkách, jenž sou nižší a širší než klasické 250ky. KX se navíc dlouhodobě neoznačuje za energy, ale za stimulation drink, což je jen drobná klička. Všechny verze, tedy až na ty bez cukru – light/zero, svým složením opravdu odpovídají klasickým energy drinkům.

 

Monster Rehab Green Tea v ČR! Bohužel (ne)oficiálně

Nedávno jsem na FB udělal haló, že se v ČR dá sehnat Relentless Origin a Orange za pár šupů (35kč). Stejně tak dnes byl objeven u oblíbených vietnamců Monster Rehab Green Tea, tedy varianta se zeleným čajem. Opět je to anglická varianta, taky za pár šupů (v tomto případě 30,–) a stejně tak se bohužel nejedná o novinku pro ČR. Hodně vám k tomu řekne starší článek Proč jsou v ČR jazykové mutace Red Bullů a Monsterů?

monster-rehab-green-tea-uk-in-da-czs

Relentlessy mimo Candy Store, i Monster Rehab Green Tea jsou příkladem toho, co s přebytkem drinků, které se už v domácím státě nedají prodat z důvodu změny legislativy, nebo nestihnou prodat z důvodu blížící se expirace. Výrobce nebo distributor, a nemusí to být až v Anglii, prostě přebytky nabídne… levněji. A někdo je pak levně doveze. Takto se do ČR dostal Dánský Burn Intense, Red Bull pro USA i Speed Jam pro UK, kdysi třeba i Monstery se zeleným a modrým trhátkem a mnoho dalších. Děje se tak často, jen nás to většinou tolik netrkne, protože se jedná o v ČR běžně dostupný produkt v jazykové mutaci. Monster Rehab Green Tea je tedy jen překvapivou výjimkou, nikoli slibovanou novinkou pro ČR. Přesto se jedná o příjemné překvapení.

 

Super Frankie - Nový český energy drink s kreatinem

Již za pár dní vstoupí na náš trh zcela nový a především původem český energetický nápoj Super Frankie. Zajímavý je design jeho 250ml plechovky i samotný obsah. Vedle látek, jenž jsou pro energy drinky typické, jako je kofein, taurin a vitamíny, zaujme přidaný obsah kreatinu – mezi sportovci oblíbená látka vzniklá sloučeninou aminokyselin, jenž zásobuje svalové a nervové buňky energií. Slogan „Dejte energii svalům“ je trefný.

super-frankie-energy-drink-s-kreatinem-plech-logos

Super Frankie bude v prodeji od 15.5., kdy vyrazí hlavně přes pražský velkoobchod nápojů Firenze, který zásobuje přes 30 000 večerek po celé ČR. Sehnat by tedy měl jít celkem snadno. Super Frankie by se mohl objevit i na Slovensku. Výrobcem je totiž BM Vini s.r.o. / BM Vini SK s.r.o., tudíž by to dávalo smysl. K novince už navíc vznikl song, který vytvořil slovenský raper Miky Mora. Poslechnout si jej můžete níže:

U energetického nápoje Super Frankie si tedy evidentně dost věří. Povedený kreslený design plechovky s buldokem dává jasně najevo, jaké zvíře se stane z každého, kdo tenhle energiťák s přidaným kreatinem vypije. A jelikož nás všechny tyhle netradiční pokusy dost lákají, tak se na něj již brzy podíváme v recenzi. Popravdě se na to dost těšíme, jen se začínáme obávat toho, že tu na vás budeme štěkat a vrčet jako buldok :))

super-frankie-energy-drink-s-kreatinem-plakats

P.S.: Na FB Super Frankie Energy bude brzy soutěž ;)

 

Spider rozšiřuje nabídku o 2 "limonády" v sérii Rise Again

Pokud znáte Spider a měli jste příležitost jej ochutnat, pak jste jej pravděpodobně měli z Tuzexovek nebo Bratislavy. To se týká 4 původních verzí, respektive dvou příchutích zopakovaných ve verzích bez cukru. My ochutnali i původní dvojici v evropské verzi, která se zatím prodává výhradně ve Švédsku a podle nás je lepší, než americký originál. Přesto se Spideru v USA daří a tak neustále rozšiřuje svou nabídku. Nyní už na 7 variant.

