Big Shock! litrovky jen jako limitky? Kdy se objeví v prodeji?

Litrové petky energetického nápoje Big Shock! zažívají malou obměnu. Jak jsme odhalili před pár dny, spolu se změnou designu podle plechovek, se vedle Originalu a Goldu objeví v 1l pet lahvích dvojice nových příchutí – loňská bomba Apple a letošní vyslyšení fanoušků Watermelon. Nový obrázek od BS ale odhaluje, že se obě nové varianty v litrovkách objevují jen dočasně v podobě limitované edice.
Do prodeje vyrazí v průběhu měsíce října, přesněji lehce před jeho polovinou, což je vlastně už za pár dní. A jak to bude s tím označením „limitovaná edice“? My věříme v tak velký zájem fanoušků o tyhle verze v litrovém podání, že tím Apple a Watermelon udrží v petkách i nadále. A kdyby náhodou ne, tak se hold do pet lahví časem podívá zase něco jiného. Já osobně se na jablkový BS! v petce neuvěřitelně těším :3
Red Bull Filip Flisar ve Slovinsku, dočkáme se také limitky?

Tak už se pomalu začíná zdát, že se před letošními vánoci dočká limitované edice Red Bullu snad každá země. Na větších trzích řádí jedna za druhou – V USA je najednou v prodeji Destiny a GRC, v UK zase Disclosure a Air Race. Limitky se ale za poslední týdny objevily i ve Španělsku, Mexiku, JAR, Turecku, Novém Zélandu a pozadu není ani Korea… V takovém množství už člověk ztrácí přehled a vůbec neví co dřív shánět. A bude hůř
Teď už má svojí limitovanou edici také Slovinsko. Ano, ta země kterou pravděpodobně projíždíte cestou do Chorvatska a letos jste v ní nekoupili nic nového… Až na zimu se totiž objevuje limitka s Filipem Flisarem, rodákem z Mariboru se svým typickým knírkem. Letos stal mistrem světa ve skikrosu, když porazil i našeho Tomáše Krause. Škoda, Tomáš Skikrosu vládl několik let, je také Red Bull sportovcem a na plech se nikdy nedostal. A navíc se on ani nikdo jiný letos na cz/sk plechovku nedostane. Vítězů přitom máme dost :(
Red Bull Driv3rs rovnou s trojicí závodních limitovaných edic

Že mají ve Španělsku limitovanou edici Red Bullu s jezdcem MotoGP Marcem Marquezem? (Už zase!) A že se ve stejné zemi jen o pár dní později objevila limitka se závodníkem Toro Rosso Carlosem Sainzem Jr.? Kupodivu to pořád není pro Španělsko všechno. Stejně jako kdysi v Německu se tam totiž rozhodli vytvořit rovnou sérii 3 závodních limitek. K již jmenovaným španělským závodníkům se brzy přidá ještě jeden!
Stránky RedBull.com/Driv3rs odhalily celou trojici včetně posledního závodníka. Tím je Marc Coma, kterého nejspíše znáte jako účastníka Rally Dakar na motocyklu KTM. Není jen ledajakým účastníkem, ale 5 násobným vítězem celého dakarského zápolení. Jeho limitka se podle stránek objeví na tamním trhu až za pár dní. Celkově mají edice soutěžní účel s možností vyhrát merchandise nebo den s daným závodníkem.
Battery představuje další příchuť, Twisted je tropickým mixem

Náš oblíbený severský energy drink Battery se nadále snaží rozšiřovat svojí nabídku příchutí. K Originálu a Striped / Sugarfree se časem přidaly zajímavé varianty Juiced Cranberry, Hydro, Jungled / FRSH, Remix, No Cal a No Cal Lime. K už tak široké paletě chutí se přidává nový tropický Battery Twisted s mixem tropického ovoce. Startuje v Norsku a jako vždy je k dispozici v 330 a 500ml plechovce. A my se těšíme, až ochutnáme
Firebird přináší nové příchutě, inspiroval se u Red Bullu?

Firebird je menší značkou energy drinků původně vyráběnou hlavně na zakázku. V ČR si jej objednal Penny Market jako náhradu za Planet Energy. Později jsme se, zatím jen jednorázově, dočkali bílé varianty sugarfree a to ještě s problémy. Vedle Penny je Firebird i v Bille, která má stejného majitele, takže tenhle přesun byl „zadarmo“. Vlastně ani nevím, kdo jej prodává v domácím Maďarsku, ale právě tam se teď objevily novinky!
Firebird si na svém domácím trhu připravil nové příchutě. Design je pořád téměř stejný, jen se mění barvy pozadí podle dané chuti. Nová červená varianta tak vypadá jak opravdový hasičák, jelikož má na červeném pozadí bílé nápisy i jindy červený plamen. Těžko říct, jestli došlo na inspiraci u Red Bullu… Brusinkový Cranberry a borůvkový Blueberry na to vypadají a kdo ví, jestli se brzy neobjeví také zelená nebo stříbrná limetková varianta Lime. Na plechovkách se samozřejmě nachází čeština a tak předpokládáme, že se sem novinky dostanou.
Red Bull posílá na plechovky Sainze Jr. i celou Formuli 1

Formulový tým Red Bull Racing sice aktuálně vyhrožuje, že „efjedničky“ opustí pokud nezíská kvalitní tovární motor na příští sezónu, ale na úrovni svého energetického nápoje zatím tohle spojení i nadále funguje ve velkém. Pro Španělsko to znamená další limitovanou edici a to jen pár týdnů po nové (opětovné) verzi s jezdcem MotoGP Marc Marquezem. Na trhu se vedle něj objevuje také plechovka s jezdcem Toro Rosso Carlosem Sainzem Jr.
Red Bull si navíc přichystal limitku pro návrat Formule 1 do Mexika, kde se naposledy jelo v roce 1992. Tenkrát tam získal celkem neznámý nováček v F1 své první pódium. Víte kdo to byl? Michael Schumacher… Kvůli tomu ale limitka nevznikla, jedná se jen o klasickou propagaci blížících se závodů v Mexiku.
A když už jsme u toho Red Bullu – v rámci již představené limitované edice Disclosure se v Anglii objevují pevné plastové pohárky Red Bull pro kluby a bary, které mají rovněž speciální design. Od všech předchozích pohárků se odlišují právě tím, že jsou na více použití a právě odlišným designem.
English: New limited editions of Red Bull with Carlos Sainz Jr. for Spain and Formula 1 for Mexico + cup for UK.
Nové Big Shock! litrovky nabídnou dvě novější příchutě!

Big Shock! už dlouhá léta nabízí své energetické nápoje také v litrových PET lahvích, v nichž se postupně objevilo 5 variant. Dlouhou dobu byly v nabídce právě první čtyři existující příchutě této značky. Jenže později se v nabídce udržel jen Original s Goldem. Exotic a Orange už naopak v litrovkách nejsou, stejně jako později přidaná Cola. Z nabídky vypadly na úkor hromady loňských a letošních novinek, což nebylo na škodu.
Big Shock! nedávno redesignoval plechovky a do podobného stylu upravuje také vzhled etiket svých 1l petek, kdy se změnil především odlišující barevný pruh. Jeho přesun z horní vodorovné pozice do šikmé mezi logem a obrázkem naprosto odpovídá stylu z plechovek. Do PETek se navíc vedle Originalu s Goldem nově chystá Apple a Watermelon! Škoda, že to jsou petky a ne rovnou litrové plechovky. To by byla teprve bomba, co? ;)
Club Power má další příchuť, v Cole ale chybí přidaná energie

Značka energetických nápojů Club Power si od svého uvedení na trh prožila celkem dost a přitom neexistuje zas tak moc dlouho. Energy drinky vyráběné ve stáčírně MaxDrinks v Kralupech nad Vltavou se postupně dočkaly verzí Classic, Light, Vitamin, Orange, Jahoda, nějakých těch změn v designu, sleeve fólií i klasických potisků…
Teď je tu další novinka v podobě oblíbeného kolového nápoje = Club Power Cola. Pokud jste, ať už v textu či na obrázku, zaznamenali chybějící a dost důležitou součást popisku, tak máte pravdu. Nikde na plechovce nenaleznete popisek energy drink nebo energetický nápoj a to proto, že jím Club Power Cola není. Jedná se pouze o limonádu s kolovou příchutí. 500ml Club Power Cola je již v prodeji, nejvíce asi v oblíbených večerkách.
AC/DC Energy Drink se krátkodobě podívá do ČR. Kam pro něj?

