Firebird levnou novinkou v Penny, možná nahradí Planet Energy

Dnes jen rychlý tip od několika našich čtenářů, kteří nás upozornili na nový energy drink v jinak celkem nudném Penny Marketu. Tam se totiž nově objevuje energetický nápoj Firebird. Internet vám o něm moc neřekne, není však tak neznámý, leckdo už jej má z Maďarska, odkud také pochází. A tím končí zajímavé informace
Firebird Energy Drink je jen levným klasickým tutti-frutti drinkem, jenž dorazil do Penny Marketu za cenu „nádherných“ 6,50 Kč. Jedná se tedy o onen „nejlevnější energetický nápoj v nabídce“, na některých pobočkách po dlouhých letech rovnou zmizel typický peňácký Planet Energy. Je tedy dost možné, že jej nahradí. Výrobcem je Buszesz. Už vám svítá? Ano, vyrábí Watt, ten je třeba v Tescu. Proti němu je Firebird jen odpad.
Rockstar Blue Raspberry pro Německo potvrzen, jako SuperSours

V tom, že Rockstar motá hlavy nejen nám, ale leckdy i sám sobě, už není pochyb. V různých zemích se prodávají stejné nápoje pod různým označením. Recovery nebo XDurance a další případy jsou jasným důkazem. Nový Rockstar Blue Raspberry se k tomu všemu jen přidává. V USA jako Punched, při svém blížícím se debutu v Evropě evidentně jako SuperSours. Přesně tak byl totiž potvrzen pro Německo jako novinka roku 2014.
Pravděpodobný příchod Rockstaru Blue Raspberry, dokonce v sérii SuperSours, jsme poodhalili již před 2 měsíci. V recenzi jsme sami uznali, že označení Punched je mírně klamavé a zařazení mezi SuperSoursy by tak bylo výrazně logičtější. Leták s novinkou vše jen potvrdil – V Německu se Rockstar Blue Raspberry objeví začátkem roku 2014 a to jako SuperSours. Do ČR by pak neměl mít daleko, dá se dokonce očekávat, že k nám dorazí také. Jak chutná USA verze Punched se dozvíte v recenzi, zakoupit si ji můžete na eshopu Tuzexovky.cz
Photo from Energized, Thanks!
Burn Lotus F1 Collector Edition se šíří, ve Francii v Art edici!

Po tiskovce, během které bylo oznámeno spojení energetického nápoje Burn s předním formulovým týmem Lotus F1 Team, ihned každého napadlo jediné – Všichni okamžitě začali očekávat zajímavé limitované edice. ČR se to bohužel netýká, s přístupem k této značce na našem trhu jsme rádi za udržení PET lahví. V cizině to ale jede ve velkém, po limitkách pro Španělsko, Itálii a Rumunsko se postupně přidávají další země. I ty „exotické“…
První zemí je nám celkem blízké Maďarsko, kde jen na plechovce přibyla Formule 1 jako na verzi Italské. Pak se ale začaly dít věci mnohem zajímavější. V Mexiku se objevily půllitry Originalu a Blue, kde je monopostu Lotus F1 Teamu věnováno mnohem více místa ve dvou různých variantách. A dnes se objevila naprostá bomba.
Pokud si ještě pamatujete na nádhernou francouzskou verzi Burnu od Nastyho, tak teď tady je snad ještě hezčí verze od jiného umělce. Polák Mariusz Waras aká m-city si již před nedávnem vyhrál přímo s monopostem Lotusu, teď se jeho umění přeneslo také na novou velkou plechovku francouzského Burnu Original ve spojení s Lotusem F1 a soutěží o věcné ceny. Limitky s Lotusem očekáváme také v dalších zemích. Kdyby jen ČR…
Photo of m-city version – Didier Caudron, Thx!
KofoloVánoce: Vrátí se legendární prasátko i Kofola Vanilková

Možná si říkáte, že jsme se zbláznili úplně stejně, jako většina prodejců, kteří již pomalu a jistě vytahují vánoční zboží na plochy svých obchodů. Ale co máme dělat, když už k nám právě proto proudí vánoční informace? Kofola sice není energiťák, no výrobce má pod palcem i Semtex a my občas píšeme také o jiných nápojích, tak co Potěšilo nás totiž, že se na letošní svátky míru, klidu a pohody vrátí jedna limitovaná edice Kofoly!
A spolu s ní se stejně jako každý rok vrátí (tedy alespoň s tím počítáme) legenda, jenž nechybí již několik let na vánočních obrazovkách a vždy nesmírně potěší a rozesměje. Řeč je samozřejmě o reklamě se zlatým prasátkem a roztomilou holčičkou – Věty „Bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?“ a „Nene já nemusím, já už ho vidím“ už musí znát snad každý. Tohle je snad jediná pozitivní věc na blížícím se vánočním shonu…
No vidíte, až jsem málem zapomněl napsat, jaká že to limitovaná edice Kofoly se na Vánoce vrátí do prodeje. Kofola Vanilková se poprvé objevila při loňských svátcích a vzhledem k úspěchu se na předvánočním trhu objevuje i letos. Lehce upravená etiketa, stejná 1,5 litrová PET lahev a oblíbené složení. Je jen na vás, jestli vám chutná, ale zanedlouho se objeví v prodeji a rozhodně si opět najde své zákazníky. A já se mezi ně rád přidám.
Rockstar Roasted Caramel - Výborná karamelová slast :)

Recenzi Rockstaru Roasted Caramel sponzoruje e-shop Tuzexovky.cz, na kterém můžete zakoupit skvělé Monstery, Rockstary a další energiťáky! Roasted, to je série kávových energetických nápojů od jednoho z největších světových výrobců. Podařilo se jí dokonce dostat do Evropy, přesněji do Německa, a předstihnout tak konkurenční Monster. Ten má Javy stále jen za oceánem. Nový Caramel před nedávnem nahradil verzi Latté.
Roasted Caramel – Roastedy jsou více kávové než Javy, což ale rozhodně nesnižuje jejich kvalitu. V tomto trendu pokračuje i tato novinka. Podobných káviček nechtějí mít u RR haldu jako Monster a tak karamelová verze okamžitě nahradila … U Java Toffee je karamel jen lehkým nádechem, u Roasted Caramel se jedná o výrazně silnější příchuť doplňující klasickou chuť jinak výborných kávových Rockstaru. Sladký je akorát, žádná pachuť, prostě skvělá karamelová kávička. Já bych dal přednost Javě Toffee, ale kdo má rád více kávové věci, toho Roasted Caramel rozhodně potěší. Kéž by se aspoň jedna Java nebo Roasted prodával v ČR :( Známka: 2
Rockstar se snaží, narozdíl od Monsteru uznává, že nemá smysl mít několik podobných kávových variant a tak se místo přidání čtvrté verze rozhodl jednu nahradit. Latté a Mocha si byly opravdu blízko, teď má naopak 3 dost odlišné varianty Caramel, Light Vanilla a Mocha. Nový Caramel sice vznikl jen přepracováním Latté přidáním karamelového nádechu, získal tím však něco neobvyklého. Rockstar jde rozhodně tím správným směrem.
WTF? Energy s kousky zlata už jen jako WTF? Vodka

WTF? Energy Drink se objevil jen před pár měsíci a už můžeme „oslavovat“ jeho konec. Je to možná škoda, vypadal zajímavě, v ČR byl zájem o jeho prodej a především nabízel něco neobvyklého a neokoukaného. Skleněná luxusní láhev plná průzračného moku oslazeného kousky zlata vypadala prostě skvěle. Bohužel efekt byl pořád malý na to, aby se mohl za takové peníze udržet a tak skončil stejně rychle, jako začal…
Značce WTF? ovšem není úplný konec. WTF? Energy je sice na prodej jako zajímavý název, výrobce ovšem hodlá nápadu na lákavý mok se zlatem v překrásné lahvi využívat i nadále. Nově tedy existuje WTF? Vodka, což je vlastně vzhledově, cenově, myšlenkou, zlatem a bůhvíčím ještě úplně stejný produkt jako WTF? Energy jen s tím rozdílem, že energiťák nahradila vodka. No, přejeme úspěch alespoň tentokrát. Energy stejně nechutnalo.
Recenze zajímavého Rockstaru Punched Blue Raspberry