spider-energy-drink-rise-again-pucker-punch-original-widow-maker-usa-7s

Original s chutí mandarinek a manga, Widow Maker se směsí bobulovitého ovoce, jejich odvozeniny bez cukru a nedávno představený Pucker Punch s chutí kyselého ovocného punče. Tato pětice bude rozšířena o 2 novinky ze série Rise Again v podobě „recovery“ limonád s obsahem elektrolytů. Příchutě? Jahodovo-citrónový Strawberry Lemonade a třešňovo-limetkový Cherry Limeade. To zní zajímavě, snad je taky někdy ochutnáme…

 

Monster Energy The Doctor - Letní limitka (nejen) pro Německo?!

Aktualizace 5.5: Možná jste si všimli, že plechovka na fotce nemá pfand logo nad eanem a že je příběh v jiné řeči… Ve skutečnosti by to měla být španělština. Dnes se objevila další fotografie, kde je vidět angličtina. Ta navíc „odhaluje“ příchuť – 4% ovocného džusu z koncentrátu – pomeranč a citrón, což neodpovídá žádné známé variantě (Khaos i Ripper mají mnohem více, na Rehab zde chybí čaj…). A jaké země? Prý možná země, kde se letos jede MotoGP – Španělsko, Itálie, Portugalsko, Německo, Anglie, Holandsko, Francie a… ČR! Že by?

monster-energy-the-doctor-valentino-rossi-vr46-limited-editionsAktualizace 4.5: Netrvalo dlouho a na internetu se, pravděpodobně díky dnešnímu závodu MotoGP ve Španělském Jerezu, kde Valentino skončil druhý, objevila i první reálná fotografie této plechovky. Jak je vidět, výsledek není tak nepovedený, jako na návrhu v časopise. Na zadní straně je typický příběh a podpis VR. Také obrázky slunce a měsíce patří Rossimu, značí prý den/noc, dobro/zlo a anděla/ďábla, což podle něj přesně odpovídá dvě stránky jeho osobnosti. No proč ne, teď už jen zjistit, jaká příchuť že bude uvnitř…


Nedávno jsme využili informací z časopisu, pro který jsme poskytovali „odborný“ komentář týkající se trhu s energy drinky, na článek „Coca Cola něco chystá = nový Burn nebo Monster?“, představení nového Burnu Lemon Ice a budoucí odhalení nového Monsteru pro ČR. Stejně tak se v zatím neznámé německé publikaci či časopise objevily obdobné informace o novince od Monsteru pro Německo. Jenže tohle je jiná bomba!

monster-energy-the-doctor-vr-46-valentino-rossi-moto-gp-limited-edition2s

V červenci se totiž na německém trhu objeví limitka Monsteru, která nebude mít jen nějakou tu grafiku navíc, jako třeba u edice Ken Block nebo COD: Ghosts. Letní limitovaná edice Monster Energy „The Doctor“ bude mít totiž zcela jedinečný žlutý design ve spojení s jezdcem MotoGP – Valentino Rossi prý jezdí doktorsky přesným stylem jízdy, odtud jeho přezdívka The Doctor. V horní části pak plech doplňuje VR46, tedy zkratka Valentino Rossi + jeho oblíbené startovní číslo 46. Chuť? Zatím se neví, možná něco jiného, možná něco známého.

monster-energy-the-doctor-vr-46-valentino-rossi-moto-gp-limited-editionsPhoto and info from Energized, Thanks! – Website / FB page ;)

 

Samurai Strawberry: Vietnamský Burn od Coca Coly

Co kontinent, nebo alespoň jeho část, to jiné zvyky, chutě, požadavky… Tak třeba v Asii mají mnohem raději nízké a široké 250ml nebo častěji 330ml plechovky. Ty známe třeba od dováženého originálního thajského Red Bullu – Krating Daeng nebo od Lione, Number 1, Carabao, Wild Buffalo, Wild Cow a dalších bláznovin, jenž se občas objevují i v našich večerkách. Co je ale zač takový Samurai s designem podobným známému Burnu?