Pivo AC/DC zná nejen z Německa asi každý z nás. Pod značkou australské hardrockové skupiny AC/DC ovšem existuje i energetický nápoj. AC/DC High Voltage Energy Drink, který jsme si před 2 lety přivezli z veletrhu Anuga, kam míříme i letos. V Německých obchodech jsme jej ovšem nedávno viděli vůbec poprvé a zatím taky naposledy. Sehnat jej tedy není vůbec lehké. Během příštího týdne jej ale celkem lehce seženeme v ČR!
AC/DC High Voltage Energy Drink bude od pondělí 21.9 až do minimálně do neděle 27.9 v řetězci obchodů Norma a to za skvělých 9,90,–. Většinou ale plechy zůstávají v prodeji za stejnou cenu až do vyprodání zásob, což se liší prodejnu od prodejny. Ve stejném období bude navíc v akci i Monster The Doctor za 29,90,–.
Tiger CZ/SK: Limitovaná edice Budík na všech variantách

Pamatujete si ještě na energetické nápoje Tiger v limitované edici Budzik? Domácí Polsko se jich dočkalo právě před rokem a to na všech 250ml příchutích – Classic, Zero, Restart a Mental. Stačilo si pořídit plechovku, načíst QR kód, stáhnout aplikaci a začít používat budík ve stylu Tigera. Letos se to samé chystá pro ČR a SR. Tiger se v limitované edici Budík objeví na úplně všech nabízených variantách. Dokonce už se distribuují.
Tiger Budík se na společný „československý“ trh vydává postupně již od 14. září. S trochou štěstí už na něj můžete narazit. Limitovaná edice se týká 250ml plechovek Classic, Restart a Neperlivý aká Nepe. Na rozdíl od Polska se limitka dostane také na 500ml plechovku Tiger Classic. Ve spojitosti s budíkovou akcí chystá Tiger samplingovou akci na vysokých školách, promo na internetu a kampaň s Evropou 2 se soutěží o věcné ceny.
Celosvětová novinka - Jogurtový energetický nápoj Big Shock

Tisková zpráva: Představte si jogurtový nápoj, který má účinky jako klasický „energeťák“. V první chvíli se budete asi ošívat. Jakmile ale ochutnáte, zjistíte, že je chuťově příjemný, osvěžující a zaručuje příval energie. Nový Big Shock jogurtový nápoj je vlastně takové balení 3 v 1: levnější a rychlá varianta výborné svačiny, která kombinuje jogurt, ovoce a díky kofeinu energii z kávy.
Inovativní novinka tvořící novou kategorii
Big Shock jogurtový nápoj vznikl díky spojení dvou významných firem, skupiny Accom, patřící mezi nejvýznamnější hráče na poli mlékárenského průmyslu v České republice a společností Al Namura, výrobce a majitel značky Big Shock, jeden z lídrů kategorie energetických nápojů. Tato spolupráce otevírá vznik nové kategorie jogurtových energetických nápojů.
Big Shock jogurtový nápoj se vyrábí ve dvou příchutích: černý rybíz a mango s pomerančem. Hlavními složkami nápoje je čerstvé mléko, ovoce a energii zajišťuje kofein. Nápoj má navíc nízký obsah tuku, pouze 1,2 %, takže je vhodný i pro ty, kteří si hlídají svou postavu. Zjednodušeně řečeno, s jogurtovým nápojem od Big Shocku do sebe dostanete kvalitní bílkoviny, ovoce a energetický boom.
Mlékárenský výrobek roku 2015!
Big Shock jogurtový nápoj černý rybíz se stal „Absolutním vítězem“ v soutěži Mlékárenský výrobek roku 2015. Zástupci obou firem dodávají: „Toto ocenění nás opravdu velmi těší, protože porota je samozřejmě složená z odborníků, kteří nejsou klasickými konzumenty energetických nápojů. Proto i my jsme měli obavu, jak porotci přijmou tuto poměrně hodně netradiční mlékárenskou novinku, spojení tradičního výrobce mléčných výrobků a výrobce energetických nápojů Big Shock, ale je vidět, že výborný nápad a skvělá chuť zaujala a získala nejvyšší ocenění.“
Co na Big Shock jogurtový nápoj říkají naši uživatelé:
Petr, 14 let, student: „Trošku už mě štvalo, že mi máma skoro každý den k svačině balila chleba s máslem šunkou apod. Po tom co sem objevil tenhle jogurtový Big Shock, se mi jí podařilo přesvědčit, že radši než abych nosil domů netknuté chleby, tak je lepší mě vybavit touhle peckou. Musím říct, že se to u nás ve třídě hned docela chytlo.“
Jana, 32 let, aktivní sportovkyně: „Hodně sportuji a jako každá žena se dívám i na obsah tuku. Žiji dost uspěchaně, chci toho hodně stihnout a někdy to je dohromady s prací náročné. Proto pro mě byl jogurtový Big Shock opravdová výhra. Když nestíhám, nemám náladu si připravovat snídani, nebo mám prostě hlad po sportu, řeším to právě rybízovým Big Shockem.
Jarda, 16 let, herní pařan: „Hraní počítačových her je pro mě velká droga a někdy tomu opravdu propadnu a pařím skoro celý víkend. Pak samozřejmě hledám různá povzbuzovadla v podobě energeťáků. Nejhorší pak ale vždycky je to „vystřízlivění“, kdy se koukám na koš plný plechovek po tomhle maratonu. Jakmile sem objevil Big Shock jako jogurtový nápoj, tak nepařím míň, ale je to příjemná změna a ještě tím zaženu hlad.“
Martin, 38 let, manažer: „Zvyknul jsem si občas v práci na chvíli „vypustit“, vyčistit si hlavu, namotivovat se. Někdy pomůže rychlý únik ke sportu, někdy jen ujít pár bloků kolem kanceláří, ale někdy není moc času pomalu ani na oběd. V ten moment přichází na řadu jogurtový Big Shock. Pro mě je to ideální záchranný kruh, protože mi chutná, dodává energii a ještě mám dobrý pocit, že jsem si dal něco opravdu zdravého.
Nový Rockstar Superior Taste také v 250ml plechovce

Dalo se to sice očekávat, ale dokud to někdo nepotvrdí, tak to není ono. Chuťově i vzhledově zcela předělaný originál od Rockstaru, který nyní nese název Reformulated Superior Taste, se dočká také menší 250ml verze. Zní to logicky, přece se nebudou stáčet dvě verze dané příchutě. Prckové se v Německu shání blbě, v nabídce zůstává Guava. Mango, jehož půllitr prošel redesignem, podle všeho nahradil SuperSours Green Apple.
Po Německu se chuťově a vzhledově upravený Reformulated Superior Taste má již brzy objevit také v Anglii. Vše tak stále více nasvědčuje tomu, že k záměně postupně dojde minimálně všude v Evropě. Ve většině zemí to budou půllitry, malé plechovky pak kromě Německa může nabídnout i Polsko, Rakousko (tam jsou pouze 250ky) a dost možná ČR + SR. U nás je ovšem otázka, jestli si u 250ky neponecháme lehce odlišný „párty“ vzhled.
English: All new Rockstar Reformulated Superior Taste for Deutschland in small 250ml can too!
Série Ultra od Monsteru pro ČR a SR odhalena ve videu!?

