Monster Assault konečně také v klasickém českém plechu

Pro nedočkavce máme Assault v českém plechu na E-Shopu ;)


Trvalo to opravdu dlouho a zabralo to několik různých článku. Důležité je, že se, od nikterak výrazného oslavného zahájení distribuce v pražské herně District Prague, konečně začal Monster Assault prodávat na českém (i slovenském) trhu. I při sobotní akci v herně byly k dispozici jen německé plechovky, které se objevují po obchodech s přelepem nebo bez. Netrvalo ale dlouho a konečně se v prodeji objevují i ty klasické české.

monster-assault-cz-can-zensen-taurin-13s

CZ plech!

Hodně z nás totiž německý plech moc nebere, jelikož ho už docela dlouho máme. Ten český se bude objevovat postupně, ale časem na něj určitě narazíte. Největší úspěchy jsou opět hlášené z Tesca, na Slovensku kupodivu aktuálně v Lidlu, kde mají na Monstery akci. Dále bych hledal u našich věrných vietnamských prodejců, ale kdo ví, kam zamíří jako první. Žádné oficiální informace bohužel nemáme, tak ho snad najdete brzy :)

 

Nahradí Absolutely Zero Lo-Carb v jeho vlastním plechu?

Dlouho očekávaný děj se postupně stává skutečností. Monster má totiž ve své produktové linii dva velmi podobné produkty nejen názvem, ale i samotnou chutí. Řeč je o původním Lo-Carbu, jenž patří mezi úplně první varianty světoznámého energy drinku, a novějším Absolutely Zero. V USA se podobnost mezi desítkou variant ztratí, v Evropě je ale jen několik příchutí a mít zde obě verze nedává vůbec smysl. Co s tím? To Monster právě zkouší.

monster-energy-absolutely-zero-lo-carb-can-indias

Indická zmutovaná verze

Lo-Carb má výhodu, že jeho plech více zapadá mezi klasické Monstery, přecijen černý design k nim patří více, než ten, co má Absolutely Zero. Na některých trzích je Lo-Carb, někdy pojmenovaný jako Lo-Cal, na tom německém se pak prodává Absolutely Zero. Na malých trzích o pár příchutích budou jen stěží oba, leckdo volá po výměně, Monster ale nechce ztratit klasiku v černém s modrým M. Řešení je nasnadě a přichází z východu.

monster-energy-absolutely-zero-lo-carb-can-beneluxs

Novinka z BeNeLuxu

Bylo to poprvé v Indii, kde se objevil úplně jiný Monster Absolutely Zero. No, jiný… Chutná stejně, jen je v černé plechovce s modrým M, téměr stejný jako náš Lo-Carb. Rozdíl? Nápis Lo-Carb byl hned pod M, Absolutely Zero je přidané přirozeněji dole jako v USA originále. Nahoře pak stejně tak typické „Zero Sugar“. A proč to všechno okecáváme? Zmutovaný Absolutely Zero se totiž právě přes pár dalších exotických zemí dostal do BeNeLuxu a podle našich zpráv se má rozšířit i dál po Evropě. A ze zajímavé raritky bude brzy úplná klasika, možná i v ČR.

 

AMP Energy Drink od Mountain Dew vstupuje do Evropy!

AMP Energy Drink začínal kdysi v USA jako energetický nápoj se značkou Mountain Dew na krku. Myšlenkou byla energetická varianta oblíbeného nápoje. Zatímco za oceánem už logo Mountain Dew z plechovek zmizelo, jelikož se AMP stal dosti známým a spojení ztrácelo smysl, v Evropě se teprve nyní vydává vše podobným směrem. Na Anglický trh totiž vstupuje energetický nápoj AMP Energy se značkou Mountain Dew.

mountain-dew-amp-energy-drink-new-500ml-uks

Pokud máte z obrázku pocit, že plechovku nevidíte poprvé, pak zřejmě znáte dřívější variantu energetického nápoje Adrenaline Mtn Dew. Ten např. v Polsku končí, aby nelezl do zelí Rockstaru, jenž je také od Pepsi. V Anglii je ale vše trochu jinak a dostatečně velký trh otevírá dvířka podobnému tahu jako v USA. AMP Energy by Mountain Dew má zatím jedinou variantu, rozšíření se však dočká jakmile se značka dostane do podvědomí. Vzhledem ke spojení s MTN Dew to asi nebude tak těžké a kdo ví, třeba bude časem AMP známý po celé EU.

P.S.: Chcete originální AMP z USA? Pak zkuste prodejnu The Candy Store ;)

 

Vemma Verve - Tak trochu alternativní a zdravý energiťák

Zdravý energetický nápoj? Paradox s názvem Verve! Tak přesně to hlásá slogan na podporu produktu Vemma Verve nabízející alternativní energii. 80mg přírodního kofeinu a zdravá energie v 245ml plechovce s velmi povedeným designem lze sehnat například přes oficiální stránky. Nás samozřejmě zajímalo, jestli je i Verve jen dalším blafem nebo funkční a chutnou alternativou. Vyzkoušeli jsme a byli docela překvapeni.

vemma-verve-alternative-energy-mangosteen2s

Vůni nápoje řeším málokdy, no Verve zaujme i když nechcete svou vůni dle mého připomínající kombinaci ananasu s mangem. A hned po prvním loku je jasno, že tohle je určitě nejlepší ze všech alternativních či přírodních (bio) energiťáků, které jsem zatím okusil. Chutný lehce sycený nápoj připomíná ananasovou točenou limošku z dětství. Ta byla z klasické vody, „limoška Verve“ ovšem chutná po výborné minerální vodě.

vemma-verve-alternative-energy-mangosteens

33mg přírodního kofeinu na 100ml, 12 plnospektrální vitamínů a 65 základních a stopových minerálů z rostlinných zdrojů, taurin, výtažky ze semínek guarany… To vše tu je, takže kdo nemusí klasické energy drinky, Verve je pro něj suprovou alternativou. Oficiálně má tropickou chuť mangostanového ovoce, spolu se zeleným čajem a superdžusovou směsí z aloe chutná prostě skvěle. Před alternativní energií klobou dolů. Známka: 2

 

Big Shock! Fruity od pondělí v Penny, nebo v soutěži po celé ČR

Big Shock! se s příchodem své výborné novinky Fruity Juicy s příchutí brusinek a granátového jablka pěkně předvádí. K představení novinky totiž využívá oblíbeného Geocachingu, tedy geolokační hry, ve které má „hráč“ za úkol nalezení pokladu za pomocí GPS souřadnic. Nejedná se sice o oficiální kešky, přesto je po ČR schováno na 100 plechovek nového Fruity Juicy. K nalezení potřebujete znát souřadnice, k těm se dostanete pomocí aplikace z Big Shock! facebook stránky. Musíte také vyluštit zveřejňované indície. Přejeme šťastný lov!

big-shock-fruity-juicy-17-90-penny-markets

Pokud se vám do podobného lovení a luštění souřadnic nechce, pak není nic jednoduššího, než využít akce v každém Penny Marketu po celé ČR, kde bude nový Big Shock! Fruity Juicy v prodeji již od zítřka (pondělí 1.7) za skvělých 17,90,– a to až do 14. července. Až ochutnáte, dejte vědět, jak vám chutná. V naší recenzi sice uspěl, ale každý pes jiná ves, tedy nikdo z nás nemá stejné chutě a tak jsme zvědaví i na váš názor.

 

X Drink v edici The Simpsons zatím jen v některých variantách

Článek o příchodu X energy drinku v suprových edicích The Simpsons zaznamenal velkou odezvu. Konečně pro vás máme upřesňující informace o tom, kdy a jaké varianty dorazí na trh. Nebudou totiž všechny najednou a na některé si budeme muset počkat. První plechovky se členy oblíbené žluté rodinky Simpsonových budou v obchodech již v červenci, zatím ovšem přibude jen klasická kola, na nové příchutě si ještě počkáme.

x-drink-tropic-aloha-raspberry-original-green-tea-cola-green-tea-bitter-lemon-the-simpsonss

V červenci se na pultech objeví X-Simpsons ve 250ml plechovkách a původních třech příchutích – Original, Bitter Lemon a Green Tea. Právě u hořké a čajové varianty je navíc vylepšená receptura s menším množstvím cukru. Ve stejném období vyrazí do prodeje 500ml varianty Cola Energy a Cola Classic, která není energiťákem, ale jen klasickou kolou. Nových příchutí Raspberry a Tropic se objeví až lednu 2014 při 25. výročí Simpsonů. Na plechovkách tedy zatím budeme vídat jen Homera s Bartem. Líza s Marge si na svou premiéru počkají.

 

Hell Red Grape a Apple nově také v 500ml plechovkách

První a nejoblíbenější ochucený Hell Red Grape, navíc v upravené verzi Strong, a jeho následovník Apple, patří mezi velmi oblíbené energetické nápoje. A proto se právě v těchto dnech začínají na českém trhu objevovat ve větším balení! Dvojice energy drinků Hell s příchutí Red Grape a Apple mají nově také 500ml variantu. Jedná se teprve o druhou a třetí chuť Hellu v půllitru. Začněte shánět, postupně se budou objevovat všude možně.

hell-premium-red-grape-apple-energy-drink-500ml-cz-rus

Fotografie navíc prozrazuje další zajímavost. Ano, opět se jedná o verze s nápisem Premium, stejně jako v případě klasického Hellu původem určeného pro Rusko. Nápis Premium neznačí jinou chuť, jen se v těchto zemích dobře na podobné nápisy slyší. Plechovky jsou s češtinou/slovenštinou, nechybí ani azbuka. Málokdy máme takovou radost z přelití do velkého plechu, minimálně Red Grape si to ale rozhodně zasloužil. Mňamka :)

 

Odhalení Monsteru Assault 29. června v herně District Prague!