samurai-energy-drink-vietnam-coca-cola-can-bottles

Samurai Energy Drink kupodivu vyrábí také Coca Cola, což podobnost s Burnem vysvětluje. Cílový trh? Vietnam a Kambodža, tedy dva sousedící státy. Ve Vietnamu spíše 250ml, v Kambodže 330ml, design se samurajem a chuť podobná asijskému Red Bullu. Když v tom najednou na vietnamský trh vstupuje nová jablečná příchuť a odlišný design – Samurai Strawberry má plamínek od Burnu, ale nápis Samurai (Burnovským písmem).

samurai-strawberry-burn-energy-drink-vietnam-coca-cola-250mls

Z pro nás celkem nezajímavé vietnamské plechovky je najednou něco mnohem zajímavějšího. V našich končinách málokdy využívaná jahodová příchuť a plech, který lze s přimhouřením oka zařadit mezi ostatní Burny. Zrovna ve Vietnamu moc zajímavých plechovek nemají, takže jestli tam někdo máte zdroje nebo cestu, tohle je asi jejich nejzajímavější plechovka. A kdo ví, třeba nás časem překvapí v oblíbené večerce či minimarketu.

 

Ultimate Power Energy Drink nenápadnou novinkou na trhu

Někteří jej znají již pěkně dlouho například z Polska, kde se shání celkem lehce. Někteří už měli to štěstí, že na něj v uplynulých dnech narazili v obchodě. Řeč je o celkem nenápadné „novince“ na našem trhu. Proč v uvozovkách? Tenhle drink není vůbec nejnovější, jedná se o jednu z hromady značek bez existujícího webu či jakékoli jiné oficiální podpory. Prostě existuje a když někdo chce, „doveze“ ho… třeba do ČR.

ultimate-power-energy-drink-random-shit-from-poland-250mls

Právě proto se nyní začíná Ultimate Power Energy Drink objevovat v obchodech. V 250ml plechovce s jednoduchým designem, kde modré pozadí doplňuje vlastně jen logo v podobě netopýra před měsícem, objevíte nic neříkající klasiku (polskou). A kde že by se tak mohl objevovat? Převážně opět u našich oblíbených prodejců, jelikož v největším zaútočil na SAPU, kde zahájil prodej v akci za 8.50,–. Ještě že už ho dávno mám :)

 

Kamikaze přichází s novým naprosto jednoduchým designem

Ať už vám Kamikaze sedí nebo ne, pravdou je, že se v poslední době zase činí a v našich sbírkách jich je celkem dost. Kromě 2012 Edition, a řady limitek / reklamních drinků v podobě edicí Strong Energy for President (Karel), Tři Sestry a AnimeFest, se různě objevují další návrhy jako Kabát – Po čertech velkej koncert, Fly Prague, Bohemians Praha, Smart Drink, nový festivalový FestDrink či dokonce 0,7l termo láhev:

kamikaze-2014-navrhy-design-kabat-bohemians-termo-fest-drink-smarts

Návrhy

Stejně tak se nedávno objevil návrh nového výrazně zjednodušeného designu běžně prodávaného Kamikaze v 355ml plechovce. Jenže odhadnout, který z představených návrhů bude a který ne, to prostě nejde a tak čekáme na první fotografii z prodeje. Právě zjednodušený design odhalil dnes Mára ze Skoces energy cans colection (dík za fotku ;)), tudíž už opravdu můžeme říct, že se tahle varianta začíná objevovat v prodeji.

kamikaze-stimul-energy-drink-2014-350-new-look-editions

Nové Kamikaze 355

Já osobně tedy pořád doufám i v některé z dalších variant, obzvláště Kabát vypadá opravdu pěkně a přítelkyně, ta by po něm jako jejich fanoušek skočila a já ho ani nemusel shánět =D Teď se ale musíme spokojit s novým designem 355ml Kamikaze Stimul Energy Drinku :) Aspoň máme v krámech pořád co hledat.