Rovnou tři příchutě série Ultra od Monster Energy se před pár dny objevily ve Švédsku a Anglii. Ultra, Ultra Sunrise a Ultra Red jsou zničehonic v Evropě a hned se začalo zdát, že to u těchto dvou zemí rozhodně neskončí. Podle všeho by je Monster rád měl tak nějak skoro všude, stejně jako varianty The Doctor, Mega a pravděpodobně i Punch Baller's Blend. Narazili jsme na důkaz, že brzy dorazí i na náš „československý“ trh?
Na Facebooku se objevilo pro nás relativně nezajímavé video z vyhlašování tipovací soutěže. Otázka zněla „Uhádneš, kolik plechovek Monster Energy se vleze do kufru Áčka (Mercedes Benz), kterým jezdí náš Dj Lucky boy?“. Ve videu, v němž Dj Lucky boy naskládává plechovky do kufru, jsou vidět i všechny tři zmiňované příchutě ze série Ultra. Že se jedná o americké 473ml verze? Ano, protože naše ještě nejsou vyrobené. Ale vždy, když se k nám chystá novinka, mají Monster ambasadoři (sportovci, DJ apod.) k dispozici danou variantu ze zahraničí. Já sám takto kdysi dostal od Coca Coly US verzi Rehabu jen pár dní před příchodem na CZ trh. No tak snad brzy!
Red Bull The Blue Edition nově také s hroznovou chutí!

Začali jste si po přečtení nadpisu říkat, co je to sakra za bordel? ;) Ne všude Red Bull dodržuje zaběhnuté příchutě či barvy plechovek a tak se občas dočkáváme zajímavostí. V Itálii obsahuje Red (Italian) Edition nahořklou citrusovou chuť z edice F1. Kanada a Itálie zase zná místo limetkového Silveru zelenou plechovku z názvem The Lime Edition… A v takovém Japonsku už si z toho dělají absolutní hatla matla.
Japonský Red Bull před nedávnem slíbil novinku a teď ji konečně potvrdil. Vyčíst z japonských znaků více informací není lehké a tak by leckdo podle fotky očekával, že do země vycházejícího slunce prostě dotáhli borůvkový Red Bull The Blue Edition. Jenže tomu tak vůbec není. 185ml plechovka Blue edice skrývá zcela novou hroznovou příchuť grape. Zajímavostí je, že Japonci už loni Blue Edition měli a to s klasickou borůvkovou příchutí a jen v omezeném množství. Příchuť nejspíše neuspěla a proto se teď Blue vrací v jiné podobě.
Party Power a ovocné Club Powery našly cestu do Albert HM

Možná jste si toho už všimli a možná taky ne, ale v hypermarketech Albert se pomalu začínají objevovat půllitrové „Power“ energy drinky od MaxDrinks z Kralup nad Vltavou. Velký Party Power s proužkem „Vyrobeno v Kralupech nad Vltavou“ i ochucené Club Powery Orange a Jahoda teď tedy nově seženete právě ve velkých Albertech. My je zatím viděli v Děčíně a v OC Šestka, tak snad budou brzy „všude“
Red Bull má další limitku Marcem Marquezem z MotoGP

Red Bullu, a hlavně tomu španělskému, jako kdyby došly nápady. Evidentně chtějí mít na trhu limitku, ale zároveň nevědí, co jiného nabídnout. A tak opět přinášejí limitovanou edici s jezdem MotoGP Marcem Marquezem. Ten už se na plechovce objevuje poněkolikáté. Někdy je mu společníkem týmový kolega Dani Pedrosa, jindy je na Red Bullu sám. Jestli jedete do Španělska, víte co hledat – další Red Bull s Marquezem.
Ruská síla (Russian Power) zkouší meloun a borůvky

Chuťový hit letošního léta je naprosto jasný. Energy drink s příchutí melounu byl ještě před rokem jen žádaným snem zákazníků. A letos? K úplně prvnímu V-Maxu se, k naší radosti, přidal Big Shock!. Jenže od té doby je to tu každou chvíli. V Německu Rockstar Freeze Watermelon, v USA naopak Rockstar Pure Zero Watermelon a Mtn Dew Kickstart Watermelon. To jsou ale samé větší značky, takže co nějaká menší?
I menší značky už nebaví samá limetka, brusinka a borůvka. Letos je to právě meloun, který láká jak velké tak malé. A po všech těch nahoře vypsaných se teď přidává třeba Russian Power. Znáte jej? On vlastně vůbec není ruský, pochází totiž z Německa, kde jej ale, stejně jako u nás, koupíte hlavně v ruských potravinách. A teď k originálu zkouší právě melounovou ale i onu borůvkovou variantu. S designem si ovšem moc nevyhráli.
Monster posílá Ultra, Ultra Red a Ultra Sunrise do Evropy!

Spekulace o pravděpodobném rozšíření Monsteru Punch Baller's Blend všude po Evropě ještě ani nezaschly a už je tu další řada novinek od Monsteru na starém kontinentě. Ve Švédsku se totiž objevil bílý Monster Ultra (v USA označovaný jako Zero Ultra) a jen pár hodin na to se stejná varianta objevila v Anglii. Jenže tam se s ním podívaly na světlo světa i další dvě varianty – Ultra Red a Ultra Sunrise a to ve své evropské premiéře.
Teď se tedy zdá, že se Monster rozhodl vypustit do Evropy celou řadu Ultra „energy drinků“ bez cukru a zahltit tak konkurenci. Je pravda, že všechny Ultra od Monsteru vůbec nechutnají špatně a v chuti nejsou ony náhradní sladidla cítit. Jen to prostě vlastně nejsou energy drinky, že jo I u všech tří Ultra Monsterů lze očekávat stejný postup jako u Doctora a Mega – snad tedy brzy budou v ČR a SR nebo alespoň někde poblíž.
Mtn Dew Kickstart hlásí 2 další novinky - na ráno a na večer

Tak u Mountain Dew už se definitivně zbláznili a u energy drinků opravdu chystají velké věci. Ani jsme nestihli přelouskat hromadu informací o třech nových rehydratujících příchutích v 355ml plechovkách a hned jsou tu dvě další. Tentokrát se konečně jedná o nové varianty spadající do původní série na ráno a novější série na noc. Zajímavostí je, že Mtn Dew aktuálně vymýšlí i opravdu velkou řadu novinek u hlavního zaměření – soft drinků.
Mtn Dew Kickstart Orange Cranberry skrývá zajímavou pomerančovo-brusinkovou příchuť a je zařazen do série, jenž vás má probrat po ránu. Kupodivu má téměř stejné barvy jako Fruit Punch a mix chutí jako druhý Orange Citrus. Trochu bordel, ne? Druhou novinkou je večerní Midnight Grape aká půlnoční hroznové víno, které mě z posledních novinek od Mtn Dew zajímá nejvíce. Vše v USA začátkem roku 2016.
Monster Punch Baller's Blend se šíří, dočkáme se také?