Žádné další otálení, žádné zbytečné sliby! Dnešní článek bude rychlý a stručný – 29. června přichází na český trh nová příchuť oblíbeného energy drinku Monster Assault! Osvěžující příchuť višně v kombinaci s Energy drinkem (my chuť označujeme jako „višňo-citro-cola“) osvěží každého a osloví i toho, kdo do teď nekupoval žádný energy drink! Zajímá vás přímo jeho exkluzivní odhalení? Pak přijďte v sobotu do herny District Prague!

monster-energy-assault-district-pragues

Herna se nachází v Galerii Harfa, jen kousek od Metra B – Českomoravská! Akce začíná ve 12:00, soutěže jsou do 18:00 a pak bude Afterpárty. Assault se již vydá do distribuce, ale než na něj narazíte, to se ještě nahledáte. V Sobotu ovšem zcela zaručeně bude právě v herně District Prague. A to se vyplatí! Přijďte se podívat, ochutnat nový Monster Assault a zahrát si proti profi hráčům o věcné ceny! Více info v letáku a na stránkách herny.

 

So WOW Premium Energy Drink - 3 výborné mňamky z Francie

Znám několik různých energy drinků původem z Francie, nebo alespoň prodávané a vyráběné především pro francouzský trh. Žádný z nich mě zatím nikterak vážně nezaujal, nepočítaje samozřejmě například Burny, ty ale do této skupiny nepatří. Proto mě hodně zaujal celkem nová značka prémiových energetických nápojů So WOW pocházejících právě z tohoto státu. Ba co víc, chtějí být prodávané napříč Evropou. Otázka zní: Mají na to?

so-wow-premium-energy-drink-fruit-punchs

So WOW Fruit Punch – Označení „ovocný punč“ se mezi energy drinky objevuje čím dál častěji. Nevýhodou je, že člověk neví, jaké ovoce bude danému mixu vládnout. Většinou chutnají dobře a So Wow rozhodně není výjimkou! Je správně punčový, nepřipomíná tedy nic džusového. Trefit ovoce, po kterém chutná není vůbec lehké, ale výtažky z akácie a dřevnatých rostlin vytvářejí skvělý „buket“. Slaďoučký a přitom nelepí, spolu s jemným sycením naopak skvěle osvěží. Stylem chuti dost připomíná ochucené Helly, na pozadí ale není vůbec cítit tutti-frutti základ a to v případě So Wow jedině dobře. Tak tuhle mňamku rozhodně jo! Známka: 1*

so-wow-premium-energy-drink-super-fruitss

So WOW Superfruits – Co tahle chuťovka obsahuje jsem si přečetl až v půlce plechovky, mix granátového jablka, černého rybízu, hroznů, jahod, jablek a višní je naprosto skvělý! Jestli jsem se rozplýval nad Fruit Punchem, tak Superfruits je prostě další mňamka. Nečekal jsem, že nová značka, co má zatím plechovky se sleeve fólií, předvede něco takového. Luxusní osvěžující ovocný mix je sice sladší než první testovaný, pořád je to skvělá mňamka. Jestli jste někdy měli rádi mošty od babičky, tak z tohodle se rozhodně zblázníte. Mňam, mňam a ještě jednou mňam! Tohle chceme v ČR hymlhergot! Známka: 1*

so-wow-premium-energy-drink-mythics

So WOW Mythic – Tak nějak jsem doufal, že se klasickému energiťáku vyhnem, ale celkem logicky jej má v řadě produktů i So Wow. Mám ale celkem jednoduchý rozeznávací systém, většinu tutti-frutti už dnes totiž nepiju, Mythic jsem si vychutnal od začátku do konce. Stejně jako ostatní So Wow, není ani Mythic přehnaně sladký a jde lehce jinou cestou. Popravdě mi dost připomíná 1One, jenž mi taky dost chutnal. Je ovšem lehčí, méně sladký, jen slaboučce lepivý a osvěžující. Hodnocení si sice neodnese tak skvělé jako zbylé dvě verze, přesto je špičkou klasických energiťáků. Známka: 2

so-wow-premium-energy-drink-freaks

Chystaná novinka

Neříká se mi to snadno, ale nečekal jsem, že v podstatě nová značka energetických nápojů přinese něco, co by mě po ochutnání několika stovek různých chutí ještě překvapilo. Ještě méně očekávání jsem měl kvůli jejich původu a svou roli hrál také fakt, že označení „premium“ znamená v 90% případů naprostou pohromu. So WOW je ale naprosto skvělé ve všech ohledech a to už nám chystá 4 variantu s názvem Freak (bláznivý). Výrobce se neskrývá touhou dorazit na český trh a my jsme jednoznačně pro. Zn.: Hledá se schopný distributor! :)
 

 

Monster Assault bude v červenci, ale už to fakt neslibujeme :)

Až do případu s příchodem Monsteru Assault na český trh se nám nestalo, že by se naše informace nepotvrdily. Příště si asi budeme dávat větší pozor, protože se tak snižuje důvěryhodnost informací v očích čtenářů. Přitom za to nijak nemůžeme, informace pocházely ze stejných zaručených a pravdivých zdrojů jako dříve. Ať tomu budete věřit nebo ne, problém rozhodně není a nebyl na naší straně. Jak to tedy vypadá s Assaultem aktuálně?

monster-assault-energy-cola-cherry-lemon-akaczs

Podle aktuálních informací, opět z několika zdrojů, dorazí Assault na český i slovenský trh v červenci. Absolutně nezávislý zdroj nám potvrdil připravené plechovky Assaultu válející se v Coca Cole, což o pár hodin později tvrdil také jeden komentující u minulého článku v komentářích. Červenec se slibuje i různým prodejcům a obchodům ale kdo ví, po nestihnutí začátku soutěže 1. dubna a následně slibovaného května a června už nevěříme ničemu.

monster-assault-french-cz-matus-versions

Jisté je jen to, že zatím na Assaulta narazíte jen ve slovenském Tescu, kde se ale podle všeho objevilo jen pár desítek německých verzí s přelepem. To jen proto, že Tesco mělo slíbenou akci na Monstery právě včetně Assaultu. Nevíme tedy ani to, jestli na trh dorazí rovnou v českých plechovkách, ale to je celkem pravděpodobné. Nechceme už vážně nic slibovat. Článek tedy berte jen jako informativní a počkejte si spolu s námi na ten další, ten, který konečně oznámí, že se nový Monster Assault dostal do běžné distribuce… Stay tuned :)

 

Borůvkový, limetkový a brusinkový S-Budget v českém Intersparu

Trojice ochucených S-Budgetů, energy drinků značky patřící přímo řetězci obchodů Interspar, se vůbec poprvé podívala za hranice Rakouska, kde bojovala proti třem ochuceným Red Bullům. Tomu odpovídají také příchutě, jenž červeného býka přímo napodobují, jedná se tedy o brusinkovou, limetkovou a borůvkovou variantu. Téměř nemožný boj s konkurencí se teď přesouvá jinam a naštěstí pro nás to bude v českých Intersparech.

s-budget-special-edition-cranberry-heidelbeere-limette-3s

Jak už nám pár lidí nezávisle na sobě nahlásilo, všechny tři ochucené S-Budgety, Cranberry, Limette a Heidelbeere, se začínají objevovat na českých pobočkách Intersparu napříč republikou. Nenašli jsme žádné zmínky o akci, takže by se mohlo jednat o klasické dlouhodobé rozšíření sortimentu. Pokud je nemáte, dobře pro vás, milovníky jazykových mutací Interspar možná zklame, zatím se objevily jen rakouské verze s přelepem.

P.S.: Jak chutnají se dozvíte v naší recenzi.

 

Recenze Big Shock! Fruity Juicy - Letní novinka nezklamala

Pojďme se podívat na slibovanou recenzi zcela nové 8 příchutě energy drinku Big Shock! Fialový Fruity Juicy dorazí do prodeje už za pár dní, přesněji začátkem července a rozhodně se máte na co těšit. Jak chutná? Mým odhadem byl základ z Juicy Exotic / Orange, jen s jiným ovocem. Nebyl jsem daleko od pravdy, Fruity Juicy navazuje na sérii Juicy přesně tak, jak byste očekávali, ale o tom už se dočtete v dnešní recenzi.

big-shock-fruity-juicy-pomegranate-cranberry-plakats

První pocit podle vůně byl jasný, něco podobného už jsem někdy pil. Byl to energiťák, nebo limonáda? Bůhví, ale tak jako tak voní Fruity Juicy bezvadně. Podobně dopadl i první lok, v zajímavém mixu granátového jablka a brusinek budete jen marně hledat nějakou chuť nebo něco, co by vám jasně řeklo, že tohle je Big Shock! Přesto jej od jiných podobných produktů odlišuje pro BS typická sladkost, což navíc u džusového drinku není vůbec špatně, jinak by to měl být „Punchy“ a ne Juicy. Kdo má BS rád, tomu to bude sedět i v letní novince.

big-shock-fruity-juicy-10-procent-ovocneho-podilus

Na plechovce mě zaujalo nové označení s informací o 10% ovocného podílu, což v samotné chuti bezpečně poznáte. Podle komentářů jste očekávali, že bude brusinka cítit minimálně. A neměli jste pravdu. Brusinky s granátovým jablkem hrají zajímavou partii. Podle mého názoru je vždy víc cítit ta chuť, na kterou se člověk zrovna zaměřuje. To, spolu s příjemným sycením, dělá z Fruity Juicy zajímavou novinku, co rozhodně nezklame. Do série Juicy spadá každým coulem, já osobně takhle sladké drinky nemusím a proto: Známka = 2+

 

Očekávané Mixxed Upy Guava a Apple od 24. června v LIDLu

Je to sice víc shoda náhod, než nějaký úplný záměr, přesto to vypadá, jakoby se Lidl začal více snažit na poli energetických nápojů. Na aktuální akci s limitovanou edicí energy drinku Superman – Man of Steel, běžící od 17. do 23. června, totiž přímo naváže akce nová. Ta pro změnu nabídne dlouho očekávané ochucené Mixxed Upy, jenž proti slibům z letáku vůbec nedorazily na Slovensko a nedávno se objevily za hranicemi v Polsku.

mixxed-up-juicy-guava-apple-330ml-cz-plechs

Džusové Mixxed Upy Guava a Apple dorazí ve slibovaném designu na plechovkách o velikosti 330ml. Guava a jablko patří mezi nejoblíbenější příchutě, jejich volba je tak celkem logická. Snad akce dopadne lépe než loni na Slovensku a novinky opravdu dorazí. V prodeji mají být dle letáku od pondělí 24. června do neděle za nádherných 7,90 Kč, takže si lehce najdou cestu do většiny sbírek i k běžným konzumentům. Nenechte si je ujít.