Rockstar Punched Blue Raspberry má příchuť modré maliny, nikoli ostružiny, ale v podstatě uměle vytvořeného sladidla a barviva. Představen byl teprve nedávno a už existují spekulace o tom, že by se celkem brzy měl objevit i v Německu. A odtud už je pak cesta do dalších zemí opravdu krátká. Punchedy od Rockstaru bývají sladké, někdy až moc. No však to všichni znáte od Guavy. Jak to dopadlo v případě Blue Raspberry?
U Blue Raspberry mi nejdříve přišlo, že tomu tak není, pak jsem ale pro jistotu zamíchal s obsahem plechovky… A hle, sladký je tenhle RR obdobně jako Guava, chuť je mixem modrého XDurance s želatinovými malinami od Haribo. Osobně bych radši výraznější a o něco méně sladkou chuť. Tady totiž sladidla samotnou příchuť zbytečně přebíjí. Novinku bych zařadil spíš do řady SuperSoursů, kam by zapadla mnohem lépe. Známka: 2
Rockstar Punched Blue Raspberry patří mezi povedené nové chutě, které se zatím neobjevily v desítkách variant od různých výrobců a i díky tomu lehce boduje. Pokud byl odpovědí na Monster Rehab Pink Lemonade, pak rozhodně vítězí. Pink od nás sice dostal jedničku, recenzoval jej ale Tom a já musím výjimečně nesouhlasit a zpětně za sebe dát 2-. A kde že se dá Blue Raspberry sehnat? Zkuste Tuzexovky.cz!
Energydrinky.cz jako oficiální Fakeer shop + nově ED MadCroc

Z našeho partnerského E-shopu Energydrinky.cz se před pár dny stal oficiální elektronickým obchodem energy drinku Fakeer. Ano, toho v PET láhvi v jedinečném tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem – fakáčem nebo přesněji Fakeerem. To samozřejmě znamená nejen snížení ceny o 5kč, ale třeba také klíčenku Fakeer zdarma při nákupu celé bedny. Ani to není vše, časem se objeví zcela nové a zajímavé Fakeer oblečení a doplňky!
Pokud vás zajímá něco trochu jiného, pak je tu další nabídka od Energydrinky.cz. Tak například již opravdu špatně sehnatelné MadCrocy včetně nejnovějších variant Green Apple a Orange Cola. V akci je také kartón energy drinku Loprais s podpisovými kartami s Alešem i Karlem Lopraisem. V zajímavých sadách je v nabídce také kompletní série Monsterů či Rockstarů s klíčenkou. V prodeji je také Mountain Dew, nechybí různé oblečení a doplňky značek Monster, Rockstar, Red Bull. E-shop Energydrinky.cz doporučuje celá redakce!
Kamikaze v nové limitce FestDrink. Verze Tři sestry na čerpačkách

Kamikaze patří mezi jedny ze starších energy drinků a mezi ty nejstarší české vůbec. Za léta se dosti změnil, místo „paštikové“ plechovky se nabízí v klasice, posunula se i chuť obsahující synephrin, který bohužel nesedí všem. Nic to ale nemění na tom, že právě díky Kamikaze máme v poslední době postaráno o shánění zajímavých edicí a limitek jako bylo Kamikaze Strong energy for President na podporu Karla Schwarzenberga.
Po „prezidentském“ žlutém Kamikaze s Karlem, včetně fialového číra, přišla jen nedávno na řadu reklamní plechovka, na které už není na první pohled poznat, že je to Kamikaze. Řeč je o limitce Bratia a Sestry tour 2013 podporující společné tour české kapely Tři sestry a slovenské bandy Horkýže slíže. 7 korun z každého kousku jde na podporu nadačního fondu Tří sester. A právě proto je potřeba, aby se tyhle drinky objevily v prodeji. Osobně mohu doporučit čerpací stanice, především Euro Oil, kde jsem tuto limitku již nejednou zahlédl.
Kvůli tomu jsme se dnes ale nesešli. Kamikaze totiž vyrobilo další limitku – FestDrink. Ten byl původně tvořen pro květnový Animefest v Brně. Na světlo světa se sice podíval až nyní, důležitější ale je, že vůbec existuje. Jak vypadá vidíte sami na obrázku, propracovaný je samozřejmě kolem dokola. A kde FestDrink získat? Opět na eshopu, kde seženete i variantu Tři sestry. Nebo můžete počkat na chystanou soutěž, kde budou obě varianty ;)
Tuzexovky.cz - Nový český e-shop plný energy drinků z USA

Možností nákupu těch nejzajímavějších amerických energy drinků stále přibývá. Jak jste si během naší redakční pauzy možná již všimli, tou nejnovější možností je zcela nový e-shop Tuzexovky.cz zaměřující se na zboží, které není dvakrát běžně dostupné, stejně jako kdysi v dobách tuzexu (ač to asi většině mladých čtenářů moc neřekne). Mezi zbožím převážně z USA samozřejmě nechybí nápoje, a to především nápoje energetické.
Tuzexovky.cz jsou horkou novinkou a co nás zajímá nejvíc, nabízí zajímavé energy drinky z ameriky. Chybět samozřejmě nemohou všemožné starší, novější i některé vzácnější kousky od nejznámějších značek – Monster a Rockstar je totiž na tuzexovkách zastoupen v opravdu hojném počtu. Nechybí pak ani nejnovější RR Pure Zero, Roasted Caramel, Punched Blue Raspberry, Recovery, Monstery Mini, Ultra Blue, Muscly a hromada dalších.
V sekci ostatních energy drinků pak nemůžou chybět oblíbené značky AMP, Arizona (AZ), Crunk!!!, Full Throttle, Nos, dvojice MTN Dew Kickstart, Venom, celá řada seriálových/herních kousků jako je Pac-Man a Sonic, něco málo od Starbucks i méně známé, přesto pořád hodně zajímavé energiťáky z USA. Čast zboží je aktuálně na objednávku, provozovatel ale reaguje rychle a spolehlivě, takže to není žádná překážka. K přepravě navíc vedle spolehlivého DPD nabízí i levnější varianty skrze Uloženku a Zásilkovnu, což je super možnost jak ušetřit.
Tuzexovky.cz mají samozřejmě v plánu postupně rozšiřovat nabídku a tak se pravděpodobně dočkáme i dalších zajímavých plechovek, ať už pro naše sbírky či chuťové buňky. Za zhlédnutí pak rozhodně stojí také další sekce plné sladkostí, omáček, sirupů, cereálií a dalších věcí ke snídani, kávových a nealkoholických nápojů či ledových čajů. Nevím jak vy, já bych nejraději ochutnal úplně všechno. Ať už vás zaujalo to či ono, internetový obchod naleznete na www.Tuzexovky.cz , novinky v nabídce pak nejrychleji na stejnojmenné Facebook stránce
Půlitrový Speedstar opět v Normě, BigShock! levně v Penny

Norma se neustále snaží, po džusových půllitrech a jejich malých variantách se do prodeje opět vrací klasický tutti-fruti Speedstar v 500ml plechovce. Tentokrát ale správně (snad) označený v letáku a tak nepoběžíme pro nic jiného a rovnou budeme vědět, pro co vlastně jdeme. O chuť tu moc nejde, ale plech do sbírky dobrý. V akci je od pondělí 9. září až do neděle. To v Penny budou BigShocky! za dvacku jen od pondělí do středy
XL Energy Drink hlásí návrat do ČR pod novým distributorem

Pamatujete si ještě na XL Energy Drink? Když já začínal sbírat, byl to jeden z výrazně většího mála energiťáků sehnatelných v ČR, než tu máme dnes. Pak zmizel, a přitom pochází z Polska, kde jej seženete celkem lehce. Lehce se teda sháněl jen modrý originál, ale sehnal se i sugarfree a občas také cranberry a lime. XL se dnes rozjíždí, chystá nové varianty… A do ČR se vrací díky zcela novému distributorovi – Velkoobchodu Qanto.
Rockstar AU s další promo akcí přímo na plechovce

Každá reklamní, soutěžní, marketingová či bůhvíjaká akce patří přímo na plechovku. Tak právě o tom se nás snaží přesvědčit nejen Monster s blížící se limitkou k Call of Duty: Ghosts, ale také konkurenční Rockstar. Po českých variantách se soutěží o BMXko, španělských s Ibizou, Lorenzem, Yamahou, a hromadou dalších, je tu tentokrát verze Australská. Obsah soutěže nás asi moc zajímat nebude, ale ty plechovky, ty chceme do sbírky!
28 Black (Schwarze Dose) rozšíří řady o nový šedivý Classic

28 Black, jenž je před nedávnem přejmenovaných energiťákem Schwarze Dose, se po novém designu svých produktů a představení neenergetických novinek Bitter Lemon, Ginger Ale a Tonic Water rozhodl rozšířit své řady o třetí energy drink s příchutí Classic. 28 Black totiž zatím nabízel pouze „klasickou“ příchuť Acai a sugarfree (dříve Weisse Dose), kdežto typická varianta s obvyklou tutti-frutti recepturou prostě chyběla.
Právě to bude obsahem nového šedivomodrého energetického nápoje 28 Black Classic – typický Tutti Frutti energiťák, jenž zatím v nabídce této značky chyběl. Přesně taková slova pronesl i výkonný ředitel společnosti Calidris 28, Frank Maier. Ve zkratce lze říci, že je 28 Black prémiovou značkou, jenž se raději soustředí na ochucený 28 Black, ale zároveň není na škodu mít v nabídce klasiku podobnou celosvětově oblíbenému Red Bullu. Zní to logicky a tak se těšíme na nový 28 Black Classic, seženete jej již nyní v německých obchodech.
ok,- energy drink s unikátním otvíráním a chutí pink grapefruit