Aktuálně to vypadá, že se všude po Evropě dočkáme redesignovaného a chuťově upraveného Rockstar originálu s „názvem“ Reformulated Superior Taste. A co se chystá u největšího konkurenta? Monster aktuálně razí jednoduchou strategii – snaží se nabízet napříč Evropou téměř to samé. Zaběhnuté produkty tolik neřeší, ale ty nové naopak ano. Většinou je někam umístí na zkoušku a pak rozšíří na další trhy.
Přesně to se stalo u varianty The Doctor, když se z prvních trhů rychle dostala na celý kontinent. U Mega už to tak žhavé nebylo, s ním se počítalo už od začátku. Ale co Monster Punch Baller's Blend? Už při jeho příchodu do Německa se spekulovalo o testu a podle našich informací tomu tak opravdu je. Nově se objevuje v Mexiku, Francii… A podle všeho by měl být časem všude tam, kam dorazil The Doctor, tedy i do ČR a SR.
Zimní chutě útočí na energiťáky, prvním je Boost Winter Spice

Už párkrát se mezi energetickými nápoji objevily zajímavé variace na „zimní“ téma. To znamená, že se mezi chutěmi objevovalo koření, které by v energy drinku čekal málokdo. Po letním melounovém boomu v zimě očekáváme právě příchod podobných zajímavostí. Tou letošní první je limitovaná edice Boost Winter Spice pro Anglii, jenž skrývá kombinaci švestkového energiťáku s hřebíčkem a skořicí. Jak tohle může chutnat?
Monster v limitce Call of Duty: Black Ops III se začíná objevovat

Pamatujete si vůbec ještě na článek, který odhaloval letošní limitovanou edici plechovek Monster s reklamou na nový díl herní série Call of Duty: Black Ops III? Letos se limitky odhalily opravdu brzy a ještě teď zbývá 60 dní do zahájení společné propagační akce. Plechovky budou jako vždy téměř všude v EU a my se dočkáme také. První reálný nález hlásí z Nizozemska, kde kupodivu nemají žádný obrázek na boku, což je opravdu neobvyklé.
Je tedy nejasné, jaké verze se kde budou objevovat. Německá verze má na renderech klasický obrázek, jaká bude v ČR a SR těžko odhadovat. Mě by ten obrázek ani nechyběl, protože u dvoujazyčné varianty je opravdu malý a nevypadá nic moc. S obrázkem si pak pořizuji verzi Anglickou, jenž vypadá mnohem lépe.
Bude nový originál od Rockstáru v ČR/SR a všude v EU?

Rockstar Reformulated Superior Taste, to je v podstatě nový název pro klasický originál od Rockstáru. Vůbec první příchuť této značky, která kdy viděla světlo světa, už prostě netáhne. Nenabízet originál, to si nedokáže nikdo představit. Jenže co dělat, když se podle všeho neprodává podle představ? Oživit jí! Přesně to se Rockstar rozhodl udělat v Německu – nový lákavý a zcela odlišný design doplňuje poupravená původní chuť.
Všichni okamžitě začali šílet. Nedivím se. Tenhle vzhled se sice buď líbí nebo naopak vůbec, ale ve výsledku je to právě ten impuls, který originál potřeboval. Chuť je původní a zároveň poupravená, vylepšená, taková, aby více lákala k opětovnému zakoupení. Přiznejme si, že první Rockstar vůbec nebyl žádnou chuťovou bombou. Jenže teď má být jiný a lákat bude i odlišným vzhledem. V Německu už je a celkem otevřeně se mluví o tom, že by měl časem být všude v Evropě a to včetně našeho „československého“ trhu. A to se nám líbí
Mtn Dew Kickstart přinese 3 nové příchutě, zkouší i meloun

Zdá se, že Mountain Dew vidí svůj návrat mezi energy drinky za podstatný. Kdysi pustil AMP na vlastní kolej, ale v poslední době se k energetické odbočce Kickstart vrací a dává jim pomalu větší důraz, než vlastním soft drinkům. Ke dvojici Mtn Dew Kickstart na ráno a pozdější dvojici na noc se loni přidala podsérie Hydrating Boost.
Podsérie Mtn Dew Kickstart Hydrating Boost nabídla oproti předchozím 473ml plechovkám menší 355ky s přidanou kokosovou vodou. I tentokrát budou mít novinky 355ml plechovky, A jaké příchutě že to budou? Stále oblíbenější melounová variace Watermelon, méně obvyklý „červený pomeranč“ Blood Orange a něco podobného modrému XDurance – Blueberry Pomegranate. Všechny tři novinky zahltí americký trh na začátku příštího roku.
Rockstar Reformulated Superior Taste přináší novou chuť a vzhled!

Jako bomba z čistého nebe se objevil zcela nový Rockstar Reformulated Superior Taste. Na Facebook jej přidala oficiální stránka Rockstar Energy Drink (DE). Hádáte správně, tahle novinka se brzy objeví na sousedním německém trhu. A co že vlastně předělaný design podobný americkým Sportům skrývá? Nebudete tomu věřit, ale podle všeho se jedná o upravenou recepturu původní příchutě. Tomu odpovídá černé pozadí se žlutou hvězdou i název Reformulated Superior Taste. Podle všeho tedy i Rockstar chápe, že je původní příchuť za zenitem.
English: All new Rockstar Reformulated Superior Taste for Deutschland! New bombastic design is similar to Rockstar Sport from USA, but it's original flavor with new reformulated formula. Soon in Germany
Black Monster opět ožívá, k originálu se přidal Assault

Pamatujete si ještě na Black Monster? Tedy na klasický Monster pro Rusko, kde se Monster nemůže jmenovat Monster? Tak tady je překvapivé pokračování! Před lety se zjistilo, že v Rusku vlastní práva na název Monster Energy jedna místní firma a tak si pro klasický americký Monster musel distributor vymyslet nějakou kličku. Nejprve to byl Black Monster a Java Monster, posléze byl na plechovce pod M logem pouze nápis Energy Drink.
Kdokoli má ve sbírce jakoukoli z těchto plechovek, tak vlastní opravdovou raritku. Všechny tyhle pokusy se totiž nikdy pořádně nevydaly do prodeje a tak se mezi sběratele dostalo jen pár testovacích kousků. A ještě to dané jedince stálo dost sil, aby se k nim dostali. Rusko jakoby se zavřelo a i internet je skoupý na informace. My s předchozím distributorem komunikovali, získali desítky fotek, ale k plechovkám jsme se nikdy nedostali. Teď v Rusku došlo ke změnám a Black Monster se podle všeho vrací. Dokonce i jako Black Monster Assault!
English: Black Monster, russian version of Monster, is probably back! And there is one more flavor – Black Monster Assault. Finally classic product for russian market, or just another absolutely rare can with no chance to buy it in ordinary store? Nobody now… we will se in future
Rockstar Energize Tropical Orange dvojčetem Bleu Glacier