 

Volba spotřebitelů 2014: Fakeer nejlepší novinkou na trhu

Již 14. ročník Volby spotřebitelů skončil 24. dubna slavnostním galavečerem, který odhalil vítěze všech kategorií. Nás samozřejmě zajímá jedna jediná – nejlepší novinka na trhu v kategorii energetických nápojů. O vítězi pravidelně rozhodují nezávislí spotřebitelé, ti před rokem zvolili trojici barevných edicí od Red Bullu a letos všem známý Fakeer – energy drink v láhvi ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem. A jak u Fakeera slaví?

fakeer-volba-spotrebitelu-2014-nejlepsi-novinka-na-trhu-diploms

Fakírova tisková zpráva (Praha, 29. 4. 2014): Od čtvrtka 24. dubna slavíme, přijímáme gratulace a děkujeme všem, koho potkáme. Protože ale není v našich silách poděkovat všem spotřebitelům a fanouškům Fakeera, tak je třeba, aby se poslalo dál, že Fakeer se stává vítězem kategorie energy drinků prestižní akce Volba spotřebitelů 2014 – nejlepší novinka na trhu. Radost je o to větší, že nejlepší novinku roku volí sami spotřebitelé. Letos vybírali ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Dotazování proběhlo na vzorku 4 000 respondentů. Výsledek je kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušenostní s výrobkem. 

fakeer-volba-spotrebitelu-2014-nejlepsi-novinka-na-trhu-pets

Slavnostním večerem v pražském hotelu Ambassador provázela pohotová Bára Štěpánová, která přímo na pódium byla jmenována obchodním ředitelem Fakeera, Petrem Brychem, čestnou fakeerkou. Ostatní účastníci a hosté byli pozváni na fakeerský bar, který nechyběl v zázemí hotelu. Zde tekl proudem nejen Fakeer, ale také míchané drinky, jejichž základ tvoří právě energy drink Fakeer, např. Fakeermeister, Captain Fakeer anebo Fakeerskaja. 

Byla to dlouhá a vyčerpávající noc, ale probudit se vedle plakety s oceněním od spotřebitelů je nejvíc. Děkujeme!dodává Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.

fakeer-volba-spotrebitelu-2014-nejlepsi-novinka-na-trhu-predavanis

My samozřejmě dodatečně gratulujeme a když už jsme vás nejen na Fakeera nalákali, tak k tomuto drinku přidáme i pár dalších nových informací: Nejvíc vás asi bude zajímat, že vedle Žabek a Bontonlandu nyní pořídíte Fakeera i na čerpačkách EuroOil a v průběhu léta i na různých festivalech a jarmarcích. První fakírovou vlašťovkou mimo ČR je pak zahájení prodeje v Berlíně a kromě zmíněného úspěchu v české volbě spotřebitelů i nominace na velmi prestižní cenu za inovaci v oblasti potravin a nápojů udělovanou na pařížském mezinárodním veletrhu SIAL, který se koná 19–23. října 2014. Fakeeru držíme palce i v mezinárodní konkurenci!

 

Burn Lemon Ice novinkou na trhu, bohužel pořád jen v PETce

Včera jsme začali naznačovat a jelikož si to za vaší aktivitu zasloužíte, tak už začínáme odhalovat. Na Monster si ještě budete muset počkat, u Burnu vás naopak dlouho napínat nebudeme. Když se to vezme kolem a kolem, mohl nás Burn překvapit buď variantou Berry, která je třeba v Maďarsku, nebo „limonádou“ v podobě Lemon Ice, jenž je v Německu pod značkou Relentless. Vítěz? Samozřejmě že osvěžující citrónový Lemon Ice! Vždyť jsme se vám to pokoušeli naznačit už v článku „Relentless Lemon Ice v Německu, dorazí jako Burn do ČR?

burn-lemon-ice-energy-drink-sprite-3g-pet-bottle-500mls

Burn Lemon Ice je novinkou pro český a slovenský trh. Bohužel se drží zaběhnutého trendu, takže dorazí opět jen v 500ml PET láhvi, stejně jako například v Litvě. Že nevíte, co je příchuť Lemon Ice zač? Kdo ochutnal, řekl jednoznačně „Sprite“. Pravda? Lemon Ice oficiálně vychází z receptury nápoje Sprite 3G a opravdu tak chutná, jen má navíc stejné množství kofeinu a taurinu jako Burn Original. Kdy začít tuhle novinku hledat? Už!