Energetický nápoj značky ok,– známý především ze Švýcarska, se v poslední době rozšiřuje do dalších zemí a přináší zajímavé inovace. K sehnáni je také v Německu a Rakousku, i když volba nejčastějších prodejen je více než zajímavá – okáčka se objevují v prodejnách knih P&B (Press & Books), v kioscích Kkiosk a také v obchůdcích Service Store DB (Deutsche Bahn) na nádraží. V Rakousku ale jen v knihkupectví P&B.
V obou zemích jsou k sehnání zatím jen některé existující varianty, v domovském Švýcarsku přitom ok,– zkouší prorazit s další příchutí i zajímavou inovací. Řeč je o půllitrové plechovce klasické příchutě v inovované plechovce, která má unikátní styl otevírání a vlastně také zavírání, když chcete zbytek dopít později. „Zavírátko“ je technicky podobné tomu z No Fearu, vypadá ale trochu jinak a má nabídnout příjemnější požitek z pití oblíbeného nápoje.
Druhou zmiňovanou novinkou je ona nová příchuť zaměřená (nejen) na ženy. Další plechovka z řady ok,– je totiž růžová a nabídne příchuť pink grapefruit – růžového grepu. A jak už to tak v případě neověřených chutí energy drinku ok,– bývá, opět se jedná o limitovanou edici. Ta se v prodeji udrží na delší dobu jen při nečekaném úspěchu. Ok,– se jeví hodně sympaticky, s touto příchutí bych ale moc úspěchů nečekal. Ve sbírce však nesmí chybět.
Royce vstupuje na český trh sponzoringem 2 vozů na Barum Rally

Royce Energy Drink můžete znát především z domovského Turecka, někteří ale měli to štěstí, že na něj narazili například na pouti, kde se objevoval ještě od (pravděpodobně) minulého distributora. Žádná pravidelná místa a ani jedna reakce na dotazy, tak to bylo dřív. Dnes se ale ve světě rally objevila tiskovka, která bude zajímat i nás. Na víkendové Barum Rally Zlín 2013 odstartují hned dva vozy v designu energetického nápoje Royce!
Nový výhradní distributor Royce pro ČR, společnost Dinlaken Company s.r.o., se rozhodla právě na Barumce představit své nové produkty. Royce existující ve verzích Gold, Black, Cola, Ice Tonic a Ice Mojito se tak snad konečně dočká pořádného boomu na našem trhu, protože plechovky jsou luxusní. Za volantem dvojice identických Mitsubishi Lancer Evo IX se objeví ostřílený matador Peter Gavlák, v druhém Martin Fischerlehner.
Doufáme, že se tedy s Royce energy drinkem pod vedením nového distributora setkáme co nejdříve. Osobně jsem byl verze Gold a Black a jelikož pochází z Turecka, nejedná se o úplně klasické energiťáky, na které jsme většinou zvyklí. O to zajímavější jsou. Snad se bude novince, distributorovi i jezdcům na Barumce dařit.
Zdroj a více info o startu Petera Gavláka na Barumce – eWRC.cz !
Nový So Wow Freak - Absolutně šílená směs chutí

Pamatujete ještě na recenze francouzských energy drinků zcela nové značky So Wow? Dopadli skvěle, tedy především jejich zajímavé ovocné verze, i když pozadu nezůstal ani klasický Mythic, jenž se dá nazvat jako lepší klasika. Fruit Punch a Superfruits naopak obstály na jedničku. Byli jsme nadšeni, a stejné nadšení zavládlo také u výrobce, jenž nám za odměnu poslal testovací verzi zcela nové příchutě. Snad bude stát za to!
So Wow Freak – Testovací verze v plastu, 0% kofeinu, Tribulus Terrestris & Acerola. To jsou základní fakta, a chuť? Ta je podle názvu opravdu bláznivá. Opět jako vždy jemná, osvěžující, nikterak zbytečně sladká a hlavně nová, neokoukaná. Popsat jí moc nejde, pokud jste někdy pili něco označené jako „Kaktus“, nejlépe přímo džus Relax, tak tohle je dost blízko. A hlavně je to opět mňamka! So Wow prostě umí, tím to je! Známka: 1-
Energy drinky značky So Wow stále neskrývají zájem o příchod na český trh. Snad se jim to podaří, nám by se to rozhodně líbilo. A přijít můžou i s dalšími produkty, jako jsou nápoje Jusso a zajímavé mixované colové nápoje So Wow Cola ve verzích Zero, Apple a Blue. Některé další produtky jsme ochutnali také a musíme říci, že si drží prémiovou kvalitu, stejně jako energetické nápoje. Především pak citronáda s dužinou, ňam ňam!
Norma: Speedstar Fruity Exotic a Granatapfel+Cranberry v akci

V některých lepších pobočkách obchodů Norma se sice objevují již delší dobu, v letákové akci a rozšířené po větším počtu prodejen se ovšem objeví až nyní. Řeč je o 250ml lehce „džusových“ variantách energy drinků Speedstar – Fruity Exotic a zajímavější varianta Granatapfel+Cranberry, nabízející stejnou kombinaci chutí jako nový BigShock! Fruity Juicy, se objeví od pondělí 26. srpna za akční cenu 9,90,–. V prodeji budou do 1. září.
Obě tyto varianty byly v prodeji v Normě již dříve, to náš web ještě neexistoval a design plechovek stál za starou belu. Dnes přichází s mnohem zajímavějším designem, i tak to ale není žádná výhra. A to ani chuťově, jelikož se tyto levné nápoje vyrábějí na syrovátkovém základu. Plechovky samozřejmě jsou pouze v němčině a mají české nálepky. V obchodě pak můžete narazit i na nedávno nabízené půllitrové Speedstáry Guave a Citrus.
Slurm v nové verzi Slim, Fryovi z Futuramy se stále hnusí

Doba si žádá své oběti, další z nich je bohužel výborný oblíbený energetický nápoj Slurm, jenž pochází z budoucnosti. Vyrábí se v záhadné továrně a stáčí se přímo z, ehm… řekněme že ze slizových žláz ošklivého velkého brouka. Jedna z hlavních postav seriálu Futurama, Fry, tento nápoj vždy miloval. Až do chvíle, kdy vyhrál výlet do továrny a zjistil, jak se vyrábí. Přesto se tento oblíbený energiťák v seriálu udržel a nyní má novou verzi.
Jak již bylo naznačenou, novou variantu si vyžádaly nové trendy. I když… Futurama se vlastně odehrává v roce 3000, takže to vypadá, že boj o verze bez cukru neutuchnou ani v dalším tisíciletí. Nový Slurm Slim má design plechovky jako jeho předchůdce, jen se logicky objevil nápis Slim. Původní Slurm se kromě seriálu prodává také v našem světě, objevení varianty Slim v seriálu tak dost možná znamená reálnou reklamní kampaň.
Burn má nové SubZero + limitka s Lotusem také v další zemi

Burn v ČR čím dál tím více zapadá, na některých zahraničních trzích naopak zdárně bojuje. Například v oblíbeném Chorvatsku to byl ještě loni vedle Red Bullu jediný celonárodně sehnatelný energiťák. Svého konkurenta drtil i díky podporování plážových diskoték a dalších akcí. Letos už je v této zemi také Monster včetně hybridní verze Absolutely Zero. Burn reagoval přivedením Tropical a Blue, bojuje i na dalších frontách.
V Severských zemích se již dříve objevily varianty Lemon Ice a Sugarfree, což jsou vlastně jen přelité Relentlessy od stejného výrobce. V Turecku nyní pokračuje neustálý a čím dál tím více nesmyslný boj o to, mít v nabídce verzi bez cukru označenou jako cokoli Zero. Nestačí Absolutely Zero, ani Ultra Zero, Burn jde na věc rovnou s verzí SubZero! A přitom nejde o nic jiného, než o klasický sugarfree v hezkém kabátku :-/
Z tohoto pohledu pak může mnohem zajímavěji vypadat zpráva o tom, že se povedená limitovaná edice Burnu Original s formulí 1 na boku objevila také v… Rumunsku! Burn sponzoruje stáj Lotus F1 Team a tak je limitka logická, proč ale propagace zrovna v zemi, jako je Rumunsko? Odpověď jednoduchá – Burn na tomto trhu úspěšně bojuje a chce ještě víc. Navíc se zde soutěží o zájezd na GP Abu Dhabí. Aspoň že je i v 500ml…
Soutěžní limitka Monsteru s COD: Ghosts dorazí na evropské trhy!