Dnes si představíme takzvané dvojče pro nedávno odhalovaný Rockstar Energisant Bleu Glacier. Víme o něm pár dní, ale jak známo, bez potvrzujících obrázků články nepíšeme. Teď je k dispozici obrázek a my přihodíme pár informací, které nikdo jiný neví. Zcela nový Rockstar Energize Tropical Orange je samozřejmě taktéž z Kanady a zmiňované dvojče kopíruje v hodně věcech. Má stejný design, modrou nahradila oranžová a taktéž se jedná o exkluzivní produkt pro jeden kanadský řetězec prodejen, tentokrát to bude 7-Eleven. Uvnitř je samozřejmě pomerančový energy drink, můžeme ovšem pouze tipovat, co přesně série Energize / Energisant skrývá.
English: All new Rockstar Energize Tropical Orange, which is like a twin of Rockstar Energisant Bleu Glacier – orange replaced the blue color in can design + almost the same story, because Tropical Orange will be available exclusively in one chain of stores – Canadian 7-Eleven as you can see photo. Just look at EAN code.
Rockstar CZ/SK oznamuje konec dvou příchutí

Jednou za čas se stane, že nějaká značka energetických nápojů rozhodne o konci některých svých příchutí. Tentokrát se podobná záležitost bohužel týká energy drinku Rockstar ve spojení našeho společného „československého“ trhu a to rovnou u dvou variant. Někteří z vás už si všimli, že se začíná těžko shánět XDurance Orange a pomalu i XDurance Lemon. Proč tomu tak je? Přinášíme oficiální prohlášení:
Značka energetických nápojů Rockstar Energy, která je v České republice a na Slovensku distribuována výhradně společností PepsiCo, mění svoje portfolio. V blízké době na obou zmíněných trzích již nebudou dostupné příchutě Rockstar Xdurance Lemon a Rockstar Xdurance Orange. “Vzhledem k široké nabídce příchutí Rockstar Energy Drink se mohlo stát, že zákazníci některé své oblíbené příchutě nemohli v obchodech najít. Prodejci totiž často neměli dostatečné množství prostoru pro zařazení všech 7 příchutí. Na základě zákaznických preferencí jsme proto přistoupili k zúžení portfolia a ulehčení distribuce nápojů této značky.
Dalším bodem je také fakt, že značka Rockstar Energy celosvětově plánuje postupně od těchtodvou příchutí upustit,“ objasňuje změny Markéta Šťastná, junior brand manager PepsiCo pro značku Rockstar Energy na českém a slovenském trhu. Zákazníci si tak mohou vybrat z širokého portfolia 5 příchutí energetických nápojů Rockstar:Rockstar Original, Rockstar Xdurance Blueberry, Rockstar Punched Guava, Rockstar SuperSours Green Apple a Rockstar SuperSours Blue Raspberry. Mapu prodejen najdete na: http://bit.ly/…mapaprodejen.
Maxx chystá novou příchuť, Wild Touch změnu designu

Energetický nápoj Maxx je mnohem lépe sehnatelný ve všech možných PET lahvích, uvnitř nichž ukrývá i různé příchutě. Naopak v plechovce má jen klasickou variantu, která občas změní vzhled své plechovky. Teď se ovšem zdá, že Maxx po poslední změně designu přidá i novou příchuť. V přípravě je Maxx Exxtreme Circus Pineberry & Guava v šílené plechovce. Že barvy připomínají obdobný Watt? Maxx si novinku u Wattu (Buszesz) objednal ;)
Na stejné fotce jsou vidět i redesignované plechovky maďarského energetického nápoje Wild Touch. Ten lze v Maďarsku sehnat celkem snadno a vůbec nejlépe asi ve zdejším Tescu. Jak je vidět, jejich nová varianta bude klást větší důraz na název i samotný „divoký dotek“, jelikož je proti předchozí verzi vše větší a výraznější.
The Candy Store přiveze v týdnu pár novinek

Aktualizace: Novinky jsou v Candyně, navíc dorazila i červená „kapačka“
Candy Store před pár dny otevřel další pobočku na Praze 5 v ulici Victora Huga. Nás samozřejmě zajímají i novinky na poli energetických nápojů. Již v průběhu tohoto týdne se máme dočkat menších přesto zajímavých novinek. Naše informace pocházejí ze seznamu od Candy, tak nám kdyžtak omluvte nesrovnalosti
Hned na začátek je tu Zombie Blood energy potion, což je onen legendární energy drink „zelený zombie jed“ v sáčku alá kapačka. Bomba co? Druhou novinkou je Refresco de los Muertos a tou zbývající je známý energetický nápoj Battery ve 330ml verzi pro Anglii. Ceny se dozvíme až později, budeme informovat
Recenze jahodového Rockstaru SuperSours Strawberry

Rockstar si pro Španělsko připravil novou příchuť, která se nikde jinde neprodává. Netrvalo dlouho a nám se podařilo získat jednu z nejzajímavějších novinek letošního roku, Rockstar SuperSours Strawberry na recenzi.
Vzhled není nijak zvláště odlišný od ostatních SuperSours Rockstarů. Plechovka se oblékla do červeného kabátu s růžovým pozadím a s doplňky bílé, černé a tyrkysové barvy. Vršek je černý a má originální RR trhátko. Jeho samotná vůně je ze začátku výrazná, avšak po chvilce vyprchává. Připomíná šťávu z jahodového kompotu nebo čerstvě rozmačkané jahody. Barva je růžovo-červená a stejně jako ostatní SuperSours, i tento je perlivý.
Ledově vychlazený Rockstar máme připravený, a tak se vrhneme na jeho samotnou chuť. Drink je poměrně sladký, po jeho spolknutí můžeme cítit lehkou kyselost, ale to je tak vše. Opravdu připomíná jahodovou šťávu z kompotu, jen poněkud sladší. Bublinky po chvilce mizí, avšak jsou v nápoji i nadále cítit, jen ne tak výrazněji jako na začátku. Očekávali jsme trochu kyselejší verzi, přeci jen SuperSours edice jsou vždy kyselejší, ale zde u Strawberry to tak výrazné není, ačkoliv chvilku cítíme lehce kyselé jahody.
Design se opravdu povedl, chuť není také špatná, avšak doporučujeme drink pořádně vychladit nebo si do něj například přihodit pár kostek ledu, jinak Vám bude připomínat sladké jahodové lepidlo. Zda by se jahodová příchuť Rockstaru uchytila u nás, to nedokážeme říct. Přeci jen 100 lidí, 100 chutí. Avšak pokud máte příležitost, neváhejte s otevřením tohoto Rockstaru. Rozhodně Vás překvapí!
V12 po změně designu zkouší novou příchuť Cranberry

Energetický nápoj V12 se nám dlouhá léta sháněl celkem snadno v Intersparu. Jenže po jeho konci v ČR je to rázem téměř nesehnatelná záležitost. To na Slovensku, odkud V12ka pochází, je to úplně jiná báseň. U nás jsme proto téměř ani nezaznamenali, že tenhle energy drink prošel redesignem. Slavný proužek „+30% zdarma“ už není tak výrazný a design je celkově uhlazenější. Místo 250ml plechovky ovšem i nadále zůstává 330ka.
Při zmiňovaném redesignu zmizela varianta Kola, do dalších let tak zůstává v nabídce jen klasická verze BE Turbo a konopný Cannabis. Výrobce, společnost McCarter a.s., chce ale podle všeho i nadále nabízet 3 příchutě a tak se na slovenském trhu objevila novinka v podobě brusinkového V12 Cranberry. Na Slovensku je seženete snadno a právě teď třeba v COOP Jednotě a rovnou v akci. V prodeji zůstávají i 750ml PET lahve.
Vyhlášení výsledků soutěže o nový design No Fear energy drinku