mixxed-up-juicy-guava-apple-330ml-cz-red-bulls

Limitka Superman – Man of Steel dorazila v rámci propagace filmu Muž z oceli, který právě dorazil do kin. Mixxed Upy navážou v rámci akce s míchanými nápoji, do kterých by se celkem mohly hodit. Právě při této akci se v Lidlu snad vůbec poprvé (v ČR) objeví také energy drink jiné, než vlastní značky Mixxed Up či dříve Freeway. 24,90,– za Red Bull, který se do nabídky k míchaným nápojům hodí asi nejvíce ze všech energy drinků.

mixxed-up-juicy-guava-apple-fire-ice-330ml-sks

A stejně jako minulý týden se Supermany, ani tentokrát nezůstanou slovenští sběratelé a pijani pozadu. Právě již loni slibované Mixxed Upy Guava a Apple dorazí i na Slovensko, což dává smysl, protože na plechovkách je vždy čeština a slovenština. V úplně stejné akci (běžící v období 24 – 30.6) plné míchaných nápojů budou stát 0,39€ a rovnou s nimi se vrátí Mixxed Up Fire a Ice za 0,35€. Na ty si v ČR ještě pár dní počkáme ;)

 

Big Shock! odhalil nový povedený a přehledný web

V tomhle vedru už to člověku ani nemyslí. Proto si dávám pauzu od vymýšlení zábavných textů a shánění bůhvíjakých informací. Ještě štěstí, že se v redakci válí pár energy drinků k recenzi, včetně zcela nového Big Shock! Fruity Juicy, který se právě chladí v mrazáku a jehož recenze se dočkáte v sobotu, tedy pokud s tím nehne nějaká neočekávaná novinka. Ani vychlazený energiťák nezničí lenost, omrkneme tedy nový BS web.

big-shock-fruity-juicy-granatove-jablko-brusinkas

Chladíme…:)

Big Shock! web ve zcela novém kabátku byl spuštěn včera po splnění požadavku 1000 like u fotky na FB stránce. Povedené stránky jsou podobné jiným, může za to aktuální trend a ne kopírování, jak si někteří myslí. Kromě důležité sekce produkty, kde mj. chybí malý Bitter, jenž jsem před nějakou dobou tak trochu odsoudil ke konci, zaujme nejvíce sekce historie. Ta sleduje BS! od samotného začátku u nápoje ŠOK v pet láhvi.

big-shock-pet-lahev-napoj-sok

Začátek všeho, nápoj ŠOK

Také Big Shock! se tedy vydal cestou spíše dlouhodobého obsahu, místo střídání krátkodobých informací, kterých jsou dnes plné sociální sítě a dostanou se tak k cílové skupině mnohem rychleji a účiněji, než skrze klasický web. Web BigShock.cz zvedá úroveň celé značky, což je také důvod, proč o něm píšeme. A teď se běžte raději někam zchladit a těšte se na další novinky, ať už budou od Big Shocku nebo jiných značek :)

 

X Drink na léto v nádherné edici The Simpsons + 2 nové příchutě!

X Drink, označovaný také jako X No Commerce Energy Drink, se na českém trhu zabydlel celkem nenápadně. Jednoduchý design s Xkem dorazil na 250kách Original, Bitter Lemon a Green Tea, později dorazily také půllitry a v nich Original a nová příchuť Energy Cola. Loni zaujaly především 250ml limitky s mistrovství Evropy ve fotbale 2012, ty se dají sehnat dodnes např. v Globusu na Černém mostě. Xko si ale na letošek připravilo mnohem víc!

x-drink-tropic-aloha-raspberry-original-green-tea-cola-green-tea-bitter-lemon-the-simpsonss

Tohle léto totiž patří Simpsonům! Již druhé desetiletí šíleně oblíbená žlutá seriálová rodinka dorazí na plechovky energetických nápojů X drink již opravdu brzy a bude to naprostá bomba! Kromě známých variant Original, Bitter Lemon, Green Tea a Energy Cola se Bart, Líza, Homer a Marge objeví při různých sportovních aktivitách také na zcela nových příchutích Tropic, Raspberry (energy malinovka!) a na neenergetické verzi Cola classic. Juchů!

x-drink-energy-drink-classic-cola-homer-the-simpsons-isotopes-springfields

X Drink tedy nabídne rovnou 7 variant: 6 energy drinků a 1 klasickou colu, kterou si stejně každý pořídí ke zkompletování série. Do prodeje vyrazí X „The Simpsons“ brzy, tak aby mohla osvěžit v parných letních dnech. Informace o velikostech plechovek přineseme co nejdříve. Těšíme se a doufáme, že nové varianty ochutnáme co nejdříve. A ještě raději přivítáme celou rodinku v našich sbírkách :) Co na to Homer? Woo Hoo!

 

Rockstar Pure Zero Punch a Silver Ice odpovědí na Monster

V Americe se dlouhodobě válčí na dvou velkých frontách. Tou první je chuť některých, bohužel převážně těch hubených, amíků žít zdravě a kupovat jen to, co je ještě víc bez cukru než klasické sugarfree, tedy Zero. Týká se to samozřejmě i energiťáků, kde se válčí právě na frontě druhé. Řeč je o neutuchající válce mezi Monsterem a Rockstarem, jenž znamená hromadu novinek. Odpovědí na Kona Cappucinno je Roasted Caramel, a co Zero?

rockstar-pure-zero-calories-sugar-punch-silver-ices

Ano, Monster měl už „kdysi“ Absolutely Zero a Rockstar Zero Carb, mezitím se ale vývoj posunul dál a vše jde udělat ještě lépe. Monster má Zero Ultra, ten jste již mohli ochutnat díky Candy Store, a Ultra Blue. Rockstar odpovídá až nyní a to zcela novou řadou Pure Zero. Série „čistá nula“ přinese rovnou dvě příchutě a dožene tak konkurenci. Snad se mu to podaří také na poli chuti, jelikož Zero Ultra je mňamka a to prosím pěkně bez cukru.

rockstar-pure-zero-calories-sugar-punch-silver-ice-cans

Rockstar Pure Zero Punched přinese oblíbený Fruit Punch v odlehčené verzi bez cukrů a kalorií. U druhé verze, Rockstaru Pure Zero Silver Ice, zatím o chuti nic nevíme, ale očekáváme lehkou limonádu, možná citrónovou, pravděpodobně variaci na původní Recovery Lemonade dost podobnou tomu, co nabízí Monster Zero Ultra. Těšíte se? Já ano a to jsou to Zero verze, jenž v Evropě neumí snad nikdo. V USA dorazí do prodeje již opravdu brzy.

 

XS Tropical a Electric Lemon - Power drinky bez cukru zklamaly

Ač to dělám velice nerad, po dnešní recenzi mě asi nebude pár lidí mít rádo. Především pak ti, co se zapojili do distribuce XSek a potřebovali by co nejlepší ohlasy, aby se jim lépe prodávalo. Opravdu je nepotěším, XS v obou verzích dorazivších do ČR, Tropical a Electric Lemon, zrovna dvakrát neuspěly. Možná to bude i tím, že jsem je recenzoval jako energiťáky. Oficiálně Power drink, ale i distributory označován jako energy drink prostě propadl.

xs-power-drink-logo

Tropical Blast – Tak vám nevím, tohle má být něco tak úžasného, jak se všude tvrdí? Bůhvíjaké náhražky místo cukrů jsou cítit ať se výrobce bude snažit jakkoli, i když se to snaží zakrýt. XS je sycená limonáda, náhražky lepí pusu a nedokáže to přebít ani opravdu lehká tropická příchuť, jenž vzdáleně připomíná podivný šumák a né jakékoli tropické ovoce. Tohle není nic moc, snad bude druhá verze lepší… Známka: 3–

xs-blast-power-energy-drink-tropical-electric-lemon-czs

Electric Lemon Blast je sice od prvního loku mnohem zajímavější, přesto v něm opět hrají velkou roli neustále zmiňované náhražky, jenž ve spojení s citrónovou příchutí lepí ještě víc. Na pozadí je cítit celkem osvěžující citronáda, ta ve výsledku bez klasických cukru nechutná nijak závratně. Kdyby po ní člověk neměl aspoň žízeň, ale tohle se prostě musí zapít. I druhá příchuť dostupná v ČR tak ale vůbec nezaujala. Známka: 3–

xs-blast-power-energy-drink-usas

Budou další verze lepší?

XSka prokazují zaběhnutý trend, že máloco bez klasického cukru nemůže prostě chutnat tak, jak by člověk chtěl. Popravdě marně přemýšlím nad tím, jak může být na některých trzích tak úspěšný, jak se tvrdí. I spolu s nestandardní distribuci to vůbec nedává smysl. Minimálně tyhle dvě verze bych si znovu rozhodně nedal, třeba budou některé další lepší. Rozhodně je ale zkuste, třeba jsem až moc zhýčkán cukrem :) Pokud vám XS chutná a zajímá vás „energie bez cukru“, pak vám to neberu. My ale chceme pořádné a dobré energiťáky!

Chcete si XS objednat? Jiří Orság, orsagji@gmail.com , 777 328 990 , www.amway.cz/user/orsi

 

Novinkou od Big Shocku je Fruity Juicy! Jaký mix chutí skrývá?