Během právě probíhající herní výstavy Gamescom v německém Kolíně nad Rýnem bude v nejbližších hodinách prozrazeno něco, o čem díky předčasnému zveřejnění tiskové zprávy ze strany Monsteru víme již nyní. Proč nás tak najednou zajímají hry? Tak především proto, že se Monster Energy Drink domluvil na velké propagační akci se společností Activision vyvíjející akční hru Call of Duty: Ghosts, jenž půjde do prodeje již 5.listopadu 2013.
Netvařte se tak překvapeně, o limitovaných edicích plechovek Monster energy drinku pro USA a Kanadu jsme už přinesli dostatek informací. Doprovází totiž soutěž o HD TV, herní konzole, výlet do studia Activision, Monster ledničky a samozřejmě o hru COD: Ghosts. Teprve teď ale zbystřete zrak a sluch a připravte si své překvapené výrazy. Tisková zpráva, kterou jsme nalezli na oficiálních stránkách soutěže, totiž potěší i sběratele z Evropy!
Co tedy má být v Kolíně nad Rýnem oznámeno? Spojení značky Call of Duty s Monsterem v celosvětovém měřítku! Stejně jako loňská soutěž s Kenem Blockem, i soutěž s COD: Ghosts zaútočí na desítky trhů nejen v USA a Kanadě, ale také v Evropě, JAR a Japonsku. Kód do soutěže by měl být vždy ve 4packu a týká se pouze již objevených variant Original a Lo-Carb a to vždy v limitované edici plechovky s luxusním potiskem!
Není zatím jisté, jestli se tato akce dostane také do ČR, za takové Německo bych ale dal ruku do ohně, takže tyto nádherné plechovky nebudeme je muset shánět z USA či Kanady. Propagační akce začíná již 1. září. Co na to říkáte? Za mě naprostá jednička pro Monster. Plus si zaslouží i COD: Ghosts, vychází 5. listopadu na PC, Wii U, Xbox 360 a PS3. Jen o něco později se dostaví na zcela nových konzolích Xbox One a PS4 jako launch titul.
English: As we know from official Monster Press Release, the Monster Energy Drink cans with promo / giveaway print will be available on some european markets in two versions – Regular and Lo-Carb in 4 packs.
Spojení Candy Store + Robertson = Nové energiťáky z Británie!

Znáte Candy Store? Oblíbený pražský obchod s americkými dobrotami, z nichž nás nejvíce zajímá celá hromada energy drinků, zná snad každý náš čtenář. Samozřejmě může znát i brněnskou pobočku. Ale pražské delikatesy Robertson Fine Foods asi bude znát málokdo. Obchůdek plný produktů z Británie má své pobočky na Vinohradech a v Dejvicích, po energiťácích jste ale mohli koukat marně. Lucozade a nic víc, to se ale brzy změní. Proč do toho taháme Candy Store? Protože se stal novým provozovatelem obchodů Robertson.
Nebudeme zabíhat do detailů, jenž by zajímaly čtenáře z úplně jiné sféry. Změna provozovatele znamená především to, že se dostanou americké dobrůtky mezi ty britské v Robertson, a naopak – ty britské se objeví v Candy Store. Bude to jen Lucozade? Rozhodně ne! Již 21.8 se v Candy Store objeví premiérová várka energy drinků z Anglie s cenovkou 65 Kč. Jako první dorazí oblíbené Relentlessy a zcela nový AMP.
V prodeji tak brzy budou velké Relentlessy Apple & Kiwi, Berry Juiced, Lemon Ice, Sugarfree, Orange a malý 250ml Origin. K dispozici budou varianty se soutěží, objevují se i verze bez ní. Vlašťovkou z jiných řad pak bude zcela nový anglický AMP od Mountain Dew. Z Británie to ovšem rozhodně není vše, časem se určitě objeví další a další energy drinky různých značek a variant. Stačí vám tohle jako ono slibované překvapení léta?
P.S.: Více o spojení obchůdků a eshopu Candy Store s Robertson zde.
Další Mini Monster - V 236ml plechovce se objeví i Zero Ultra

Kdysi byl Monster známý především tím, že se své energy drinky snažil dostat do co největších plechovek. Díky tomu vznikly vedle klasických a v USA standardních 473ml plechovek také varianty 550, 710 a hlavně 946ml s přezdívkou BFC – Big Fuc*ing Can. Naopak malé 250ml plechovky, jenž jsou v Evropě oblíbenější než půllitry, vesměs v běžném prodeji neexistovaly. Víc než BFC nejde, konkurence Monster dohnala… co teď?
Na řadu samozřejmě přišlo naopak zmenšování, což Monster předvedl již před časem se svými novými Monster Mini's. Ty existují v příchutích Regular, Lo-Carb, Absolutely Zero o objemu 236ml a Rehab Lemonade s 221ml. Prodávají se pouze v packu po 12 kouscích a časem snad i po 8. Je to spíše takový party pack, proto se neřešila situace, kdy je vpředu na plechovce pouze klasické M, kdežto název drinku a příchutě je zezadu.
Monsteru ovšem ani zmiňované 4 příchutě a příchod packů po 8 evidentně nestačí a tak přichází s další variantou. Do malých 236ml plechovek se rozhodl nalít nejoblíbenější novinku poslední doby, tedy opět „cool“ energiťák co má u všeho nulu (0 čti ZERO !) – nádherně bíly Monster Zero Ultra. Vypadá stejně skvěle, jako jeho větší varianta a jelikož i skvěle chutná, tak není o čem. Navíc lze očekávat rozšíření Mini's o další varianty.
Rockstar SuperSoursy také v alkoholické verzi s vodkou

Není to ještě ani rok od chvíle, kdy byla úplně poprvé představena zcela nová série energy drinků značky Rockstar s názvem SuperSours, a už jsou tu další varianty. Tentokrát se nejedná přímo o nové chutě, i když se mezitím spekuluje o verzi Mango Orange Passion Fruit, ale o alkoholické „kopie“ známých příchutí Bubbleberry a Green Apple, jenž máme také v ČR. Možná již tušíte, jsou pro Kanadu, zemi evidentně nových možností.
V obou nových variantách o známých chutích se nachází 6,9% alkoholu, v tomto případě prvotřídní vodky. Chuť se rozhodně nedá srovnávat s pokusem nalít do nealko variant vodku, receptura prošla další úpravou. Všechny existující kanadské alkoholické Rockstary mají informaci o množství alkoholu umístěnu ve hvězdě, která se přesunula doprostřed nahoru, aby byla pořádně viditelná. Díky tomu, ať už bude RR s vodkou chutnat jakkoli, vypadají plechovky dost odlišně a především zajímavě. Plechovky do sbírky rozhodně patří, jenže… Kanada…
Další Ultra Monster bude, máme první foto Monster Ultra Red!

Dnes potvrdíme spekulace, které jste asi nezaznamenali přímo na naší stránce. Neradi totiž spekulujeme nad něčím, čeho je opravdu plný internet. Dřívější informace o dalším Ultra Monsteru vycházely z registrovaných ochranných známek společnosti Monster Bev. Corp. Jenže ta má takto zaregistrovánu takovou řadu názvů, z nichž polovina nikdy nespatřila světlo světa umístěná na plechovce pod velkým M, že se na to nedá spoléhat.
To platí jen do doby, než se někde na internetu objeví první fotografie. Díky tomu vám můžeme „oficiálně“ představit další nový Monster, jenž rozšíří v USA zřejmě oblíbenou řadu Ultra. K bílému Zero Ultra a modrému Ultra Blue tak brzy přibude nový Ultra Red. Tuto plechovku ulovil šťastlivec na benzínce, kde měli jediný kus, který obdrželi jako vzorek blížícího se nového produktu. Chuť není známa, ale podle červené bych tipoval něco po vzoru červených Monsterů a Rockstaru Pure Zero s červenou hvězdou – nějaký ten ovocný punč (fruit punch).
U Monsteru se se nedá věřit ani oficiálním plánům, kdysi představený Ultra Pink neexistuje dodnes. Ultra Red, opět s nula kaloriemi a žádným cukrem je ale reálný a my už známe i jeho příběh z plechovky, v angličtině ale vyzní líp: „Change can be a good thing when you make the most of it.. like those endless summers working mindless jobs. They pay just enough to survive (party), but somehow you save enough for that last road trip before starting ‚real life‘. In honor to coming of age in America and in keeping with our Monster family tradition, comes another change worth making. White, Blue, and now Ultra Red Light, crisp refreshing with zero calories and zero sugar.Made right here in the USA. Sweet, Sweet, summer time, summer time.“
Call of Duty: Ghosts také na Monster Lo-Carb/Cal a ED Mother