Před pár dny jsme vám zadali celkem snadný úkol a to vytvořit jakýkoli nový design energetického nápoje No Fear. Podle obdobných minulých soutěží jsme čekali trochu více vaší tvořivosti, ale co už, alespoň pro nás bylo lehčí vybrat trojici vítězů Všechny tři budeme dnes kontaktovat i emailem, no tady si to možná přečtou dříve. Vítězné návrhy zaslal Matyáš Heto, Petr Kůla a Adriana Micáková. Gratulujeme vítězům, čest poraženým!
Každý vítěz od nás obdrží dárkový balíček od No Fear Extreme Energy Drinku obsahující hromadu reklamních věcí a to triko bílé a černé, silikonový náramek, kulicha, plechovku No Fear 250ml v posledním designu a různé nálepky ve větším množství, jelikož jich máme mraky Zbylých pár kousků oficiálního merchandisingu od No Fearu si necháme k dispozici na sraz ED Tour 2015 – Hradec Králové, kde o ně uspořádáme další soutěž!
Kik má po dlouhé době novinku - Diablo energy drink

Bývaly doby, kdy sběratelé chodily do obchodů Kik Textil Discont pro energy drinky celkem často. To byl samý DC Power, Black Scorpion, petka X-Fire ve tvaru hasičáku… Jenže tyto doby tak nějak pominuly a v Kiku zůstal jen oranžový Action s nějakou tou plechovkou dětského nápoje a dalších neenergy věcí. Teď se ovšem přece jen v Kiku nějaká ta novinka objevuje – Diablo energy drink s „obvyklým“ německým popiskem pfandfrei.
Za upozornění na novinku má u nás díky Agir
Red Bull X-Fighters Grab Your Seat aneb limitka pro JAR

V Pretorii, hlavním městě Jihoafrické republiky, se 12. září koná další díl legendárního seriálu Red Bull X-Fighters. Nejlepší freestyle motokrosaři světa se opět sejdou na jednom místě, aby předvedli to nejlepší ze svých triků a pobavili diváky. Právě v JAR se ovšem ve spojení s Red Bullem rozhodli, že to trochu okoření, a tak vznikla limitovaná edice „Grab Your Seat“. V soutěži se dají vyhrát lístky. No, já bych radši tenhle plech
English: All new Red Bull X-Fighters Grab Your Seat limited edition can for South Africa.
Shark má konečně nějaké příchutě, v novinkách zkouší i meloun!

S melounovými energy drinky se snad roztrhl pytel. Ještě loni neexistoval na celém světě téměř žádný. Jo byl tu jeden pokus v podobě polského V-Maxu a postarší absolutně nepovedený alkoholový Crunk Juce, který nikdo nikdy nedopil a snad se do tohoto výčtu ani nedá počítat. Pak se objevily spekulace o testech Rockstaru, jehož Freeze Watermelon je nakonec v Německu. V USA se tak nakonec musí spokojit s melounovým Pure Zero. Prvním melounem od větších značek byl ten od BigShocku! Jenže ještě letos bude melounových ED mraky!
Shark je další značkou hodlající vyzkoušet meloun. Na Kypru právě představili dvojici svých nových příchutí, což je celkem překvapení, jelikož byli dlouhá léta celkem konzervativní a bez novinek. Teď se to ovšem mění! V zelené plechovce se skrývá mix jablek s melounem, v té druhé zase mix červeného bobulovitého ovoce. Podle našich informací se chystá ještě třetí příchuť a to jahodové strawberry v červené plechovce.
Limitky Rockstar Mad Max jsou nádherné, ale jenom dvě :(

Ve článku Rockstar v USA s limitovanou edicí Mad Max The Game Edition jsme tak trochu doufali, že se to bude týkat více příchutí. Jenže tahle herní edice se nakonec týká opravdu jen obou již nalezených a představených variant – Original Flavor a Punched Fruit Punch. Chtěli jsme jich víc, protože na každé je speciálně upravený design s jinými obrázky. Máme smůlu, budou jen dvě. Zezadu ovšem vypadají taky skvěle!
English: Rockstar Mad Max The Game Edition will be available just as Original & Fruit Punch.
Boj o největší energy plechovku začal, k Effectu se přidal Booster!

Už při psaní článku o tom, že Effect přináší největší plechovku energy drinku na světě, se mluvilo ještě o jedné značce. Ne, teď nemyslím Big Shock, který bychom také rádi viděli v litrovce. Řeč je opět o německém energy drinku značky Booster, jenž se prodává hlavně (nebo pouze?) v řetězci Netto. Hromadu nesmyslných a nedobrých příchutí mají v 330, originál jako XXL i v 500ml. A teď se rozhodli ten patok nalít i do litrovky!
O litrové plechovce Booster Classic King Size se nám něco doneslo už při představování Effectu, ale fotografie nebyla moc průkazná. Jenže tenhle Booster už je v obchodech, zatímco litrový Effect zatím ne. Nejspíše je to tedy právě Booster, kdo jako první vyrazil na trh s litrovou plechovkou energy drinku, tedy tou aktuálně největší na světě. Jen je prostě škoda, že se toho zatím chytají jen celkem značky, jejichž energy drinky jsou jen absolutně normální (až nedobrou) klasikou. V Německu evidentně nějaká stáčírna nabídla svojí litrovou linku a někdo se chytil. Uvidíme, co bude dál – My chceme Monster, Rockstar, Big Shock! nebo jinou „lepší“ značku!
Effect má největší energy plech na světě, předběhl i Big Shock!

Když se před nějakou dobou začalo mluvit o rozjetí stáčecí linky na litrové plechovky ve stáčírně MaxDrinks, tak jsem okamžitě dostal nápad. Samozřejmě, že se tahle linka rozjížděla hlavně kvůli pivům, vždy Faxe a pár dalších se do litrových plechovek stáčí už celkem dlouho. Ale co energy drink? Největší byly 946ml „BFC“ z USA (Monster Original, Lo-Carb, Heavy Metal, Dub a Rockstar) a litrovka by je lehce trumfla a sebrala jim titul.
V USA je 946ml, resp. 32 OZ, logickým násobkem obvyklých obsahů a proto jsou naše evropské litrové plechovky rozměrově téměř neviditelně větší. Jenže těch 54ml navíc v samotném obsahu hraje svou roli… Roli v neveřejném boji o největší plechovku energetického nápoje na světě. Vždyť i do oněch 946ml se zatím pustil jen Rockstar a Monster, tedy opravdu velcí hráči. Proto jsem zkoušel naťuknout Big Shock…
Shodou náhod to bylo zrovna ve chvíli, kdy na Facebooku někdo vytvořil fake obrázek 710ml termosky BS!. Stačilo relativně málo – nechat si plech vyrobit, potisknout existujícím designem ve zvětšeném podání a naplnit. Big Shock! má s litrovkami přeci své zkušenosti, a plech nebo plast, o to už tu tolik nejde. Spíš bych se bál o zájem… Litrovek by bylo nutné vyrobit cca 250 000, a prodat je na malém CZ trhu, hm… Možná někdy fakt bude, možná nikdy. Pravdou ale je, že Big Shock! ani nikdo jiný už nebude první. Německý Effect všechny předběhl, jeho litrová plechovka bude u sousedů na trhu už za pár dní. A já věřím, že pak přijdou další.
Adrenalin zkouší jahody i bez cukru, mění se i dětská verze

Když přišel Hell s verzí Zero Strawberry, tak jsme běsnili, že bychom rádi ochutnali jahodový energy drink s cukry. To nám o pár týdnů později dopřál Adrenalin, článek se proto rovnou jmenoval „Adrenalin Strawberry-Lime novinku, v níž rozhodně nechybí cukr“. Jenže to jsme ještě nečekali, co si pro nás připraví nyní.
Adrenalin se u své jahodovo-limetkové příchutě rozhodl, že jí prostě zkusí/musí vyrobit i bez cukrů a konkurovat tak Hellu. Je dobře, že už existuje také klasická verze. Pravdou ale je, že se málokterý výrobce pouští do stejné chutě ve verzi s i bez cukrů. To proto, aby lidé měli o důvod víc si kupovat také onu verzi bez cukrů resp. Zero.
Ve výsledku je lepší mít verze obě, než jen tu bez cukrů. Mnohem víc ale asi člověk očekává od Rockstaru SuperSours Strawberry, jehož recenzi přineseme v příštích dnech. Adrenalin ovšem kromě všeho navíc už nějakou dobu mění vzhledy a tak se konečně dostalo i na dětský (ne)energy drink Adrenalin Kid.
Monster vyslechl fanoušky, nový Muscle má banánovou příchuť!