Na Facebooku lehce odhalená novinka na léto od Big Shocku prozradila jen fialovou doplňkovou barvu plechovky a nic víc. Fanoušci tipovali různě, někteří trefili alespoň část, ale takový zajímavý mix chutí neočekával snad vůbec nikdo. Alespoň částečnou pravdu měl každý, kdo svůj tip směřoval do „série“ s označením Juicy, do které už dva roky patří džusové varianty Exotic a Orange. Limitovanou novinkou pro letošní léto se stává…

big-shock-fruity-juicy-granatove-jablko-brusinkas

Big Shock! Fruity Juicy :) Tak a teď nás všechny Big Shock! dostal, protože i po odhalení nikdo neví, jaké že chutě novinka obsahuje. Je to zřejmě nějaký ovocný mix, nejlépe z ovoce směřujícího k fialové barvě. Dáme vám pár dalších dní na tipování, co vy na to? Své tipy pište do komentářů, nápovědou je horní obrázek plechovky, jenž bude rovnou ve verzi se sloganem „Ať to není bez tebe“, co se má objevit na všech půllitrech od Big Shocku.

big-shock-fruity-juicy-pomegranate-cranberry-plakats

Tak ne, dělám si jen srandu, druhý obrázek to totiž vše 100% potvrdil. Big Shock! Fruity Juicy obsahuje mix granátového jablka s brusinkami, což je opravdu zajímavá kombinace. Brusinky (cranberry) jsou v energiťácích časté, pomegranate už se občas také objevuje, v mixu to zatím zkoušel málokdo. Jak nové osvěžení na léto chutná se dozvíte v exkluzivní recenzi v průběhu příštího týdne. Do prodeje novinka dorazí začátkem července.

 

Rockstar rozšíří řadu Roasted o Caramel a opět upraví vzhledy

Rockstar Roastedy prošly letos redesignem a v novém zbarvení vypadají výrazně lépe. Lákavější vzhled je také na německých 355ml variantách, netrvalo ale dlouho, a Rockstar představil opětovné úpravy všech Roastedů a především po dlouhých letech novou příchuť. Zřejmě se tak stalo v reakci na konkurenční Monster, jenž má u svých kávových verzí Java mnohem širší výběr a především novinku v podobě Kona Cappuccino.

rockstar-roasted-caramel-mocha-vanilla-us-2013s

Na americký trh tak v průběhu července dorazí kávový Rockstar Roasted Caramel. Ten svou chutí bude útočit na podobné zákazníky, jako Java Toffee (Nut-Up). Zbarvením plechovky Caramel dost připomíná aktuální verzi Latté a jak napovídá obrázek, s největší pravděpodobností jí také nahradí a ve škále Roastedů tak budou i nadále jen 3 varianty. Stejný obrázek zároveň odhaluje změnu v typu písma u Roasted a prohození barev mezi nápisy Rockstar a Roasted. Na karamelovou kávu se těšíme, možná totiž doplní i dvojici 355ml Roastedů v Německu.

 

Kde je sakra Monster Assault? ...aneb ztracená novinka

Je to naprosto jednoduché – Monster Assault, jehož příchuť jsme popisovali stokrát dokola, už měl být v Čechách i na Slovensku. A není. Objevil se jen v Německé verzi s československým přelepem a všichni začali jásat, hledají ovšem marně. Jednalo se evidentně jen o „limitované“ množství dostupné jen a pouze v Tescu na Slovensku. Pár šťastlivců jej má, od německé plechovky jej liší jen ona nálepka, tak to stejně není žádná výhra.

monster-assault-french-cz-matus-versions

Kde tedy je dlouho slibovaný Assault? Pravděpodobně pořád ještě ve výrobě. Očekávali jsme, že se stejně jako v případě Khaosu objeví všude možně na trhu s přelepem a alespoň tu bude. Není. Distributor zřejmě chtěl jen dostát nějaké dohodě, ve které byl vepsán i Assault a tak do Tesca SK poslal německou variantu s přelepem. Nikde jinde se neobjevily. Možná se objeví, možná ne. Pravděpodobnější je, že dorazí až v klasické české plechovce a to možná až po skončením soutěže, při které se měl objevit. Musíme čekat… Snad tu bude brzy.

 

Loprais s novým vzhledem a chutí. Změn se dočkají i 69ky

Loprais, to není jen český motoristický závodník známý především z Dakaru, ale také energetický nápoj. Ten známe ve stejné podobě již několik let, kdy byl prodávaný především v 250ce a poslední době také v půllitru. V dnešních dnech se konečně dočká redesignu a musíme říct, že se opravdu povedl a tak se z něj stane pěkný reprezentativní produkt. Změní se také obsah, nevíme zatím jak moc, možná už to nebude na styl zeleného čaje.

loprais-energy-drink-tatra-jamal-2013-500mls

Na nádherném novém vzhledu, který nemusíme moc popisovat, zaujme také nové logo 69 a dvojice závodních Tater. To potvrzuje „nutnost“ redesignu, na staré verzi totiž nebyly nové závodní stroje. Na nové verzi opět dostávají svůj prostor, design doprovází Tatra Jamal se kterou Aleš Loprais vyhrál Silk Way 2011 a novější Tatra Jamal Queen připravovaná na letošní ročník Silk Way, kde bude řádně otestována před dalším ročníkem Dakaru.

loprais-energy-drink-tatra-jamal-2013-500ml-vyrobas

Ze stejné „dílny“ vyjíždí ještě trojice energetických nápojů 69 v příchutích Original, Green Tea a Juicy Energy. I ty se brzy dočkají nového designu, v pracovních verzích už byla k vidění celá řada zajímavých návrhů zvyšujících reprezentativnost výrobku. Jisté je to, že na nich bude právě nová verze loga 69, jenž je k vidění na energiťáku Loprais. 69ky i Loprais už budou pouze v 500ml verzích, již hotový Loprais vyrazí do prodeje za pár dní.

 

Rockstar 6pack v akci Kup 2 a třetí máš zadara!

Pokud patříte mezi fanoušky energetického nápoje Rockstar a rádi si nakoupíte zásoby, pak je právě pro vás aktuální speciální nabídka probíhající v Makru. Nové balení Rockstaru po 6 kusech sice obsahuje vždy jen jednu chuť, přesto se k němu váže zaváděcí akce, při jejímž využití vychází plechovka na cca 17 Kč.

rockstar-6-pack-original-xdurance-orange-blueberry-makros

6 packy z Makra jsou v nabídce Kup 2 a třetí máš zadara! To znamená, že při nákupu dvou 6packů získáte třetí 6pack zcela zdarma. A co víc, každý balíček po šesti může být jiné příchutě, tudíž nic nebrání využití zajímavé akce a zároveň si odnést různé verze. Akce platí jen pro Original, XDurance (Blueberry) a XDurance Tropical Orange, jenž jsou v balení stále ještě v soutěžních variantách. Kterou verzi máte nejradši? Vyrazíte pro ní?

 

Superman Man of Steel Energy Drink od 17. června v LIDLu

Nový leták řetězce prodejen LIDL slibuje hodně. Vzhledem k blížící se premiéře filmu Muž z oceli je především plný produktů se znakem Supermana a anglickým názvem Man of Steel. Vedle peněženek, hodinek, triček a dalších produktů se objevuje také zcela nový energetický nápoj a jak je zvykem, bude opravdu za hubičku.

lidl-cz-superman-man-of-steel-energy-drink-5-90s

In Lidl CZ/SK just between 17–23 June

Superman Man of Steel energy drink bude v prodeji od pondělí 17. června do neděle 23. června či vyprodání zásob za nádherných 5,90,–. Pokud bude vypadat tak, jak naznačuje render v letáku, pak je to minimálně vzhledem opravdu povedený energiťák. Obsahem bude klasický Mixxed Up, ale co, hlavně že dorazí nová plechovka. A možná to není poslední novinka od Lidlu, nedávno slíbili návrat Ice & Fire a ještě něco navíc.

lidl-sk-superman-man-of-steel-energy-drink-0-35s

SK: 0,35€

A na závěr nenecháme smutné naše slovenské kamarády sběratele. Ve stejném období bude energetický nápoj Superman Man of Steel v prodeji také na slovenských provozovnách LIDL a to za 0,35 €. Jo a, pořád závidíte kvůli novinkám Němcům? Já jen, že u nich bude tenhle super energiťák jen v ošklivé černé PET lahvi :))

 

Německé limitky Red Bull s Pastranou, Dhersem a Shecklerem!

Teď už nezbývá než říct „Red Bull se totálně zbláznil!“. Proč? Po celém světě se objevují celé řady limitek, vyjmenovávat je opravdu nebudeme, to se raději sami podívejte do kategorie Red Bull. A pořád toho není dost! O Německe limitce s bikerem Danielem Dhersem jsme už sice psali, jenž ono je toho u našich sousedů výrazně víc. Na západ od Čech se začalo prodávat celé trio limitovaných edicí Red Bull v 355ml plechovkách.

red-bull-limited-edition-daniel-dhers-travis-pastrana-ryan-schleckers

Celé trio spojují důležité faktory – jedná se o světoznámé Red Bull sportovce, v levé části plechovky jsou zachyceni při předvádění triku a v té pravé je jejich podobizna s životním motem. Po bikerovi Dhersovi se v Německu objevila i verze s nejen motokrosařem Travisem Pastranou a skejtařem Ryanem Shecklerem. V prodeji jsou po jedné, ale objevil se také zajímavý 3pack obsahující všechny tři limitky. Hurá do Německa!

Photo: Energized Reviews, Thanks mate.

 

Big Shock! chystá letní osvěžení v podobě nové příchutě!

Big Shock! rozhodně nezahálí a po představení 7packu pro Alberty, obsahující všech 7 aktuálně existujících příchutí spolu se 7 barevnými náramky, se rozhodl vytáhnout s úplně novou příchutí! Zatím máme jen pár informací, v průběhu příštího týdne vám ji kompletně představíme a přineseme i první recenzi.

big-shock-fialovy-svestka-berry-juicy-plum-blueberrys

K dispozici je zatím tento jediný obrázek pocházející z oficiální FB stránky. Darth Vader se udivuje nad tím, co nového a zajímavého to vidí. Je to část plechovky zmiňované novinky, která ale neodhaluje to pro fanoušky nejzajímavější – chuť. Žádný lehký náznak nepřináší ani horní proužek, ten totiž obsahuje propagační slogan „Ať to není bez tebe“, jenž se postupně objeví na všech existujících 500ml plechovkách.

big-shock-berrys

A co že by se tedy pod fialovou barvou doplňující klasické žluté pozadí mohlo skrývat? Tipujeme osvěžující energiťák na parné letní dny s příchutí lesního ovoce, borůvek či švestek. No to jsou naše tipy, které se nejčastěji objevovaly i v komentářích. Jaký je váš názor? Jakou příchuť chcete nejvíce? A neměl třeba pravdu Petr Kůla, když navrhl Big Shock! Berry? To vše se dozvíme v následujících dnech až novinka dorazí do redakce.