 

Coca Cola HBC ČR něco chystá = Nový Monster nebo Burn?

Když řekneme, že víme o novinkách pro český trh, budete nám věřit? Stejně tak víme o něčem i tentokrát, je to 100%, ale bohužel se nám k tomu zatím nepodařilo sehnat oficiální stanovisko a ještě lépe obrázek dané novinky. Ano, bez obrázků, byť alespoň v podobě „špionážních fotek“ totiž články psát moc nechceme. Jenže zároveň vás nechceme ochudit o informace a naopak ve vás rádi vyvoláváme pořádnou dávku napětí…

burn-cz-energy-pets-500ml

Aktuální CZ Burny

Tudíž tentokráte alespoň něco naznačíme. Za tím vším stojí Coca Cola HBC Česká Republika, pod kterou u nás (a týká se to samo i Slovenska) nalezneme energetické nápoje značky Monster a Burn. První jmenovaný čeká na další novinku od dob odsouvaného příchodu Assaultu, ten druhý tu má 3 varianty dokonce jen v PETkách. Čekáte, že teď prozradíme, jaká novinka to bude? Nebo alespoň od které značky? Máme? :)

monsterlogo

My to sice víme, ale trošku vás budeme napínat, jelikož opravdu chceme novinku představit až s ofiko obrázkem. Jestli nám to vyjde, nebo radši předběhneme příchod na trh bez obrázku se ukáže až časem, ale co. Teď vás tedy necháme začít přemýšlet, tipovat a odhadovat jaká novinka to asi bude. A aby to (ne)bylo tak lehké, tak prozradíme, že se letos dočká novinky Monster i Burn! Tak co… odhadnete, které příchutě k nám dorazí?

 

Nový No Fear Citrus Storm i pro ČR! Ale chvíli si počkáme...

Pamatujete na nedávno představený No Fear Citrus Storm? Trošku jsme s ním předběhli všechny, jelikož byl v té době předodhalen jen v anglickém časopise, který odebíráme. Anglický No Fear jej pořádně neodhalil dodnes, ale český, ten si opravdu pospíšil – Citrus Storm totiž představil na svém Facebooku. „To nic neznamená, vždyť se tam už objevil i Blue Storm a Tropical Storm, se kterými se v ČR (asi pořád) nepočítá…!?“

no-fear-citrus-storm-flavour-lemon-lime-new-pmp-2014s

V případě nového No Fearu Citrus Storm vypadá vše trochu jinak. Citrusová bouře plná kyselé chuti citrusových plodů se podle všeho časem přidá k aktuální české nabídce, kterou teprve nedávno obohatil jablečný Motherload Applenovější třešňový Motherload Cherry. Ale když říkáme časem, tak to tak také myslíme. Citrus Storm zatím teprve míří na domácí anglický trh a my si počkáme. O vývoji budeme samozřejmě informovat.

 

Red Bull CZ: Limitka Poznej formuli naživo, soutěže, multipacky...