Od chvíle kdy existuje série Muscle od Monsteru si fanoušci nejvíce přejí jednu určitou příchuť. Ne, nebyla to čokoláda, vanilka, jahody, kafe ani lískooříškové máslo. Celou dobu chtějí lidé nejvíce banánový energy shake. Je tedy velké překvapení, že je Monster vyslechl? Podle mě ani ne… A samozřejmě je to rovnou v novém designu Muscle. Tady není potřeba více slov. Přivítejte nový Monster Muscle Banana! Mimoňové šílí! BANANA!
English: All new Monster Muscle Banana! Yes! The most wanted flavor in Muscle series is finally here! Sorry, not here but in USA of course Peanut Butter Cup and Coffee are already discontinued, so Banana is 4th flavor with Chocolate, Vanilla and Strawberry. This is the one for Minions!
Energiťák s chutí zázvorového piva? = Nový Rockstar Ginger Beer!

Občas už člověk opravdu čumí jako puk, co si ještě u energy drinků vymyslí za příchuť. A o to víc u Rockstaru, který se snaží být netradiční jak jen to jde. Coconut Water i Cucumber Lime jsou toho jasným důkazem. Jenže to prostě není zdaleka všechno! Rockstar aktuálně vypustil na světlo světa další novinku, která má příchuť zázvorového piva!!! Tentokrát není řeč o USA, Rockstar Ginger Beer je totiž novinkou v Austrálii. Prozradil jej jeden malý místní obchod kousek od Melbourne, jenž má radost z toho, že už novinku má. Co na to říkáte?
English: All new Rockstar Energy Drink Ginger Beer for Australia! 500ml can, interesting design and another „crazy“ flavour from Rockstar. What do you say on energy drink with Ginger Beer flavour?
Tipy jak oslavit sobotní Mezinárodní Den Energy Drinků!

V sobotu 15. srpna opět oslavíme Mezinárodní Den Energy Drinků! Bude to již počtvrté a i tentokrát to nebude bez nějakých těch akcí. Hromada podniků se rozhodla MDED oslavit sama od sebe a tak nabízí různé slevy jako např. pražský Music Club Azza, který láká na legendární „křídla“. Vypisovat je rozhodně nebudeme, podíváme se raději na akce přímo spojené s MDED. Letos poprvé bude sraz sběratelů přímo na MDED, tedy 15.8 !
Sraz sběratelů aneb ED Tour 2015 – Praha se uskuteční na stejném místě jako loni, tedy v Riegrových sadech na travnatém plácku vedle sokolovny. Start je ve 14:00 a na místě bude Big Shock! s hosteskami, novinkou Cherry, 250ml party „vinyl“ edicemi a již vyrobenými redesigny. Za registraci na sraz získáte jmenovku (na víc použití, nechte se překvapit) a novinku BS! Cherry. V průběhu srazu se uskuteční i soutěže o věcné ceny. Menšího překvápka se sběratelé dočkají také od Hell Energy CZ ;) Dorazit mohou sběratelé i běžní pijani.
Pokud se vám zrovna nechce na sraz, pak můžete MDED oslavit i jinde. Stačí otevřít řádně vychlazenou plechovku svého oblíbeného energy drinku, což se v těchto vedrech bude hodit, a užít si jej ať už budete kdekoli. A když už v tom budete, nezapomeňte vyfotit, jak jste si MDED užili. Fotografii posléze nahrajte na FB stránku Energetické nápoje. Admin team vybere nejlepší momentku, vítěz pak získá zajímavou odměnu ;)
V jednání je ještě jedna možnost, jak sobotní MDED oslavit, ale to ještě ladíme. Tak nás sledujte ;)
Soutěž s No Fearem o super ceny - Navrhněte nový design!

No Fear byl úplně první značkou energy drinku, se kterou jsem se kdy za Energy-Drinks.cz sešel osobně a udělal rozhovor. Spolupráce úspěšně pokračovala i při představování příchodu novinek na CZ trh a tak jsme rádi, že se podařilo uskutečnit soutěž o věcné ceny s tématikou tohoto energetického nápoje. Soutěží se o trika, kulichy, nálepky, náramky, novou 250ml plechovku a další zajímavosti, které můžete vidět na fotografii:
Jak se zapojit do soutěže? Je to jednoduché Distributor, společnost GroupcZ s.r.o., pozastavuje prodej No Fearu v ČR, protože pracuje na možnosti vlastní české plechovky, což znamená vlastní od zbytku světa odlišný design. A právě v tom se pokusíte pomoci! Navrhněte nový design plechovek No Fear Energy Drinku! Je jedno, jestli jej nakreslíte ručně, nebo navrhnete na počítači. Nejdůležitější ze všeho je samotný nápad.
Zapojte své mozkové závity a začněte vymýšlet. Čas máte do příští nedělní půlnoci (23.8, 23:59). Své výtvory posílejte na jake@energy-drinks.cz s předmětem No Fear. Tři nejlepší návrhy odměníme kompletní sadou No Fear cen z fotografie s tím, že nálepky a další drobnosti budou v balíčku ve větším množství. Cen máme více, tudíž možná odměníme i návrh nejvtipnější, nejpodivnější nebo prostě něčím „nej“. Tak se snažte, dejte si No Feara a pusťte se do vytváření návrhů. Zajímá nás vaše představa o nové české plechovce! ;)
Rockstar Cucumber Lime neskončí, už je běžným produktem

Když jsme psali o novém okurkovo-limetkovém Rockstaru Cucumber Lime, tak jsme byli obdobně zděšení jako kdysi v případě kokosového Coconut Wateru. I sám Rockstar nechce podobné reakce, jako kdysi, a tak novinku umístil exkluzivně do řetězce ampm a čekal na reakce. Coconut Water byl kdysi hned všude a neprodával se, Cucumber Lime naopak slaví úspěch a rozhodně bude pokračovat. Nově už naprosto všude v USA.
English: Rockstar Cucumber Lime is no longer ampm exclusive! It's absolutely classic product, now everywhere in US New ampm exclusive energy drink is Monster M-100 Phantom.
Rockstar Pure Zero Watermelon - V USA bude meloun bez cukrů!