Značka Call of Duty patří dlouhodobě mezi celosvětově nejvíce propagované herní série. Pro nás nejzajímavější reklamní spojení představují samozřejmě plechovky od energy drinků. Zatím nejznámějším a nejvzácnějším kouskem byl bezpochyby Monster Assault s reklamou na Call of Duty: Modern Warfare 2. V Austrálii nyní řádí V Energy s reklamou na Halo 4, v USA a Kanadě zase Monster s chystaným Call of Duty: Ghosts
Klasický zelený Monster s COD: Ghosts jsme vám už představovali, fotky kolující internetem již ale prozradily, že se nový díl oblíbené střílečky objeví také na modrém Monsteru, tedy Lo-Carbu v USA a Lo-Calu v Kanadě. Dost možná se Ghosts objeví i na dalších variantách, vysoké prodeje některých příchutí tomu dokonce nahrávají.
Pozadu ale nezůstává ani již zmiňovaná Austrálie včetně Nového Zélandu, kde aktuálně naleznete celou řadu V Halo 4. I na australském kontinentu si totiž zařádí duchové z Call of Duty: Ghosts. Soutěž s novou hrou, chystanou na 5. listopadu pro PC, PS3, Xbox 360 a později na nové konzole Xbox One a PS4, se zde objevuje na energiťácích značky Mother. Ten vyrábí Coca-Cola a tak je obsah totožný s evropským Rellentlessem.
Rozhovor s Jakem o sbírce, webu i zrušeném festivalu energiťáků

V druhé polovině prázdnin zatím probíhá celkem okurková sezóna, při které neodhalujeme žádné žhavé novinky ani nic podobného. To se snad brzy změní, no přesto se mezitím snažíme zaujmout něčím jiným. Dnes to bude například 2 měsíce starý rozhovor s administrátorem webu Energy-Drinks.cz. Ano, máte pravdu, je to rozhovor se mnou, dělal jej ale Petr Hrubý a to za účelem školní práce. Podívejte se, co z toho vzniklo:
Pro svůj článek jsem si zvolil téma energetických nápojů, konkrétně sbírání plechovek od nich. Sám se o toto téma velmi zajímám a tak jsem si dovolil sepsat menší interview s Jakubem Hladíkem, největším sběratelem v Čechách, mezi sběrateli známým pod přezdívkou Jake.


Na začátku byla překvapivě Kamikaze



Nový Kvalitně Výhodně energy drink v ČR

V ČR se začíná objevovat všem jistě neznámý energy drink, který je za výhodnou cenu a podle výrobce by měl být kvalitní = Kvalitně Výhodně energy drink. Ano, takhle se opravdu oficiálně jmenuje. Plechovka není vzhledově příliš zajímavá, přes velkou část je nápis energy drink, v rohu Kvalitně Výhodně se zdviženým palcem a v druhém rohu nápis Podávejte chlazené – sycený nápoj, který je stylem podobný všem známému Red Bullu.
Kvalitně Výhodně energy drink je chuťově nadprůměrným tutti frutti nápojem ve srovnání s ostatními energy drinky za nízkou cenu. V současné době se objevuje v síti prodejen potravin JIP za skvělou cenu 7,90 Kč. Pokud nevíte, kde máte nejbližší JIP, můžete se kouknout na mapu prodejen po ČR.
Red Bull F1 v predaji v Taliansku !

Donedávna dosť veľa zberateľov snívalo o tejto nádhernej, ťažko zohnateľnej plechovke, ktorá sa dala zohnať iba priamo na pretekoch F1, či za nehorázne peniaze z ebay-u. No dnes už je to minulosťou. Podľa informácií, ktoré máme od talianských zberateľov je už v bežnom predaji v Taliansku. Hurááá ! To už by nemalo byť až takým problémom ho zohnať. Takže ak sa práve vy chystáte ešte tieto prázdniny do Talianska, tak máte veľké šťastie.
Príchuť sa už medzi zberateľmi rozoberala, počul som prapodivné verzie ako komu tento Red Bull chutil, ale je to pomaranč s pridaným chinínom. Rovnako ako v prípade špeciálneho Red Bullu The Red Italian Edition, ktorý sa v Taliansku tiež predáva a obsahuje práve túto príchuť pôvodne vyvinutú pre limitku F1. To je možno dôvod, prečo sa v Taliansku samotná limitka objavuje. Za informácie a fotku ďakujem talianskemu zberateľovi.. Thanks Andrea Forlini !
Monster chystá limitku ke hře Call of Duty: Ghosts!

Aktualizace 7.8.: Limitka od Monsteru bude mít logo Call of Duty: Ghosts kolem celého obvodu plechovky, také na přední části nad logem Monsteru, podobně jako tomu bylo u zmiňované limitky Assaultu. Na boku plechovky v horní časti nelezneme jakýsi obličej naznačující ducha. Limitovaná edice bude nakonec dostupná v USA a v Kanadě.
Monster už poměrně dlouhou dobu nepředstavil za mořem něco nového, ale po několika měsících je tomu jinak. Před pár lety vznikla limitovaná adice Assaultu k tenkrát nové hře Call of Duty: Modern Warfare 2, která je už dnes mezi sběrateli velice cenným kouskem. Dnes po internetu začala kolovat fotka nádherné limitované herní edice od Monsteru k nové hře Call of Duty: Ghosts.
Na boční části plechovky nechybí logo a doprovodný obrázek k Call of Duty: Ghosts. Limitovaná edice by se měla týkat pouze klasického zeleného Monstera. Zatím není nic oficiálně potvrzeno, ale podle všeho by se měla v nejbližší době objevit na pultech amerických obchodů. Nám nezbývá nic jiného, než měnit nebo nakupovat z USA…
Tři sestry a Horkýže Slíže mají energy k Bratia & Sestry tour 2013!

Málokdy se uchylujeme prozrazování reklamních energy drinků. To především proto, že by se pak na dané firmy každý obracel a doslova „otravoval“, jak se v minulosti již několikrát stalo. Občas ale uděláme výjimku a stejně tak tomu bude dnes. Tentokrát totiž není kam psát a navíc to vůbec není nutné. Naopak jej můžete celkem lehce sehnat a navíc jeho zakoupením přispějete do nadačního fondu – 7 Kč z každé plechovky putuje na dobrou věc.
Řeč je o nové limitované edici energetického nápoje Kamikaze, což vás ale může zajímat jen kvůli obsahu. Plechovka je totiž oblečena do designu letošního tour „Bratia & Sestry 2013“ české kapely Tři sestry a slovenské skupiny Horkýže Slíže. Tour proběhne od 8.11 – 7.12., ale už nyní se limitka objevuje v prodeji např. v některých hospodách a zakoupit ji můžete také skrze e-shop Kamikaze. K dostání by měly být i také v rámci samotných koncertů či dalších akcích. 7 korun z každého drinku putuje do nadačního fondu Tří sester!
Džusové půllitrové Speedstary v Normě za 16,90,-

Aktualizace 6.8.: Jak psal Matafix v komentářích a Jake si dnes ověřil → V Normě se Speedstary objevují již nyní, oba jsme viděli jen varianty Citrus a Guave. Jsou to německé plechy s cz nálepkou. Citrus už někteří sběratelé mají z Německa, stejně jako další 4 verze, ale Guave je novinkou a celkem již 6 variantou 500ml ochucených Speedstarů. U nás navíc měli i 250ml Exotic a Granátové jablko+Brusinky (mix alá BS Fruity).
Aktuální leták Normy slibuje od čtvrtka 8.8. různé druhy půllitrových Speedstarů za akční cenu 16,90Kč. Podle všeho to tedy budou džusové verze, které nabízejí zajímavé příchutě. Červená plechovka nabízí mix granátového jablka s brusinkami, zelená citrusové plody a oranžová exotický mix.
Letos na konci dubna nám už Norma jednou slíbila trojici půllitrových Speedstarů, ale dočkali jsme se pouze klasického tutti frutti v 500ml plechovce. Snad se konečně dočkáme nečeho jiného než klasického Speedstaru… Každopádně to jdu omrknout.
Hype Energy Drink už aj v ČR a SR !