Novou českou limitovanou edici 473ml plechovky Red Bull „Poznej formuli naživo“ už jste zcela jistě zaznamenali. Přišla téměř ve stejné chvíli, jako limitka rakouská a polská. Všechny 3 limitky a další produkty pro CZ trh mají něco společného. Rakouský plech oslavuje otevření závodního okruhu Red Bull Ring, stejně jako ta naše doprovázená soutěží. Polský zase láká na závod Red Bull Air Race, stejně jako naše multipacky.

red-bull-energy-drink-473ml-cz-poznej-formuli-1-nazivo-limited-editions

Možná jste si už všimli i toho, že je naše 473ml plechovka tak nějak nižší, než kdy dřív. Zajímavé, že? Holt jim to asi v Rexamu ujelo… (kdepak :) ). Slováky asi moc nepotěší, že je soutěž a stejně tak limitka určená jen pro ČR. Jasně, nějaký ten kousek se u nich možná objeví, oficiálně je tam ale RB nepouští. A samotná soutěž? Ta se dělí na 2 části – V hlavní soutěži se hraje o jízdu ve formuli Renault 2.0 právě na zmiňovaném Red Bull Ringu a k tomu o hromadu týdenních cen. Vedlejší „Tesco“ soutěž pak nabízí zájezd k Red Bull Racingu do Milton Keynes s vyzkoušením simulátoru F1 (4×) a taktéž týdenní ceny. Více se dozvíte na RedBull.cz/Zavod.

red-bull-letak-tesco-cz-zazij-formuli-1-nazivos

Že jste se zatím nedozvěděli nic moc nového? No tak my vytáhneme něco ještě staršího, ne? :) Multipacky 250ml Red Bullů ve speciální edici Red Bull Air Race už jste viděli? :) 2pack a 4pack s touto tématikou je doprovázen spotřebitelskou soutěží „Vyfoť svůj G-face“, kde se vítěz proletí s akrobatickým pilotem účastnícím se RB Air Race – Martinem Šonkou. Pozor! Soutěž končí už 30.4, více informací na Gface.RedBull.cz !

 

Tiger Restart - CZ/SK trh obohatí "restartující" energy drink

Tiger Restart už asi znáte a s trochou štěstí jste jej už i vyzkoušeli. Objevil se nedávno v Polsku i s druhou novinkou v podobě Tiger Mental. Obě varianty vytlačily z nabídky dřívější varianty Cola a Lime, které se tak neobjeví ani u nás. Takže se novinka pro společný „československý“ trh musela vybírat z dvojice Restart / Mental. Jelikož jsme Restartem začali, tak je vám asi jasné, že se k nám dostane právě Tiger Restart.

tiger-restart-energy-drink-250ml-cz-sks

Novinkou pro CZ/SK trh je tedy Tiger Restart s primárním určením pro „restart“ organizmu po náročné párty nebo večírku. Klasický energy drink s lehce citrusovou příchutí (díky 3% citrónové šťávy) doplňují funkční benefity v podobě elektrolytů a vitamínu C. Do prodeje zatím vyrazí jen 250ml varianta a to v nejbližších dnech. Nejprve vyrazí do velkoobchodů (a tudy do večerek :) ), v průběhu května pak do velkého Tesca (Hypermarket/Extra).

 

Candy Store: Slíbené "cartoony" a tuningová limitka Streetculture

Pamatujete ještě na slíbené 250ml „cartoon“ energy drinky v Candy Store? Já je označuji jako „komiksáky“, ale ve výsledku jde i o herní a bůhvíjaké věci. Dočkáme se jich zítra, tedy 25.4.2014, kdy po odkladu konečně dorazí. O tom by samozřejmě nebyl celý nový článek, jenže to není vůbec všechno. Navíc dorazí i nějaké Monstery – návrat hlásí kávičky Mocha Loca, Kona Cappucino, Kona Blend a Mean Bean a „zero“ Ultra Blue.

candy-store-cartoonss

Zpátky ke cartoon energy drinkům. Původní seznam obsahoval Refresco de los muertos, Gears of war imulsion, Sonic Speed, Ghostbusters Slimed, Ghostbusters Ectoplasm, Happy Bunny a I love being awesome. Nový seznam přidává ještě Nintendo Power Up!, Resident Evil T-Virus Antidote, Pac-Man, Pac-Man Bonus Fruit, Zombie Survival, Zombie Awake The Dead, Elvis Presley a Moustache Elixir. Ceny? Zřejmě 69,–

candy-store-streetculture-xxxl-das-tuning-szene-cans

Přislíbena byla i jedna německá limitovaná edice s poznámkou „asi něco tuningového“. Ani na tenhle plech se samozřejmě nezapomnělo a taktéž dorazí již zítra. Řeč je o energetickém nápoji Streetculture XXXL. 250ml plechovka byla vyrobena speciálně pro stejnojmenný portál, který pořádá tuning srazy na… parkovištích XXXLutz v Mnichově, Norimberku a dalších německých městech. Vtipné, ale plech celkem ujde, ne?