 

Semtex upravil designy všech loni představených produktů

Semtex minulý rok představil zcela nové vzhledy všech existujících produktů a také přidal nějaké nové. Stalo se tak nějakou dobu poté, co jej od Pinelli zakoupila Kofola. Kromě redesignů zároveň došlo k přejmenování Forte na Crazy a přírůstku v podobě jazyk barvícího Coolu ve spojení s oblíbeným televizním kanálem Prima Cool. Na boku plechovek se zároveň začala objevovat zkratka SX. A právě ta se s příchodem Champagne mění.

semtex-explosive-energy-original-crazy-s-2013s

Představení novinky s příchutí šampaňského odhalilo možný příchod jedné nepatrné změny, na plechovce se místo zmiňované zkratky SX objevilo jen prosté S. Právě v těchto dnech už můžete v obchodech narazit na klasický Semtex a Semtex Crazy ve velikostech 250 a 500ml s eSkem místo původního SX.

semtex-crazy-explosive-energy-500ml-2013bs

Upravený Cool vpravo

Změna celkem nepatrná, ale opět taková, která zaujme celou řadu sběratelů rozdílů. Chuťově samozřejmě žádná změna nenastala. Tom navíc před pár dny zcela náhodou odhalil opět lehce upravený Semtex Cool, na němž zmizel na přední straně nápis „Explosive Energy“. No, někteří jedinci mají zase po čem koukat :)

Foto: Petr Hrubý a Tom's Energy Drinks, díky ;)

 

Recenze No Fear Motherload - Jablečné pitíčko po No Fearovsku

Nový zelený No Fear Motherload s příchutí jablka vyrazil na domácí anglický trh teprve nedávno a do ČR má dorazit pravděpodobně v listopadu, přesto jsme jej mohli díky českému distributorovi ochutnat již nyní. Pokud máte nezvládnutelnou touhou mít jej doma již nyní, tak můžete využít nabídky z Aukra, kde se nachází i limitovaná edice klasické příchuti se Supermanem. Teď se ale podívejme na to, jak nový Motherload chutná.

no-fear-extreme-energy-motherload-apple-taste-485s

No Fear Motherload Apple – Hned od začátku zaujme vůní připomínající klasické jablečné pitíčko pro děti. Naštěstí tak nechutná a dává jednoznačně najevo, do jaké rodiny patří. Podobný drink budete totiž hledat jen těžko. Sladký přesně ve stylu No Fear, kyselý akorát a přitom jablečný spíše až po spolknutí, než při samotném pití, si své oblíbence najde opravdu rychle. Asi neosloví každého, příznivce klasického No Fearu zaručeně ano.

no-fear-cz-motherload-apple-supermans

Motherload je ideální alternativou na chvíle, kdy je chuť na ovocnou variantu místo zaběhlé klasiky. Styl zůstává stejný a proto také nezklame. Všechny No Feary spojuje stejný základ chuti, což není ve světě moc obvyklé. Motherload má navíc klasickou 485ml plechovku s oblíbeným twist víčkem. U některých značek se člověk novinek bojí, u No Fearu se naopak už teď těšíme na případné budoucí novinky. Známka: 1– !

 

Nový Rocket v ČR: Black Rocket Special Forces Attack Edition

Možná znáte bíločervený pruhovaný Rocket Gold a novější Rocket v černé barvě s modrými šipkami. Obě verze vyrábí česká společnost výhradně pro český trh. Nyní se ovšem začíná objevovat další nová verze a poprvé se nejedná pouze o malou 250ml plechovku. Nový Black Rocket navic potěší i sběratele větších půllitrů.

rocket-black-energy-drink-special-forces-attack-editions

Leták s velkoobchodní cenou

Novinka, plným názvem Black Rocket Special Forces Energy Drink doplňuje navíc popisek Attack Edition. V případě 500ml verze nechybí důležitá informace „double power“. Plechovka má podobný design jako předchozí Rocket, šipky v menším podání se přesunuly do kroužku a celkově není tak jednoduchá. Seženete ji především tam, kde ostatní Rockety. Příchuť je bohužel neznáma, s výrobcem jsme se snažili zkontaktovat marně.

 

Big Shock! představuje nový 7pack: 7 chutí + 7 náramků v jednom!

Big Shock! včera na svých facebookových stránkách zveřejnil fotografii nového dosud neznámého produktu a způsobil tím zajímavý poprask. Lidé okamžitě začali tipovat co přesně obsahuje a v jakém počtu. Trefil se málokdo, přitom stačilo zkusit správně odhadnout, kolik plechovek se vejde do balení v podobě pravidelného šestiúhelníku. Podle viditelné části upozorňující na Light, Bitter a náramky zní správná odpověď celkem lehce.

big-shock-7pack-gold-original-cola-light-exotic-orange-bitter-juicy-alberts

Zmiňovaná fotka z FB

Tipovalo se mi ovšem snadno, nový Big Shock! 7pack určený pro řetězce obchodů patřící Aholdu, tedy Albert a Albert Hypermarket, se mi díky výrobci válel v té době doma na stole. A co tedy přesně nový 7pack obsahuje? Všech 7 aktuálně existujících příchutí Big Shock! Original neperlivý, Gold perlivý, Cola energy, Bitter sladce hořký, Orange juicy, Exotic juicy a Light perlivý v 500ml plechovkách + 7 náramků v barvách jednotlivých verzí.

big-shock-7pack-original-gold-exotic-orange-juicy-cola-light-bitter-albert-narameks

Big Shock! 7pack dorazí v průběhu června na prodejny Albert a Albert Hypermarket za suprovou cenu 179 Kč! Plechovky, které obsahuje, jsou ve verzi s AR kódy a tak si z nich můžete okamžitě složit kompletní nápis BIG SHOCK! 7pack je navíc opatřen texty lákajícími na FB stránku. Tak až si jej pořídíte, ochutnejte všechny příchutě a dejte Big Shocku na facebooku vědět, která verze vám chutná nejvíce ;)

 

Relentless Lemon Ice - "Sprite" je lepší než Rehab a Recovery

V redakci čekají nové zajímavosti na recenze a články, jenže to bych nesměl být tak trochu zaseknutý na druhé straně povodněmi zasažené Prahy hlídajíc stav Berounky. Díky tomu přijde na řadu recenze, kterou dost z vás poptávalo. Řeč je o lehce starším Relentlessu Lemon Ice. Logická konkurence pro drinky jako Rehab Lemonade a Recovery Lemonade se chutí zřejmě dost přiblíží, no raději se na něj podíváme pořádně z blízka:

relentless-lemon-ices

Relentless Lemon Ice již od prvního loku potvrzuje veškeré předpoklady. Relentlessy, až na Origin a Sugarfree, patří mezi ty lepší energiťáky a hle, potvrzuje to i tato novinka. Rehab a Recovery se můžou jít okamžitě zahrabat! Lemon Ice od základu chutná jako hodně sycená citrónová limoška, ale to je mnohem lepší varianta, než granulovaný čaj (Rehab). Prostě skvělá alternativa, výborná citronáda, která se nelepí. Známka: 1-

relentless-uk-energy-drink-lemon-ice-sprite-burns

Poslední přírůstek do rodiny Relentlessů sjíždí aktuální trend ochucených energiťáků stylem „dobrá limonáda s taurinem, kofeinem, guaranou…“ místo dřívějšího „chuť energiťáku s přidanou chutí“, kterou stejně uměl pořádně doladit snad jen Hell. Jasně, Lemon Ice chutná skoro jako Sprite, ale RR Orange zase jako Mirinda a přitom si stěžoval málokdo. Novinka se prodává v Anglii a možná dorazí do Německa. V dalších státech EU se Relentless sice neprodává, jeho chutě tam přebírá sesterský Burn, pod nímž se Lemon Ice objevil v Norsku.

 

Big Shock! - Slogan "Ať to není bez tebe" brzy na všech 500ml

Někteří z vás už zaznamenali výskyt pozměněné půllitrové plechovky Big Shock! ve verzi Original neperlivý. Nejznatelnější je nahrazení popisků taurine, caffeine a vitamins v horním černém proužku za reklamní slogan „Ať to není bez tebe“. Objevují se samozřejmě zcela náhodně, první úlovky hlásí sběratelé z návštěvy řetězce Albert.

big-shock-original-neperlivy-at-to-neni-bez-tebe-2013s

Loni byly na všechny 500ml verze umístěny AR kódy, které z plechovek postupně zmizí. Kódy určené k loňské akci už nemají další význam, i když složení nápisu BIG SHOCK! z jednotlivých chutí vypadalo zajímavě. Letos je však na řadě právě zmiňovaný reklamní slogan „Ať to není bez tebe“, jenž bude BS! provázet celé léto.

big-shock-original-neperlivy-at-to-neni-bez-tebe-2013bs

Nový vlevo, AR verze vpravo

Pro sběratele rozdílů pak máme další zprávu: Právě zmiňovaný reklamní slogan se totiž objeví v horním proužku na všech půllitrových plechovkách. Ze sedmi 500ml verzí (Original, Gold, Bitter, Orange, Exotic, Cola a Light) pak zmizí také výše zmiňované AR kódy. Tím největším rozdílem proti dřívějším variantám bude právě onen slogan.

Foto: Tomsak's Collection of Energy Drinks a Primery Energy Drinks

 

Monster Assault dorazil, zatím v Německé verzi s přelepem

Dlouho očekávaný Monster Assault konečně dorazil na český a slovenský trh, jak bylo k začátku června po jednom měsíčním odkladu slibováno. Ona „citrónovo-višňová cola“ ovšem dokázala své první nálezce dokonale překvapit. Assault byl prozrazen a slíben právě probíhající soutěží, nechybělo ale málo aby nebylo nic.

monster-assault-french-cz-matus-versions

Strhnutý CZ přelep

Do konce soutěžního období zbývá jen měsíc červen a možný propadák nakonec zachránilo jediné – do ČR a SR byly zřejmě na poslední chvíli dovezené jazykové mutace narychlo opatřené o potřebnou nálepku s informacemi v našich jazycích. Něco podobného se stalo již před 2 lety při příchodu Monsteru Khaos.

monster-assault-germany-cz-dave-versions

Khaos tenkrát dorazil ve švédské verzi s propracovaným přelepem a důvodem mohl být i přebytek ve Švédsku neprodejných plechů po změně zálohového systému. Assault je tentokrát z Německa a má podobný přelep doplněný o překlad typického příběhu. Bohužel to ani není verze s černým trhátkem použitelným do soutěže. Na naší československou verzi si tedy ještě pár dní počkáme. Důležité je ale to, že ASSAULT KONEČNĚ DORAZIL!