Cca pred polrokom pri kontakte s touto firmou mi bolo povedané, že sa pomaly do ČR a SR chystajú.. Priznám sa, že som to bral za prázdne slová, ale je vidno, že berú svoje slová vážne. Dočkali sme sa. ;) Tu je zoznam, kde sa už Hype dá kúpiť: http://www.hype.com/…nd-slovakia/ .. A počet predajných miest sa stále bude zvyšovať. Ešte nie je zrejmé, o ktoré príchute pôjde, ale vôbec nie je vylúčené, že o všetky.
Ja osobne si myslím, že zatiaľ pôjde len o Hype Energy, čiže o tú hlavnú príchuť, ale to je len môj osobný tip. Pokúsime sa zistiť presne, o ktoré príchute ide a budeme vás informovať. Ja si myslím, že všetky príchute sú svojím spôsobom netypické, zaujímavé a môžeme sa tešiť na ktorékoľvek, čo u nás budú. Všetky zrecenzované príchute nájdete tu.
Adrenalin rozšiřuje svojí nabídku o Fruit mix!

V Maďarsku to přes léto žije, po Burnu Berry je tu další novinka! Adrenalin energy drink zná asi každý, v ČR se nejlépe shání asi klasická příchuť tutti frutti v 250ml a 500ml plechovkách. Minulý rok v létě všichni větší výrobci energy drinků v Maďarsku představili nové ovocné příchutě. Adrenalin představil loni příchutě Green Apple a Sour Cherry jako jediný oproti konkurenci ve velkých půllitrových plechovkách.
Letošní novinka od Adrenalinu je Fruit mix, která je pouze v 250ml plechovkách. Nová příchuť nabídne osvěžující ovocnou chuť s převahou pomeranče. Adrenalin Fruit mix je již v dnešních dnech k sehnaní v maďarských menších obchodech a během několika týdnů se dostane do běžných obchodů, kde mají ostatní Adrenaliny.
Za fotku a více informací děkujeme Werner Energy Drink Collection (Thanks Tamás!)
Booster energy drink představil 2 nové příchutě

Německý energy drink Booster jsme si ještě zde na webu nepředstavili. Booster nabízí na německém trhu plechovky s objemem 330ml. Do současné doby nabízel příchutě Original a Juicy s příchutí granátového jablka a brusinek. Po dlouhé době bez novinek přichází dvě nové zajímavé příchutě.
První z nově představených příchutí je Exotic. Vzhledově je hodně podobný jeho bratříčkovi Juicy a chuťově se dá očekávat oproti Juicy více sladší „exotická“ chuť. Druhá novinka, která se vzhledově zcela liší od ostatních Boosterů, nabídne lehčí chuť bez cukrů a kalorií. Nový Booster Absolutely Zero se bude prodávat v nádherné černé plechovce se zlatým nápisem Booster a s bílo-zlatým pozadím ve stylu podle ostatních příchutí.
Vzhledově je Absolutely Zero luxusní, ale chuť nejspíš nebude tak úžasná. Co si bude nalhávat, lehčí nápoje bez cukru nejsou ve velké oblibě… Oba Boostery se začínají v současné době objevovat na pultech německých obchodů.
Stále nemáte Monster Assault? Zajděte do Lidlu!

Příchod oblíbeného Assaultu, který nabízí osvěžující chuť coly a třešní s kapkou citronu smíchanou s energy drinkem, potěšil řadu sběratelů i běžných pijanů. Teď máte všichni možnost si Monster Assault zakoupit v Lidlu od pondělí 29.7. do pondělí 4.8. ve slevě za skvělých 24,90 Kč! V Lidlu by se měl podle letáku kromě Assaultu objevit také Original a Khaos, ale teď bude asi nás všechny zajímat jen Assault.
Navíc můžete při akci v Lidlu vyhrát 8× zájezd pro dvě osoby na F1 do Abu Dhabi. Na závěr můžeme říct jediné: HURÁ DO LIDLU!
Burn Berry jako novinka v Maďarsku!

Zatímco v ČR Burn energy drink pomalu mizí z regálů, v Maďarsku se začíná řada prodávaných příchutí pěkně rozrůstat. Po loni představeném Blue v plechovce přichází novinka, kterou nikde poblíž neseženeme. Burn Berry byl do současné doby k sehnání pouze v dalekém Turecku a to ve velké půllitrové plechovce s zcela odlišným designem od maďarského.
Nový Burn s fialovým plamenem na plechovce nabídne příchuť bobulovitých plodů, která začíná být v poslední době obvyklou a oblíbenou. V podaní Burnu se už na ní velice těšíme a snad pro vás brzy připravíme recenzi. Burn Berry se v nejbližší době bude objevovat na pultech maďarských obchodů, u nás v ČR se bohužel nedočkáme. :(
Nový Rockstar Blue Raspberry brzy v Německu, možná i v ČR...

Dnes se k nám dostala velice zajímavá informace o tom, že zcela nový Rockstar Blue Raspberry bude již brzy dostupný také v Evropě. První zmínky patří sousednímu Německu, kde bude v prodeji od září tohoto roku. Již dříve zmiňovaná příchuť modré maliny zní bláznivě, ve skutečnosti se jedná o speciální výtažek z ostružin, používaný jako ochucovadlo a barvivo. Spolu s první informací se ale objevil i obrázek, který vše zamotal…
Úplně první obrázek z USA totiž ukazoval Blue Raspberry v sérii Punched s černou hvězdou, jenž se u finálního produktu přebarvila na svítivě modrou dávající jasně najevo, jaká barva se nachází uvnitř. Obrázek zveřejněný k informaci o příchodu Blue Raspberry do Evropy je sice, jak prozradil obsah 473ml, také amerického původu, ale opět s černou hvězdou a navíc patřící do série SuperSours. Možná špatný obrázek, možná strategický tah.
Ať SuperSours nebo Punched, nová příchuť Blue Raspberry se má objevit v sousedním Německu v září. Jistě vás hned napadá, proč právě oni, když dodnes mají jen jednoho SuperSourse a hromadu jiných. Kdo ví, ale co když dorazí i do ČR? Na začátku roku byla řeč o tom, že by se letos měly na CZ trhu objevit 3 nové Rockstary. Máme 2 SuperSourse, očekávali jsme Fruit Punch, ale může to být Blue Raspberry. To teprve uvidíme
Nový energiťák od Red Bullu přichází o Red! Jmenuje se jen BULL

Pokud se podíváte na první dostupné fotografie, určitě uvidíte nápis Bull, jehož známá červená barva i písmo vypadají dost povědomě. Nebýt dodatečné informace „A product from Red Bull“, zřejmě by jej kdekdo považoval za zajímavou a designově celkem povedenou kopii slavného Red Bullu. „Oficiální kopie“ převzala jen půlku názvu, otočila jej o 90°, k B přidala vzduch vyfukovaný z nozder a k L rohy, aby vypadala jako správný býk. Co je zač?
Tak to bych taky rád věděl Na internetu zatím koluje jen dvě fotografie pocházející ze stejného místa. Krátkému pátrání napomohl fakt, že jsem nedávno navštívil Salzburg včetně Red Bull Hangáru 7. Plechovky jsou totiž vyfoceny u baru vedle hangáru s příznačným názvem Red Bull Outdoor Lounge, kde se zřejmě prodává.
Bull Energy Drink – A product from Red Bull má neznámou chuť a také dostupnost. Možná jej v Salzburgském Hangáru 7 / Outdoor Lounge koupíte, možná jej jen v těchto místech vyfotil někdo, kdo k němu má přístup. Pokusíme se zjistit více jak o dostupnosti, tak o chuti a hlavně… jej musíme mít. No snad se to podaří brzy.
EN: All new „Bull Energy Drink – A product from Red Bull“. Photos from Outdoor Lounge, near the Hangar 7 in Salzburg, Austria. Maybe that's a place, where you can buy them…or not… That's what we don't know yet.
Cannabis Energy Drink v oranžové přinese příchuť mango

Asi nejoblíbenější exotická příchuť energetických nápojů v poslední době přinese první plechovku Cannabisu v jiné, než zelené barvě (nezaměňovat se značkou LE Cannabis, který existuje také v červené a bílé variantě). Po originálním tmavě zeleném Cannabisu a novější, nedávno recenzované, variantě Cannabis light drink, se na trh v domácím Nizozemsku, ale také za mořem v USA, dostane oranžová varianta s příchutí Mango.
V Nizozemí se novinka, zatím však s označením „Limited edition“ objevuje již nyní, do USA dopluje až během srpna. Oranžová resp. příchuť manga, která se k této barvě logicky váže, mohla být zvolena i záměrně. Nizozemsko má červeno-bílo-modrou vlajku, přesto je jejich národní barvou oranžová, jenž používají národní týmy, díky čemuž jsou přezdívaní „Oranje(s)“. Tolik chvilka dějepisu, nový Cannabis se do ČR jen tak nepodívá a proto doporučujeme pokusit se jej sehnat při cestách do Nizozemí či za velkou louži. A my se těšíme na recenzi
Limitka Rockstaru s Václavem Pechem (Ášínem) pro ČS EuroOil

