Burn a Relentless výrazně změní vzhled + příchuť Passion Punch

Při odhalování nového Monsteru Gronk jsme dali jasně najevo, že „je tu ještě něco“. A tohle vás opravdu zajímá, protože to znamená změny, které nám jsou mnohem blíže, než nové Monstery v USA. Mluvilo se o nich sice až za oceánem, týkají se ale především Evropy, ve které má Coca-Cola celkem velké úspěchy se značkami Burn a Relentless. Ty fungují jak dva bratři a většinou tak mají podobné novinky. Navíc se Burn neprodává tam, kde Relentless a naopak. Překvapí vás tedy, že velkou změnou projdou ruku v ruce resp. oba najednou?

burn-energy-drink-redesign-can-2016-original-zero-kiwi-apple-lemon-ice-passion-punchs

Burn i Relentless se dočkají redesignu plechovek. U Relentlessu, jenž lze sehnat především ve Velké Británii a Německu, nejsou změny tak výrazné a obrázek je zatím spíše pracovní. U Burnu už ale jasně vidíme zcela nový design všech plechovek. Blue Refresh se nyní jmenuje Apple Kiwi a má zelenou barvu. Novinkou u obou značek je nová příchuť Passion Punch, o které zatím nevíme více. Monster potvrdil, že se redesign obou značek začne v Evropě objevovat brzy. Je ovšem otázka, jestli v ČR a SR jen na petkách, nebo dojde k oživení plechů.

relentless-redesign-can-2016-passion-punch-origin-zero-lemon-ice-kiwi-apples

English: Here it is! The „wow“ redesign of Burn and Relentless and all new Passion Punch flavor! It's confirmed that this design is for Europe markets and for this summer. Relentless for UK and Germany, Burn for all other European markets. Burn Apple Kiwi is just renamed Blue Refresh. The Burn design is final, Relentless is work in progress.

Komentáře

1 | Navrc | před devíti roky | facebook.com/navrcpijeenergy

Ty nový Burny podle mě nejdřív lidi zmatou, budou chtít blueberry modrý a dostanou zero :D
Ty Rellentlessy se mi prostě nelíbí tyhle momentální „old“ verze mi přijdou daleko hezčí.

reagovat

2 | Safronus | před devíti roky

Tak tak, ten vzhled Relentlessu jde pěkně do kytek … Takovéto zjednodušení .. Font nápisu fádní, R méně propracované a odebrání obrázků na pozadí … no nevím :-( škoda

reagovat

3 | K. W. S. @ | před devíti roky | kevinws.flavors.me

Nový vzhled Burn a Relentless

Burn byl rozhodně lepší předtím – v současnosti to vypadá, jako bys, Jakie, prohodil nápisy OLD a NEW.
Opačný postup bych oslavoval jako vítězství sympatického, moderního designu. Takhle vyhrálo něco, co vypadá, jako kdyby to dělal druhák Véna z grafické, který si včera stáhl Photoshop a dneska ho poprosili, aby udělal plechovečku.
Nicméně, tenhle náhled je docela malý a těžko usuzovat z vizualizací, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Snad líp.

Co se Relentless týče, tam to taky není bůhvíjaká výhra.

Škoda.

reagovat

4 | Jake | před devíti roky

[3] K. W. S.: Jsem Jake, ne Jakie, ciste btw =)

On je to prostě americkej design, tam tohle letí a tihle lidi to dělali. Pro Evropu… bohužel. Je to to samý jako když o grafikonu hromadky rozhoduje člověk, co jezdí do kanclu Mercedesem a mhd nikdy…

Burn je nejspíš už finál, u Relentu je to hodně počítačové. A jelikož je to z prezentace pro akcionáře, tak nikdo netvrdí, že to tak bude v krámě vypadat :)

reagovat

5 | matafix | před devíti roky

to je hnus, pane

reagovat

6 | Jakub Svoboda | před devíti roky

Upřímně, u obou značek se mi líbí víc „old“ verze. Burn byl pro mě vždycky symbolem krásného a jednoduchého designu.. ale tenhle nový vzhled je podle mě přehnaný rádoby zalíbitelný a „neburnovský“.

reagovat

7 | matafix | před devíti roky

[6] Jakub Svoboda: Přesněěěě tak.. ! souhlas jak cyp

reagovat

8 | K. W. S. @ | před devíti roky | kevinws.flavors.me

[4] Jake: K tomu btw – Prostě mi přišlo divný napsat Jaku, protože to vypadá divně, a nechat to jen u Jake se mi taky nechtělo, tak jsem doufal, že to vyřeším zdrobnělinou. :D

Ne, ne, ne. Tam TOHLE neletí. Tam letí totálně jiný věci (www.dribbble.com, klidně si tam vyjeď „energy drink“), to akorát lidi z Coca-Coly na lepší designery (asi) nemají. Ale s tím přirovnáním souhlasím, to je bohužel velmi trefné.

reagovat

9 | Jake | před devíti roky

[8] K. W. S.: No, znám a mám z US dost plechů, to co je na Dribble neni skoro nic, co by kdy opravdu leželo na regálech. Najdi si třeba GaZZu energy, to je takovej typickej příklad. „Moc moderní“ a přitom co nejjednodušší. To teď dělá Monster i u svejch plechů. Hlavně prostě styl v horní polovině moderní logo (buď písmeno, nebo přehnaně moderní ztvárnění daný věci – tady plamene), pod tím absolutně nesedící název značky a pod tím příchuť.

Problém je, že jedinej, komu se kdy tenhle „klasickej“ styl kdy povedl, je právě Monster – tomu to funguje a všichni mu závidí. Třeba i BS!, kterej by rád takovej design (ne tolik celej design, jako takhle fungující logo) vymyslel,ale nejde to, tak to radši nechá bejt, než aby udělal průser jako Burn… Jenže na toho nejspíš najali člověka, co předtím udělal právě GaZZu a jemu podobné srágory.

reagovat

10 | OrbiT @ | před osmi roky

Burn mizí z prodeje

Zdá se mi to nebo začíná Burn mizet z prodeje na českém trhu? Vždy jsem si ho mohl koupit v Tescu, ale poslední dobou na něj nikde nenarážím. I na Eshopu Tesca, je napsané prodej skončil :( Co ted budu pít Jaku? :(

reagovat

11 | Valchi @ | před osmi roky

[10] OrbiT: Velké překvápko,objeven Burn Original 355 ml.s novým plamínkem, Hyperalbert-Vsetín.Ten nový plamen,Mi připomíná spíš táborák no žádná sláva ale pozitivum že je Burn v Čr. zase v plechu.Za 24,90,–

reagovat

12 | Jake | před osmi roky

[11] Valchi: A Lemon Ice a Apple Kiwi, na FB jsme to resili uz jak dlouho zpatky :) Web uz moc nejede ;)

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.