Konečně máme jasno, jak to je a bude s kdysi testovaným Rockstarem Freeze Watermelon pro USA. Meloun se jako Freeze nakonec přestěhoval do Evropy, kde už řádí spolu s verzí Lime. Za velkou louží jej nahradila Piña Colada a evidentně už tam s ním nepočítají. Místo toho totiž budou mít úplně jinou novinku, kterou vám zcela exkluzivně představujeme právě teď a tady na Energy-Drinks.cz – Rockstar Pure Zero Watermelon!
Rockstar nakonec pro melounovou příchuť zvolil zcela jinou cestu a v USA jej tak vyzkouší pouze v sérii Pure Zero, tedy zcela bez cukrů a kalorií. Jedná se o podobný styl, jaký zvolil AMP u své kompletně obměněné nabídky. Jak můžete vidět, novinka není v bílé ani černé Pure Zero sérii a naopak kope svou vlastní cestou. Plechovka je výrazně červená, zařazení mezi zera má pak značit stříbrná hvězda a známé pozadí plechovky.
Na plechovce můžete vidět i „nové“ logo upozorňující na obsah 240mg kofeinu v plechovce. Toto logo se již delší dobu objevuje na velké části US plechovek Rockstaru a to především na sérii Pure Zero, Zero Carbu a Fruit Punchi. Leták k novince navíc potvrzuje dlouhé zvěsti o tom, že byl zrušen černý Pure Zero Blue Ice.
English: All new Rockstar Pure Zero Watermelon for USA in absolutely new red colored can, which is unexpected in Pure Zero series. Old project, Freeze Watermelon, is no longer in plan for USA, because Rockstar decided to use this flavor without sugar as Pure Zero. The black Blue Ice is discontinued, Rockstar continues with 4 Pure Zero flavours – Silver Ice, Fruit Punch, Mango Orange Passion Fruit and new Watermelon.
All images are exclusively for Energy-Drinks.cz, share this article as you wish, but not the images. Thanks!
Monster Juice hlásí nový Pipeline Punch, známe jeho příchuť!

Očekávané se stává skutečností. Už při představení redesignu „původních“ variant Khaos a Ripper do nové série Juice byla oficiální řeč o jedné nové příchuti. Ochrannou známku Pipeline Punch si Monster zaregistroval již před pár měsíci, ale my nemáme zvykem psát články bez obrázků. Navíc bych se tentokrát asi netrefil, tuhle novinku by člověk podle názvu zařadil spíše do série Punch a to by bylo sakra špatně. Je to totiž Juice!
Monster Juice Pipeline Punch je horkou novinkou v USA. Nikdo o ní zatím moc nevěděl a najednou hle, objevila se v 7-Eleven na Long Islandu. Jistotou je obsah 16% džusu, což je proti 20% u Ripperu a 30% u Khaosu nejméně ze série Juice. Proto to ani není uvedené pod příběhem, který odhaluje zajímavou příchuť respektive rovnou mix chutí a to „Passion Fruit, Orange, Guava“. Teď ještě zjistit, jaká chuť tam vládne…
A o čem pojednává samotný příběh na plechovce? „Banzai Pipeline, světově nejslavnější vlna, z proslulého severního pobřeží na Oahu, ožívá každou zimu na několik krátkých měsíců. Chtěli jsme vzdát hold této epické síle přírody a tak jsme vytvořili Juice Monster, Pipeline Punch. Dokonalá kombinace nejlépe chutnajících šťáv, které může Havaj nabídnout – Passion fruit, Orange, Guava smíchána s naší světově proslulou chutí energie. Stejně jako světoznámá vlna, i tenhle nápoj se objevuje jen po limitovanou dobu. Tak si to nenechte ujít'!“. Spojení Pipeline Punche se surfingem doplňuje i surfařský pozdrav „shaka“ (dřívější pozdrav obyvatelů Havaje) v podobě zatnuté pěstí se zvednutým malíčkem a palcem umístěný jako + v popisku energy + juice.
Monster přináší limitku ke Call of Duty: Black Ops III. Bude i v ČR?

Loni se objevily informace o tom, že Call of Duty spojilo své síly s Mountain Dew (a Doritos) a „vypeklo“ tak Monster. Reakce typu „to je konec limitek od Monsteru s COD“ byly ovšem liché, což jsme se snažili dát ihned najevo. Tahle domluva totiž platí jen pro USA. Ve zbytku světa spojení Monsteru a série Call of Duty existuje i nadále. Monster svým včerejším prohlášením vše potvrdil a přinesl první informace a obrázky.
V Kolíně nad Rýnem se zrovna koná Gamescom a vývojáři nové hry Call of Duty: Black Ops III potvrdili spojení s Monsterem i pro tento díl. Ve stejnou chvíli vydal Monster prohlášení, které obsahovalo pro nás důležité informace: Plechovky s tématikou nového COD budou v 29 zemích světa a to včetně ČR a SR (základní seznam zemí je podobný jako loni), v Anglii, Francii, Španělsku a Německu dokonce v multipacku.
Nebudeme rozebírat co za kódy z plechovek dostanete. Pro nás je důležitější, že budou Celá akce začíná až 31. října, což odpovídá předchozím verzím Ghost a Advanced Warfare. A ač jsme Ghost představovali shodou náhod přesně před 2 lety, 7. srpna 2013, první nálezy reálných plechovek v prodeji byly loni i předloni až začátkem října. Máme se tedy na co těšit. A třeba Němci a Angličani opět překvapí i s Assaultem.
Rockstar v USA s limitovanou edicí Mad Max The Game Edition

Včera se na světlo světa podívala nová limitovaná edice plechovek od Rockstaru. Pokud čekáte, že to bylo opět v ČR nebo někde po Evropě, kde je to celkem častým zvykem, pak jste v naprostém omylu! Nepočítaje 710ml termosky se soutěží o 100 000 dolarů (nebo o co to tenkrát vlastně šlo) si v Americe Rockstar na vzhledových limitkách zrovna moc nelibuje. Ale všechno je jednou poprvé, Rockstar v USA má nádherné limitky!
Rockstar Mad Max The Game Edition není takovou splácaninou jako v některých zemích. Tohle je naopak naprosto povedená limitovaná edice promyšlená do posledního puntíku. Nahoře skvěle zakomponované logo hry a na pozadí taktéž perfektně využité obrázky, jenž jsou na každé příchuti jiné. Zajímavostí je i změna popisku příchutí do „Mad“ fontu použitého i v logu hry a ve spodní části plechovky, což není u RR zrovna obvyklé.
Na sociálních sítích se zatím objevily neoficiální fanouškovské fotografie limitovaného vydání příchutí Fruit Punch a Original (v pozměněném fontu pod logem Energy + Punch a nezvykle také Original Flavor). Jelikož se nikde na internetu nedaří najít žádné oficiální informace ani články, tak můžeme jen spekulovat, kolik dalších variant se této nádherné limitované edice dočká. Tipujeme, že jich bude alespoň 5 = Budeme informovat v aktualizacích.
Monster se konečně rozhodl pro jednotný nápis na Rehabech

Už už to začínalo vypadat, že si prostě Monster neví rady s tím, co napsat do horního proužku u série Rehab. Když se před nedávnem rozhodli pro změnu, tak to najednou byl „každý pes jiná ves“. Někde jen Iced Tea, jinde Energy Iced Tea a na verzi Orangeade rovnou zmenšené Energy Iced Tea + nějaké ty popisky navíc. Rehaby s nápisem se začínají šířit i po Evropě a blíží se do ČR/SR a proto se Monster konečně rozhodl…
Aktuální produktové obrázky všech 5 v USA vyráběných variant, Lemonade, Orangeade, Pink Lemonade, Rojo Tea a Peach Tea, napovídají, že je finální verzí (tedy dokud si to u Monsteru zase nerozmyslí) právě nápis Energy Iced Tea. Zajímavé je, že první nálezy v EU mají opět jen „Iced Tea“, což slibují i Německé grafiky verzí Lemonade a Green Tea, i když československá verze naopak ukazuje Energy Iced Tea. Bůhví jak to bude…