Foto: Matúš Energy Drinks a Dave's Energy drink colection. Díky :)

 

Test osvěžujících Hell Summer Cool Guava-Lime a Maracuja

Letní edice energetických nápojů s „ďáblem v duši“ oproti původním informacím dorazily také do ČR a bylo by naprosto špatně, kdyby se vyhnuly naším krutopřísným testům. Dvojice energy drinků Hell v edici Summer Cool, volně přeloženo jako letní osvěžení, dorazí snad do každé české sbírky a k běžným pijanům. Jak chutnají?

hell-summercool-limited-edition-guava-lime-maracuja-ts

Summer Cool Maracuja – Je rozdíl, když je chuť jen příchutí nebo rovnou přídavkem džusu. SummerCooly mají, jak z názvu vyplývá, osvěžit a přesně tím směrem se minimálně první testovaný opravdu vydává. Maracuja je zde tedy zastoupená lehkou příchutí, která není zbytečně sladká a to je jen dobře. Hlavnímu osvěžujícímu cíli napomáhá i slaboučký mentolový nádech (jestli mě chuť neklame), jenž spolu s příjemně slabým sycením dokresluje zajímavý lehký energy drink, po kterém není žízeň. Supr! Známka: 2

hell-energy-drink-summer-cool-on-shelves

Helly v českých regálech

Summer Cool Guava-Limetka – Od prvního loku je jasné, že nesmíte očekávat nic ve stylu Guavy od RR. I druhý SummerCool má totiž především osvěžit a tak je zde jen lehká příchuť tropické guavy. Limetka je přítomna jen na dokreslení chuti tak slabě, že jí dokonce musíte hledat, což je super, jelikož ve většině drinků jen lepí, kdežto v SummerCoolu ne. Základ připomíná zimní iceCool, ve výsledku je to ovšem skvělý drink sjíždějící úspěšnou vlnu vytvořenou Red Grapem. A tak to má být! Známka: 2 

hell-energy-summer-cool-guava-lime-maracujas

Takže? Hell pokračuje v trendu vzniklém prvním ochuceným, naprosto skvělým a úspěšným Red Grapem, jenž ve verzi Strong chutná ještě lépe. Tady rozhodně nejde o to vymyslet něco lépe, protože Hell to už dávno umí na jedničku. Každému prostě sedí jiné chutě a přesně na to zřejmě SummerCooly útočí. Jsou osvěžující, nelepí a i když je Matúš označil za lehce hořké, já tam jakoukoli hořkost hledal marně a to nahořklé nápoje nesnáším.

 

Bikerské edice od Red Bullu útočí v Anglii, Německu a Kolumbii

Člověk už o všech těch designových limitkách od Red Bullu ani nestíhá psát, natož si je shánět do sbírky. Vypadá to, že se u červeného býka rozhodli přinést plechovku s nějakým sportovcem či akcí na co nejvíce trzích ještě před začátkem sezóny. A tak tu máme článek o třech limitkách navazujících na španělský Battala de los Gallos, americkou Camo Edition, italského Fibre Fibru, francouzského Loeba s Henrym a hromadu dalších.

red-bull-limited-edition-daniel-dhers-bmx-355ml-germanys

Nejblíže k nám má verze 355ml Red Bull Daniel Dhers s 28 letým profesionálním BMX jezdcem z Venezuely. Nádherná plechovka s popiskem „He who hesitates is lost“ je samozřejmě doplněna o Danielovu podobiznu a druhý obrázek, který jej zachytává při triku na BMXku. Dost podobná limitka se objevuje také v Anglii, na 473ml plechovce je trialista Street trialista Danny MacAskill ze Skotska. Na edici nechybí ani jeho podpis.

red-bull-limited-edition-danny-macaskill-trial-biker-473ml-uks

MacAskillova propagace má hlubší význam, propracovaný design s jeho podobiznou navíc textem a qr kódem láká na jeho videa MacAskill's Imaginate – Enter Danny's mind, jenž jsou na ostrovech celkem oblíbené. Zatím jsme se bavili jen o celkem dostupných novinkách, ta poslední se do našich sbírek naopak zřejmě nedostane. Řec je o další skvělé edici z Kolumbie na které je, a bůhví jestli to není vůbec poprvé, žena! Je jí teprve 21 let!

red-bull-limited-edition-mariana-pajon-bmx-355ml-colombias

Jmenuje se Mariána Pajón a už má na svém kontě zlatou medaili z letních olympijských her v Londýně 2012. A co že tak moc umí? Opět je to cyklistika, Mariána jezdí na BMX! Poznali jste co tyto limitky spojuje? Všichni jsou to bikeři sponzorovaní Red Bullem. Tak teď si můžeme jen počkat, jestli se český Red Bull nevytáhne. A že tu máme dost bikerů světového kalibru sponzorovaných RB – Maroši, Prokop, Kraus, Beran…

Photo from Twitter Red Bull Colombia & Energy-Pedia, Thanks!

 

Hell Summer Cool Maracuja a Guava-Limetka dorazí do ČR!

Stejně jako v případě zimní edice Hell iceCool, také u dvojice novinek z letní edice Hell SummerCool se nepodařilo ubrzdit několik kamiónů plných plechovek na slovenském území, jak bylo původně předpokládáno. Díky tomu se již nyní objevují obě varianty nové letní limitované edice SummerCool na pultech českých obchodů!

hell-cz-summer-cool-maracuja-guava-lime-limited-editions

Dvojice Hell SummerCool je letní edicí zcela nových osvěžujících příchutí. Fialová plechovka „DJ“ skrývá chuť exotické maracuji, zelená „Surf“ naopak kombinaci guavy s limetkou. V distribuci jsou několik dní, objevují se všude tam, kde mají ostatní Helly, především pak v oblíbených večerkách a minimarketech. Spolu s nimi pak dorazila i sběratelská raritka Hell Strong Red Grape bez ďablíkova loga. Naší recenze se dočkáte již brzy.

 

Big Shock! Gold 250ml v novém designu nakonec bez "bubbles"

Zpráva Big Shock! Gold 250ml v novém, ponechává si označení bubbles, byla lehce překvapivá a dnes už alespoň víme proč. Obrázky dostupné v katalogu nejednoho velkoobchodu totiž nebyly tak úplně určeny pro český trh. Označení bubbles pod nápisem Gold se nakonec dočkají jen na některých blíže nespecifikovaných exportních trzích. Nový obrázek českého 250ml Goldu pak potvrdil kompletní převzetí designu z půllitru. big-shock-gold-perlivy-250ml-not-bubbles-2013s

Nový Big Shock! Gold 250ml je tedy nakonec přesnou zmenšenou kopií své 500ml předlohy. Klasické žluté pozadí je doplněné o zlaté doplňky včetně „českého“ označení Gold perlivý. To pro nás vlastně nemá žádný význam, jedinou výhodou je zvýšení sběratelské hodnoty právě oné exportní verze, na které se nachází právě nápis Gold bubbles. Jisté ale je, že si ještě nějakou dobu počkáme, než se redesign objeví na trhu.

 

Nový Rockstar Super Sours s chutí Mango Orange Passion Fruit?

Série Rockstar Energy Drinku s názvem Super Sours, což v překladu znamená superkyselé, i když k tomu mají daleko, byla představena zhruba před půl rokem a už má mít třetí variantu. Příchod do Evropy byl slibován hned při samotném představení v USA, po Anglii pak byla ČR teprve druhou zemí, kde se obě chutě Bubbleberry a Green Apple objevily. A to rovnou v jedinečné soutěžní edici. Byla to naprostá bomba. Ale co bude dál?

rockstar-super-sours-mango-orange-passion-fruit-energy-drinks

Na to se pravděpodobně snaží najít odpověď i samotný Rockstar. Na jednom americkém shopu se totiž objevil nový Rockstar Super Sours Mango Orange Passion Fruit včetně obrázku. Že vám tato příchuť něco říká? Ano, Mango Orange Passion Fruit existuje již několik let v Juiced sérii s 10% ovocného džusu. Prodává se třeba v Německu a není vůbec špatný, proč jej tedy měnit? Buď to bude jen obchodní tah, nebo se změní chuť a pak je otázka, jestli vůbec původní Juiced zanikne. To vše se teprve uvidí, včetně toho, na jaké trhy se novinka podívá.

 

Aukce o Red Bull Special Formula 1 Edition Energy Drink z USA

Při příležitosti dnes konané Velké ceny Monaka 2013, která je mimochodem nejslavnějším závodem celé Formule 1, se vám dovolujeme podstrčit jedinečnou aukci o ještě jedinečnější plechovku energetického nápoje Red Bull ve speciální edici Red Bull Special F1 Edition a to rovnou v ještě vzácnější verzi z USA, která se díky místním zákonům odlišuje od té evropské svým obsahem i vzhledem. Aukce začínala na klasické korunce, na té ovšem zůstala jen opravdu krátce. Zájem je mezi sběrateli plechovek i fanoušky Red Bull Racing či přímo F1.

red-bull-special-formula-1-f1-edition-energy-drink-usas

Red Bull Special F1 Edition Energy Drink nabízí příchuť pomeranče s přidaným chininem, tedy variantou, kterou jste nemohli u Red Bullu nikdy předtím ochutnat a v běžném produktu se objevuje až nyní v další speciální verzi Red Bull The Red Italian Edition z Itálie. USA verze se navíc odlišuje odchylkami ve složení, obsahem v ml a oz na přední části plechovky a chybějícím EAN kódem. V ČR je tato verze jediná, nezůstává ani v mé sbírce, a i ve světě jich je mezi sběrateli jen pár. Nějaké informace se dozvíte i u aukce běžící do středy 29. května 20:22.