Rockstar energy drink přichází nedlouho po limitovaných soutěžních edicích s Marisem Strombergem s další limitkou. Tentokrát to sice není taková bomba, jako právě u šestice plechovek s BMXkem, ale pořád se jedná o zajímavost, která stojí nejen za zmínění, ale také za pořízení do sbírky. Její provedení je tentokrát pouze o nálepce na plechovce, ta je pořád lepší, než dřívější růžové papírky s SMS soutěží. O co tedy jde?
To nám pověděla Zuzana Spurná, brand managerka Rockstar pro CZ i SK trh: Vzhledem k dobrým obchodním vztahům se sítí čerpacích stanic EuroOil se Rockstar Energy drink stal nosičem komunikace partnerství EuroOil s Václavem Pechem jun., předním českým jezdcem rallye. Jedná se o limitovanou edici produktu Rockstar Original 0,5L. Síť těchto čerpacích stanic bude navíc jediným místem, kde se dá sběratelsky zajímavý kousek sehnat. Od tohoto týdne se produkt objeví postupně na každé provozovně EuroOil.
Z přiložených fotografií, za které také moc děkujeme, můžete vykoukat, jak se výborný český rally závodník Václav Pech přezdívaný Ášín, dostal na půllitrovou plechovku Rockstaru Original. Nálepka je umístěna šikovně tak, že nezakrývá informace o drinku a nechává prostor i samotné RR hvězdě. Ášín aktuálně jezdí s vozem Mini John Cooper Works S2000 1.6 turbo, svých 5 titulů českého mistra v rally ale získal za volantem Fordu Focus WRC a Mitsubishi Lancer EVO IX, stejně jako několik dalších mezinárodních úspěchů. Nevím jak vy, já si tuhle limitku rozhodně pořídím a vezmu ji sebou na závod MMČR v Rally aby na ní Ášín přidal svůj autogram
Oblíbené „kradení“ fotografií možné pouze po uvedení zdroje včetně funkčního odkazu (linku) na tento článek. Děkujeme!
English? Ok – New limited edition of Rockstar Original with czech rally driver Václav Pech junior. Available in next days on EuroOil gas stations. But guys, it's just a sticker on the can, not the printing. So keep calm
No Fear Blue Storm překvapil, Tropical Storm naopak zklamal

No Fear Extreme Energy Drink doslova válí. Ještě před rokem existovala a Anglii jen klasická varianta, ale najednou se objevil Supercharged, který máme i u nás. Před nedávnem došlo k dalšímu rozšíření o jablečný Motherload. Ten nám dost chutnal a do ČR dorazí na podzim. Pořád vám to nestačí? V Anglii mají další dvě novinky, jestli dorazí také do našich krajin se zatím sice neví, přesto jsme je s radostí otestovali.
No Fear Blue Storm – Modrá novinka skrývá příchuť raspberry. Malina? No proč ne, jdeme to zkusit. Od prvního ochutnání marně hledám onen typický základ spojující No Feary od klasiku po Motherload. V Blue Stormu chybí, není to nikterak na škodu, jen jsme si na to prostě zvykli. Oficiálně malinový, podle mě dochucený další řadou bobulovitého ovoce, je akorát sladký, zajímavě (taky akorát) trpký a kyselý přesně tak, jak bobulovité ovoce bývá. Chutí spíše limoška, než energiťák, což vlastně vůbec není na škodu. Známka: 2-
No Fear Tropical Storm – Oranžová plechovka skrývající mix ananasu, maracuji a broskve naopak propadl. Opět žádné spojení s rodinkou No Fear a typický trendy příklad limonádové chuti. Potud ok, jenže… Jestli je Blue sladký, trpký a kyselý tak akorát, Tropical je sladký málo, trpký a kyselý zase až moc… Blue osvěžil, Tropical lepí ústa a křiví koutky. Jako Jekyll a Hyde. Ananas nikde, marakuju hádám, broskev cítím jen lehce a mám pocit, že to vše přebíjí šíleně kyselý citrón. I levné KX Tropical zaujalo víc, tohle jsem nedopil. Známka: 3-
No Fear předvedl „Den a noc“ – Z verze Blue převládá nadšení a překvapení, Tropical naopak totální zklamání. Půllitr jsem do sebe schopný hodit jako nic, oranžovou variantu jsem hodinu srkal a zbyteček raději vylil, než si dál křivit ústa. A to mám kyselé rád. Určitě si najde pár fans, no masový úspěch mít asi nebude. Škoda jen, že Blue nemá onu lehkou chuť klasického No Fearu na pozadí, to by byla neodolatelná bomba! No skvělý je i tak.
Candy Store: Ultra Blue, Rehab Pink, Dub, Muscly, Javy, Uber...

Nějakou dobu slibované, hodně očekávané a především šíleně zajímavé doplnění nabídky našeho nejoblíbenějšího českého obchůdku je konečně tady! Již zítra nebo ve čtvrtek dopoledne dorazí kontejner plný novinek. Jasně, budou tam také sladkosti a soft drinky, ale nás nejvíce zajímají energiťáky. Ty se podle aktuálních informací objeví v prodeji ve středu po 15:00. Jake se staví po 17. hodině, kdyby chtěl někdo hodit řeč.
A co nového dorazí? Tentokrát se budou novinky nést v duchu Monster energy drinku. Candy Store se totiž zaměřilo na objednání všech novějších Monsterů, které tu ještě nebyly. To se vesměs podařilo a tak bez dalších skrupulí představujeme novinky včetně cen. Tentokrát navíc pěkně přehledně, hlavně pro ty, co nechtějí číst:
- Monster Muscle Chocolate 458ml – 159 Kč
- Monster Muscle Vanilla 458ml – 159 Kč
- Monster Muscle Coffee 458ml – 159 Kč
- Monster Rehab Pink Lemonade 458ml – 105 Kč
- Monster Ultra Blue 473ml – 125 Kč
- Monster Java Kona Cappuccino 444ml – 105 Kč
- Monster DUB Mad Dog 473ml – 125 Kč
- Ubermonster (lahev) 500ml - 125 Kč
- Monster Nitrous Anti Gravity 355ml – 125 Kč
To jsou všechny aktuální novinky. Proč je mezi nimi Nitrous? Dorazí totiž v novější verzi s trhátkem místo původního „termoskového“ vršku Spolu s touto řadou novinek dojde k doplnění vyprodaných zásob u sérií Rehab (105 Kč) a Java (105 Kč). U kávových variant dorazí snad všechny verze včetně Loca Moca, která se v CS ukáže vůbec poprvé. Doplněn bude také Assault a Midnite Xpresso. Tak hurá do Candy!
Red Bull Zero Calories se celkem neočekávaně povedl

Všechny možné značky se po boomu sugarfree verzí před pár lety snaží opět o něco nového. Ano, jsou to neustále dokola omílané varianty s kouzelným slůvkem Zero v názvu. Jednička v celosvětových prodejích samozřejmě nemohla zůstat pozadu. Dlouhá léta stagnovala jen na verzi originál a sugarfree, po edicích Red/Blue/Silver ale celkem rychle představila Total Zero pro USA a Zero Calories pro Evropu.
Chutě jsou stejné, jen název lehce odlišný. V Evropě se zatím prodává jen na pár trzích, především tam, kde konkurence vyrukovala s „něco Zero něco“. Zatím se to týká např. BeNeLuxu, Francie a logicky domácího Rakouska. Před pár dny jsme jej konečně ochutnali, sugarfree bývají nepitelné, Zero dopadne lépe jen v málo případech. Největší konkurenti mají své Zero drinky dost vymazlené, nezůstal Red Bull pozadu?
Rozhodně ne! Red Bull Zero Calories opravdu chutná a náhražky klasického sladidla ucítíte snad jen při trpělivém hledání. Čekal jsem otevření, ochutnáni, vylití a zapomenutí na to, že jsem ho vůbec ochutnal. Místo toho 250ka s radostí vypitá a já hledám další lok. Tohle se mi naposledy stalo u Monsteru Zero Ultra. Klasický Red Bull, žádné kalorie, podařená chuť a odstraněná pachuť umělých sladidel. S tímhle měli výrobci přijít před 10 lety místo oněch patoků bez cukru a všichni by byli hubenější, protože tohle se rozhodně dá pít
No Fear v dalších 2 příchutích Tropical Storm a Blue Storm