 

Rockstar soutěz SummerRide: Každý jsme tak trochu "rider"!

Celý set 7 soutěžních plechovek Rockstar a klíčenka zdarma na e-shopu EnergyDrinky.cz !!!


O Rockstar soutěži SummerRide už zřejmě dobře ví každý náš pravidelný čtenář. Soutěž totiž doprovází také nádherné soutěžní plechovky, což je skutečnost, která nemohla uniknout oku žádného pečlivého sběratele. A samotná soutěž SummerRide? Co můžete vyhrát a jak se do soutěže zapojit? To prozrazuje tisková zpráva:

rockstar-energy-drink-summerride-2014-go-pro-lago-di-garda-7-flavourss

Praha, 23. dubna 2014: Rockstar Energy Drink na letošní květen a červen připravil soutěž, která potěší všechny fandy adrenalinových sportů. Ve hře jsou totiž nejen zajímavé hmotné ceny, ale především zážitky, které zůstanou na celý život: pětidenní adrenalinový kemp na nádherném Lago di Garda v Itálii pro hlavního výherce a jeho tři kamarády!

rockstar-summer-ride-02s

Soutěžit s Rockstar o výjimečné ceny a zážitky je snadné. Stačí sbírat kódy, které jsou umístěné pod otvíracím kroužkem plechovek Rockstar, a ty potom odeslat pomocí SMS na číslo 9001103 ve tvaru ROCKSTARmezeraKÓDmezeraJMÉNOmezeraPŘÍJMENÍmezeraMĚSTO, nebo je registrovat na stránce www.rockstar-soutez.cz, anebo na FB profilu www.facebook.com/rockstarczsk v sekci „Soutěž“. Soutěžní plechovky s nápojem jsou k dostání v sedmi příchutích (0,5l), takže kdo chce, může si vytvořit vlastní malou sběratelskou kolekci. Unikátní vzhled plechovek Rockstar dělá totiž každou z nich atraktivním designovým kouskem: Limitovaná soutěžní série se může pochlubit fotkou Rockstar atleta Rustyho Malinoskyho, současného mistra světa ve wakeboardingu, pod jehož záštitou se akce koná.  

rockstar-summer-ride-07s

Soutěžit se bude od 1. května do 30. června 2014 současně v České i Slovenské republice. Celou akci doprovází speciální video, ve kterém účinkují obě současné „Rockstar Energy Girlz“: česká bikerka Tereza Votavová a slovenská snowboardistka Baša Števulová. Video je ke shlédnutí na YouTube. „Jsou akční, milují adrenalin, outdoorové aktivity a zábavu a nebojí se jít ‚na hranu‘. Sdílejí tak samotné DNA Rockstaru a navíc obě už leccos dokázaly,“ nastiňuje důvody spolupráce s oběma sportovkyněmi Brand Manager Rockstar Energy pro Českou a Slovenskou republiku Zuzana Spurná.

Na Lago di Garda na hlavního výherce čeká perfektně připravený pobyt plný nejen pořádného adrenalinu, ale zároveň skvělé zábavy: kiting, canyoning, tandemové létání, vodní skútry a spousta dalšího! I další výherci se ale mají na co těšit. Každý týden budou rozdávány hodnotné ceny, které jsou připraveny v setech zvlášť pro Českou a Slovenskou republiku. Soutěžící můžou vyhrát sportovní GoPro kameru, Rockstar přenosnou ledničku se síťovým napájením, anebo některý z balíčků s žabkami a tričkem Rockstar. To všechno každý „outdoorový“ typ v létě určitě užije!