 

Burn Avicii - K další pěkné limitce máme tentokrát blízko

Před hlavní sezónou pro energetické nápoje se vždy roztrhne pytel nejen s příchutěmi, ale i s různými edicemi. Jen během května jsme jich představili celou řadu, až na české soutěžní Rockstary a Monster je pro nás málokterá limitka lehce sehnatelná, což je škoda. Dalším z důvodů ke speciálnímu potisku plechovky bývají také koncerty a festivaly. Vidí to tak především Burn, jenž navazuje na loňskou verzi s DJ Davidem Guettou.

burn-avicii-energy-drink-hungary-austria-2013s

Burn letos pokračuje v rozšířeném propagování muzikantů, no přesněji řečeno DJ, kteří jsou s tímto energy drinkem dlouhodobě spojeni. Díky tomu vzniká limitovaná edice se švédským DJ Timem Berglingem, jehož umělecké jméno Avicii se nachází přímo na potisku plechovky. Burn Avicii se zatím objevil v prodeji v Rakousku a Maďarsku k příležitosti červencového festivalu Balaton Sound. Zřejmě se objeví i v dalších zemích, především tam, kde Avicii letos vystoupí (hlavně severské země). V ČR se nedočkáme, Burn je u nás na ústupu :(

 

Hell Red Grape bez ďábla? Sběratelská rarita o pár kusech!

Doufám, že mě u Hellu nezastřelí, když pro jedinečný Hell Red Grape, který si za chvilku představíme, použiji označení „Modrý Mauricius“ pro sběratele plechovek od energy drinků. Modrý Mauricius je patrně nejznámější poštovní známkou mezi filatelisty. Stejně tak by se dala označit i edice Hell Red Grape s popisky ve slovenštině, na které tak nějak chybí světoznámé logo Hellu. Krásně graficky zpracovaný ďábel v kroužku utekl pryč! :)

hell-red-grape-strong-sk-without-devil-logo-sberatelska-raritas

Sběratelská raritka

Co stojí za touto sběratelskou raritou, jenž včera zahýbala facebookem? Nebojte, nemusíte začít nakupovat verze s klasickým logem ve velkém, ďábel rozhodně nemíní zmizet na dlouho. Hell Red Grape Strong bez ďáblíka je totiž sběratelskou raritkou vyrobenou při příležitosti zavedení značky Hell do sítě prodejen Tesco Stores na Slovensku. V prodeji se budou objevovat nejen v Tescu SK, ale zcela náhodně v celé ČR i SR. Podle všeho jich nebylo vyrobeno moc, no pak by to ani nebyla sběratelská rarita. Takže shánějte co nejrychleji.

 

Red Bull Camo Limited Edition vzdává holt vojákům ve 3 verzích

Red Bull jen těžko vymyslí každý rok hromadu nových příchutí jako to dělá většina z přímé konkurence. Proto se v poslední době snaží zaujmout řadou limitek s pozměněným designem, kterých už bylo v poslední době tolik, že připomeneme jen tu poslední v podobě Batalla de los Gallos. Ne vždy se pak jedná o reklamu na vlastní akce či sportovce. Nová sada s kamufláží podporuje americké vojáky nejen designem ale i výtěžkem z prodeje.

red-bull-energy-drink-limited-camo-edition-camouflage-2013s

Red Bull Camo Limited Edition vyráží do prodeje rovnou ve třech různých verzích. Loňská první verze byla jen v originálu, letošní propracovanější „digitální“ (8-bit) varianta kamufláže nabídne Original, Sugarfree a Total Zero o objemu 473ml. Sehnat lze přímo na základnách US Army nebo v obchodech v jejich okolí. Na  základnách US Army se objeví také v Evropě, smrtelník se k nim bohužel dostane leda díky kamarádovi z řad americké armády.

 

Joy'ce Classic, Cranberry, Heidelberre a Lime konkurují Red Bullu

Nový rakouský energetický nápoj od společnosti Radlberger, Joy'ce Energy Drink, se podíval na svět celkem rychle a to rovnou ve 4 verzích. Vše nasvědčuje tomu, že se tak trochu inspiroval u nejprodávanějšího rakouského energiťáku, vedle klasické příchuti totiž nabízí i brusinku, limetku a borůvku, tedy varianty edic od Red Bullu. Touto cestou se již vydal Interspar se svými S-Budgety a nedopadlo to úplně zle. Jak chutnají Joy'ce?

Joy'ce Classic – Sice s ním začínám, ale pil jsem jej až jako poslední a nečekal nic víc než tutti-frutti. A ono jó i ne! Úplná klasika chutná jinak než RB, jenže právě onu odlišnou chuť typu „červený býk“ má i Joy'ce! Není ovšem tolik konzervativní a nebýt lehce přeslazený, tak by svůj vzor mohl i porazit. Nevadí, komu tenhle typ drinků chutná, toho novinka určitě zaujme a nabídne téměř to samé za příjemnější peníze. Známka: 2-

joyce-radlberger-logo

Joy'ce Cranberry – Další povedený brusinkáč potěší tím, že nekopíruje RB ani jiné cranberry energiťáky. Kyselost pohledáte marně, sladký je akorát, sycený přiměřeně. Ta správná kombinace se povede málokdy i u zaběhlých značek. Dám si jej určitě radši, než The Red Edition. Joy'ce je navíc na úrovni mého oblíbeného TDI Cranbbery. Několikanásobná dámská přesila mi tuhle skvělou novinku rychle zabavila :( Známka: 1*!

Joy'ce Heidelberre – Borůvková varianta chutná jako zajímavý bonbónek s rádoby lehce osvěžujícím mentolovým pozadím ve stylu Mixxed Up ICE. Mohl by být méně sladký, navíc lehce lepí, čemuž napomáhá silnější sycení. Tenhle Joy'ce je podobnější borůvkovému S-Budgetu, než The Blue Edition, každý je ale dosti svůj. Já nijak extra nemusím ani jeden a tak bych si nevybral. No, za ochutnání to určitě stálo. Známka: 2-

joyce-energy-drink-classic-limette-cranberry-heidelberres

Joy'ce Limette – Některé konkurenční limetky spíše odrazují, tahle rozhodně ne. Příjemně sladký, nikterak hořký energy drink naopak ujíždí na v dnešní době oblíbeném „limonádovém“ trendu. Chutná tedy spíše jako opravdu povedený RR Recovery, jen je navíc sycený. Většinu limetkových ED bych znovu nechtěl, u Joy'ce Lime mi bylo naopak líto, že je to jen malá 250ka. Nebýt výborné brusinky, vyhrála by souboj limetka. Známka: 1-

Joy'ce Energy Drink dokazuje, že dobrý energiťák dokáže z fleku vyrobit také firma, která doposud vyráběla jen Imolu a jiné nápoje jako například Black Jack Colu. Na oba produkty můžete v ČR narazit a tak vás už možná napadlo to, co potvrdíme následující větou. Výrobce se samozřejmě snaží s produkty značky Joy'ce prorazit na český a slovenský trh, kde už se dokonce sporadicky objevují. A věřte nám nebo ne, máte se na co těšit :)

 

Mixxed Upy obměňují design, budou nové chutě a Fire & Ice

Aktualizace 27.5: Po krátkém čekání prošel změnou i Light, nově je celý bílý s červeným bleskem:

mixxed-up-light-sugarfree-cz-2013s


Možná jste si toho všimli a možná naopak ne. Mixxed Up v Lidlech sice obměňuje design, no oproti minulým kompletním proměnám, se tentokrát jedná jen o malé změny, kterých si opravdu nemusí všimnout každý. Já si jich všiml okamžitě a to jsem se na ně ani nedíval :) Ne, opravdu to nejsou těžko dohledatelné pidi rozdíly, u Mixxed Upu, jenž je prodávaný výhradně v Lidlech, totiž došlo k mírným změnám v barvách a logu.

mixxed-up-classic-lidl-2013s

Mixxed Up Classic, dříve stříbrno-zeleno-černý, přišel právě o stříbrnou. Nově je celý plech černý se zeleným bleskem. Podobně se proměnil Cassis, ten má místo stříbrno-žluto-fialové kombinace fialový plech se žlutým bleskem. Obdobné změny se možná dočká i Light, šedivé místo stříbrné si moc lidí nevšimne. Stříbrná se přestěhovala do dříve bílého ohraničení loga Mixxed Up po vzoru „limitovaných“ edicí Fire & Ice a starých verzí.

mixxed-up-cassis-lidl-2013s

A když už jsme u Fire & Ice, tak rovnou prozradíme, že se tato dvojice energy drinků s chladivým potažmo pálivým efektem do Lidlu ještě letos vrátí. Je to tedy již 4 příležitost pro sběratele, kteří si je jakýmkoli podivným způsobem nestihli pořídit. Ještě je tu na závěr špatná a dobrá zpráva – Apple a Guava prý do českého Lidlu nedorazí, na druhou stranu se letos počítá s rozšířením sortimentu o nové značky nebo příchutě.

Za doplňující fotku lightu děkujeme PJay Jubox Energy Drink

 

Burn má nové chutě, upravené vzhledy i jednu unikátní plechovku

Nedávný článek upozorňoval na nepříjemný fakt, že v našich končinách už na Burn v plechovce téměř nenarazíme a místo nich můžeme být rádi na pet láhve. Dnes vám náladu bohužel nezvedneme, naopak navážeme na druhou část onoho článku pojednávající o Burnu na trzích, kde má výrazně vyšší podíl, než cca. 1% jako v ČR. Burn to má totiž pěkně rozházené, např. Burn Blue existuje v asi 5 různých podobách…

burn-norway-lemon-ice-original-sugarfrees

Burn tedy sáhl po sjednocení, které se zatím projevuje jen v rámci některých trhů, ale dost možná se později projeví i napříč světem. V Norsku aktuálně přibývá k Originalu a Blue Refreshi také Lemon Ice, chutnající úplně stejně jako bratrský Relentless, a Sugar Free, jehož chuť bude zřejmě dost podobná Relentlessu Libertus.

burn-norway-new-design-same-taste-blue-refresh-whites

Burn tedy má co nabídnout a přitom nemusí moc přemýšlet. Stačí vzít příchutě od Relentlessu a je hotovo. Právě sjednocení do černých plechovek pak přineslo i zcela unikátní design. Burn totiž nechce ztrácet zákazníky své verze Blue Refresh a tak vytvořil unikátní přechodnou verzi plechovky, na které se nachází upozornění na novou černou verzi plechovky s popiskem „Upozornění – Nový design, stejná chuť!“. Z toho bude žádaná raritka :)

Photo: Kent's Energy Drink Collection, Thanks!