Aktualizace 13.7: Že Blue Storm obsahuje mix bobulovitých plodů už jsme zmiňovali, i když mu vládne raspberry / malina. A co obsahuje Tropical Storm? Mixu tropického ovoce vládne kombinace ananasu, maracuji a broskve. Nakonec se navíc nejedná o 485ml plechovky s twist víčkem ale o klasické půllitry s trhátkem. Do ČR možná dorazí v listopadu s již slíbenou jablečnou verzí Motherload, ale to je jen naše domněnka
Nový jablečný No Fear Motherload ještě ani nestihl dorazit do ČR a v Anglii už jsou další nové příchutě. Motherload k nám doputuje až někdy na podzim a kdo ví, možná by to mohlo být i s další variantou. To teprve zjistíme, teď je na řadě představení novinek, které na anglický trh dorazily tak nějak… úplně potichu. Dokonce zatím máme jen jednu fotografii jedné varianty. Žádné oficiální obrázky, nic. Zajímavé a neobvyklé.
Distributor se na netu ptá, jestli už je lidé ochutnali, novinky jsou v obchodech a přitom žádné další informace. Naštěstí jsou na světě fanoušci, fotografie Blue Stormu tak odhaluje logicky modrou nádhernou plechovku s příchutí Berry (bobulovité plody). Tropical Storm jsme zatím neviděli, barvu ale očekáváme žlutou, příchuť mixu tropického ovoce je pak více než jasná. Jaká je šance na příchod novinek do ČR zjistíme brzy.
Oxxo Style s příchutí bezinek a máty + další dvě ochutnávky

Značka energy drinků Oxxo patří v Maďarsku mezi ty v pohodě sehnatelné. Pokud tedy plánujete výlet do těchto končin či např. dovolenou u Balatonu, pak na ně určitě narazíte. My si nedávno při sběratelském tripu Oxxo dovezli, ale mezitím se objevila nová varianta. Černozelené Oxxo Style doplňuje předchozí varianty Prime a Life, tedy klasika a odlehčenou verzi. Ochutnali jsme všechny, nejvíce nás ale zajímá neobvyklá novinka:
Oxxo Style – Bezový květ s mátou? Čekal bych hodně ale vůbec ne takovouhle zajímavou lehkou a osvěžující „šťávičku“. Máta v drinku chutná asi nejpřirozeněji co jsem kdy zažil, nikterak silná, ale ani nezapadá a k tomu výborná chuť bezinek připomínající opravdu bezinkovou šťávu. Kombinaci dodává hodně fakt, že je tenhle energiťák sladký a sycený tak akorát, tudíž osvěží a chutná zároveň. Bezinky nemá rád každý, já naštěstí celkem jo, což je velké plus, protože v Oxxu Style hrají prim. Máta jen vše dokresluje a objevuje se především v dochuti po spolknutí a později zůstává v ústech jako lehce osvěžující vánek. Známka: 1-
Oxxo Prime – Označení prime se na plechovce nevyskytuje, jde o označení klasické verze stejné jako např. original, classic či regular. Původní Oxxo nabízí chuť jemné klasického tutti frutti energy drinku. Je ale výrazně jemnější a jen lehce sladký, tudíž vůbec nelepí a dokáže skvěle osvěžit. Zajímavostí je jeho sycení, bublinek je tu opravdová až neobvyklá hromada, což podporuje pocit oné lehkosti. Prostě taková lepší klasika. Známka: 2
Oxxo Life – Označení life se snaží dát nenápadně najevo, že se jedná o odlehčenou verzi, což podporuje také převažující bílá barva nahrazující černou. Není to ale žádná nudná sugarfree verze, Life navíc nese označení fresh drink a nehraje si na energiťák. Slazený jen glukózou, žádný kofein, žádný taurin. Jen hromada vitamínů pro mladé a sportovce. Bohužel nás moc neoslovil, holt je to až moc zdravá varianta… Známka: 3
Rytmus Energy už po celom Slovensku !

Už je to nejaký ten piatok, čo sa energy drink Rytmus vydal do predaja. Zozačiatku to boli len náhodne objavy zberateľov a fanúšikov Rytmusa v rôznych večierkach či veľkoskladoch, no teraz si stačí kliknúť na http://www.rytmusenergy.com/. Tam by mali byť zmapované všetky predajné miesta. No ja osobne odporúčam Tesco, tam je momentálne v uvádzacej akcií za priaznivých 0,99€ (bežná cena bude 1,69€).
Nechcem robiť žiadnu anti-reklamu ani nič podobné, ale na chuť by som určite tento energy drink neodporúčal. Sú lepšie energy drinky za lepšie ceny. Toto je len presladená klasika, ktorú poznáme veľmi dobre. Takže jedine, keď tak kúpiť do zbierky. A ešte nakoniec by som rád zdôraznil, že 12.7. od 16:00 sa v Bratislave (Tesco Zlaté piesky) uskutoční autogramiáda Rytmusa pri príležitosti uvedenia energy drinku Rytmus do predaja.
PS pre Čechov: Rytmus Energy by sa mal podľa informácií objaviť aj u vás, no zatiaľ sa tak nekonalo.
AC/DC High Voltage energy drink nejen pro fandy hard rocku

Australská hard rocková skupina AC/DC už dokázala opravdu hodně a i když je stále aktivní, je jisté, že zůstane nesmrtelná. Stane se tak nejen díky tomu, jak je aktuálně značka AC/DC ve velkém využívána. V sousedním Německu se za poslední měsíce objevila celá řada výrobků sehnatelných všude po obchodech. Vedle adventních kalendářů, hrníčků a hromady dalšího to je především plechovkové pivo a čtveřice výborných vín s názvy skladeb.
Plechovka od AC/DC piva vypadá skvěle, přesto je to jen pivo, které nás energiťáky moc nezajímá. Netrvalo ale dlouho a na německý trh přichází také energetický nápoj se značkou této skvělé skupiny. AC/DC High Voltage energy drink právě vyráží do prodeje v 250ml stříbrné plechovce. Líbí se mi sice méně, než ta od piva, ale hlavní je, že existuje. K sehnání by měla být celkem lehce, stejně jako ono opakovaně zmiňované pivo. Rock'n'Roll!
P.S.: Pivo lze sehnat v Tescu SK, výrobce je stejný, takže kdo ví, třeba dorazí i energiťák ;)
Polský Rockstar Recovery Orange v českých večerkách

Minulý týden jsem si vyzkoušel, jaké to je jezdit v autě Hellu po Praze a sledoval přitom práci obchodního zástupce / ambulantního prodejce v akci. O tom se dočtete za pár dní, teď je důležité to, na co jsem narazil. A samozřejmě na to mezitím narazili i někteří z vás V pražské SAPĚ, „velkoskladu pro Vietnamce“, se totiž válely celé palety Rockstaru Recovery Orange původem určení pro sousedy z Polska, kde se objevil před rokem.
Recovery Orange jsme původně očekávali také v ČR, vždyť obsahuje popisky v češtině, slovenštině, polštině a maďarštině, stejně jako všechny ostatní u nás prodávané verze. Nakonec jsme se dočkali obdobného Rockstaru XDurance Tropical Orange. To, že polskou verzi mají v SAPĚ ovšem znamená jediné – hlídejte si oblíbené večerky a minimarkety, Recovery Orange se hodí minimálně do všech sbírek. Proč se ale polská verze objevuje v ČR? Krom lehce nižší nákupní ceny za tím může být blížící se záměna Recovery za XDurance, vždyť ve 250ml mají poláci klasický XDurance Tropical Orange. To už je celkem pádný důvod k urychlenému nákupu.
Big Shock! 7pack, SX Champagne a Tiger od zítra v Albert HM

Již zítra 10. července začíná v Hypermarketech Albert nová letáková akce plná energetických nápojů. Zcela exkluzivně a rovnou v suprové akci se objeví 7 pack od Big Shocku obsahující všech 7 příchutí (nový Fruity Juicy se mezi ně nepočítá) včetně 7 barevných náramků. Sedm 500ml plechovek, sedm různých chutí a přitom cena pouhých 169 Kč. To už se vyplatí ne? Pack může jít do sbírky, stejně jako plechy ještě s AR kódy. V rámci stejné akce „Uhaste žízeň“ se navíc v Albert HM objeví 330ml plechovka Coca Cola Vanilla za 19,90!
Ve stejný den začínají také další slevové akce a to na energetické nápoje značky Semtex. Půllitrové SX za 24,90,– sice nejsou nikterak úchvatnou cenou, ale pokud ještě nemáte nový Semtex Champagne, pak je o důvod víc, proč do HyperAlbertu vyrazit. Poslední sleva je na 250ml Tiger za 12,90 Kč. Ten se objevuje především v novějším designu, než ukazuje leták. Rozhodně neváhejte a využijte akce platné až do konce července. Při návštěvě můžete koupit i novější Big Shocky „Ať to není bez tebe“ a 250ml varianty Exotic a Orange Juicy ;)