 

Be WILD energy drink - Žadný fakeer, ale pěkně divoký paroháč

Paroháč zakomponovaný do designu potisku plechovky sice není tak zajímavý jako PET lahev ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem, přesto nás tento nový drink zaujal od prvních chvil. Bylo nám celkem jedno, jestli je to paroháč klasický, metalový, politický nebo bůhvíjaký, Be Wild měl předem vyhráno z celkem jiného důvodu. Pochází totiž ze Španělska, kde mají trochu jiné chutě a to se naštěstí projevuje také uvnitř místních energiťáků.

be-wild-spain-energy-drink-logos

Be Wild tak není jen klasickým tutti-frutti, což jsem vzhledem ke zkušenostem s pár španělskými drinky očekával. Výborný a zajímavý nápoj se totiž nacházel i v reklamním drinku. Be Wild tato očekávání potvrdil, je to zajímavá sladká mňamka, jenž má s tutti-frutti energy drinky pramálo společného. Na pozadí lehká ovocná chuť je cítit i ve vůni a dotváří tak divoký (wild) styl. Osobně bych jen trochu ubral na sladkosti, kvůli které se dost lepí v ústech. To je ale v dobrých španělských energy drincích dost obvyklé a dá se to přežít. Známka: 2

be-wild-spain-energy-drink-cans

Be Wild energy drink je začínajícím energy drinkem jedoucí na vlně odlišných energiťáků z pyrenejského poloostrova jenž středoevropany dokáží celkem překvapit. Není tedy divu, že má Be Wild ambice podívat se mimo Španělsko také do dalších států. Já bych si rozhodně nestěžoval a proto této mladé ambiciózní značce přeji hodně úspěchů. Třeba se teď najde někdo, kdo by chtěl v ČR distribuovat lehce odlišnou klasiku :)

 

Semtex Champagne - Skvělý hroznový energetický nápoj

Po novém Semtexu Champagne doslova blázníte a opět prokazujete zaběhlý trend o tom, že překvapivé a především nové chutě zaujmou většinou mnohem víc, než dvacátá variace stejné příchutě. Novinka je přímo propojená s pingpongovými turnaji Zlaté pálky pořádanými právě Semtexem a má evokovat chuť vítězství, jenž se většinou oslavuje právě hodně šumivým šampaňským vínem. Jak ale něco takového chutná jako energy drink?

semtex-taste-of-champagne-champions-edition-king-pong-250wups

Semtex Champagne po otevření výrazně zašumí a okamžitě ucítíte typickou vůni vína. Já osobně jsem pivař, víno nepiji vůbec a šampaňského si max. cucnu a to už musí být pořádný oslavný důvod. Proto se mi do nového Semtexu nechtělo, ale vůně mi připomněla Top Topic a Vineu. Oba sycené nealkoholické nápoje z bílých hroznů si občas koupím a tak mi zachutnal i SX Champagne. Ten je především o něco perlivější, tak jako šampaňské.

semtex-taste-of-champagne-champions-edition-king-pong-500mls

Co tedy od nového Semtexu Champagne s „přídomky“ Taste of Champagne, King Pong a Champions edition čekat? Chutnou šumivější variantu oblíbených hroznových nápojů od Kofoly s taurinem a vysokým obsahem kofeinu. To vlastně odpovídá také na dotaz, jestli vám bude chutnat. Stačí prostě vědět, jestli vám chutná Top Topic nebo Vinea. Já je můžu a proto mi Champagne chutná, i když „lepí“ stejně jako ony hroznové nápoje. Právě kvůli předchozím větám nemůžeme novince udělit klasickou známku. Tu si doplňte sami podle své chutí.

 

XS Blast Energy - Tak trochu jiný energiťák dorazil do ČR

Příchod XS Blast Power Drinku na český trh už jste dost možná zaznamenali. Před měsícem měl launch párty v SaSaZu a je ho plný internet. My jsme ovšem chtěli přinést co nejlepší informace a rovnou i možnost si tyto novinky pořídit. A proto naleznete na konci článku kontakt na člověka, u kterého si můžete novinku pořídit. Jinak je lze pořídit jen v obchodech spolupracující se společností Amway. Podívejme se, co jsou XSka vlastně zač.

xs-blast-power-energy-drink-tropical-electric-lemon-czs

XS je první globálně prodávaná značka „energetických nápojů“ bez cukru, proto se také nazývají power drinkem. Žádný cukr, málo kalorií, velké množství vitamínu B, kofein, taurin a přitom skvělá chuť. V USA existuje už 10 let v celé řadě verzí a k nám určitě časem dorazí i další, zatím si ovšem musíme vystačit s dvojicí Electric Lemon a Tropical Blast, které si brzy otestujeme. Příchutě elektrizujícího citrónu a tropického ovoce totiž slibují hodně.

xs-blast-power-energy-drink-usas

Další XS, třeba časem dorazí do ČR

Sycené XS drinky jsou určeny pro lidi s potřebou jasné mysli, soustředění, fyzické výkonosti ale i pro ty, co se jen chtějí bavit a naplno si užívat aktivního života. Základ všech variant ochucuje bylinková směs čínského ženšenu a Acai Berry. Trochu jiné energy drinky vypadají zajímavě i designově. Nabízí jednoduché a přitom pěkné plechovky a stejně jako v USA si určitě najdou své zákazníky. Chcete je ochutnat?

Slibovaný kontakt: Jiří Orság, orsagji@gmail.com , 777 328 990 , www.amway.cz/user/orsi

 

Rockstar Spain nahradil zajímavé 355ml soutěžními půllitry

Apeninský poloostrov byl pro Rockstar dlouhou dobu celkem odlišným trhem. Ve Španělsku a Portugalsku se dlouhá léta prodávaly energy drinky Rockstar ve sběrateli hojně sháněných 355ml plechovkách. Ty byly určené i pro Řecko, kam už ovšem dorazily „evropské“ půllitry. Stejné změny se teď dočkalo také Španělsko.

rockstar-energy-500ml-spain-355ml-end-supersours-guava-xdurances

Půllitry ve Španělsku

Na oblíbených 355ml verzích se téměř permanentně objevoval španělský jezdec MotoGP Jorge Lorenzo. Španělsko ovšem zažívá hromady změn – Recovery nahradil XDurance, ještě novější Orange teď zase zřejmě zmizí na úkor SuperSours Green Apple, přitom nedorazilo Bubbleberry a testuje se Fruit Punch. Zmatek jak…

rockstar-energy-drink-500ml-spain-ibiza-partys

Aby nebylo těch změn málo, rozhodli se zaměnit malé 355ml plechy za klasické půllitry. To samozřejmě zvedlo vlnu nevole u příznivců menších obsahů, pro něž je buď 500ml moc, nebo se jim původní verze prostě líbí. Vše se možná uklidní s příchodem soutěžních variant podobných těm co máme v ČR. Ve Španělsku se ovšem soutěží o ultimativní „Party like a Rockstar“ na Ibize. No, kdo by tohle nebral… Já budu rád aspoň za ty plechovky :)

 

Soutěžní SuperSoursy jsou vyprodané, nahradí je klasická verze

Novinky přiváděné na trh značkou Rockstar si i druhým rokem užívají nečekaného zájmu. Vlastně všechny příchutě přivedené do ČR, mimo základní trojici Original, Recovery a Guava, předčily očekávání takovým způsobem až málem došly plechovky! Obě verze XDurance to ještě ustály, kombinace novinky spolu s exkluzivitou soutěžního plechuSupersoursů už ale přinesla onen problém nedostatku plechovek.

rockstar-supersours-bubbleberry-sweden-in-czechs

severské Bubbleberry

Nejdříve vymizela ze skladů verze Bubbleberry, kterou oficiálně nahradila finsko-švédský plech s CZ nálepkou. Green Apple se podobné náhrady nedočkal a podle našich informací už ani nedočká. U soutěžních verzí totiž Rockstar dodržuje svá slova o limitované edici a nově vyrobené plechy, jenž vyrazí do oběhu již brzy, už budou s klasickým nesoutěžním potiskem. Proto doporučujeme co nejrychlejší nákup obou soutěžních verzí i zmiňovaného „severského“ Bubbleberry. Zanedlouho už je neseženete a to by byla velká škoda :)


Nemůžete sehnat soutěžní SuperSoursy? Na našem E-Shopu EnergyDrinky.cz jich máme ještě dost!

 

Red Bull Batalla de los Gallos - Další pěkná hudební limitka

Red Bull Batalla de los Gallos je pravidelná freestylová soutěž konající se od roku 2005 ve všech španělsky mluvících zemích → Španělsku a 7 zemích Jižní Ameriky. BDLG se dá přirovnat k Soundclashi, ten je ovšem o soupeření skupin, kdežto „hispánská“ varianta o battlu dvou rapperů. Soundclash měl svojí limitku a pozadu nezůstává ani Batalla de los Gallos, první potvrzená limitka je v jediné evropské destinaci, Španělsku.

red-bull-batalla-de-los-gallos-spain-rap-contests

Nádherně propracovaná limitovaná edice Red Bull Batalla de los Gallos v 473ml plechovce pokračuje ve stylu ostatních specialitek, kdy se design mění jedině v modrých polích jinak nezměněného vzhledu. Ve Španělsku se dostane do klasického prodeje v následujících dnech jako produkt podporující oblíbenou soutěž. Přesně takhle by to mělo vypadat! Když něco RB podporuje nebo pořádá, tak to dělá pořádně. Teď ten plech hlavně sehnat…

Photo by MS Energy Drink Collection, Thanks!